جزییات درگیری مسلحانه در محله گیشای تهران

جانشین فرمانده انتظامی تهران بزرگ جزئیات تیراندازی و درگیری مسلحانه در گیشا را تشریح کرد.

به گزارش «تابناک» به نقل از فارس، سردار حمید هداوند جانشین فرمانده انتظامی تهران بزرگ در خصوص جزئیات تیراندازی در محدوده خیابان گیشا اظهار داشت: ساعت 18:30 دقیقه روز پنجشنبه، ماموران کلانتری 137 نصر در راستای طرح مقابله ضربتی با سارقان منزل به سرنشینان یک دستگاه خودروی پژو 207 با چهار نفر سرنشین مظنون شده و بعد از استعلام متوجه می‌شوند که پلاک خودرو سرقتی بوده است.

جانشین فرمانده انتظامی تهران بزرگ تصریح کرد: با توجه به استعلام دریافتی ماموران پلیس به خودروی مذکور دستور ایست داده اما سارقان بی توجه به فرمان پلیس بر سرعت خود افزوده و در عملیات تعقیب و گریز به سمت مأموران تیراندازی کردند.

وی گفت: مأموران نیز با رعایت قوانین به کارگیری سلاح و بعد از چند اخطار به لاستیک خودروی سارقان تیراندازی کرده که در نهایت خودرو متوقف و هر 4 سارق متواری شده که در این راستا ماموران کلانتری 137 نصر با از خود گذشتگی و رشادت موفق به دستگیری دو نفر از سارقان می شوند.

جانشین فرماندهی انتظامی تهران بزرگ تصریح کرد: دو نفر از سارقان در این درگیری و تعقیب و گریز مسلحانه با اصابت گلوله به دست و پا و دیگری از ناحیه پا مصدوم و دستگیر می‌شوند.

سردار هداوند با بیان این مطلب که سارقان دارای سابقه سرقت بوده اند اعلام کرد: از دو سارق مصدوم دو قبضه اسلحه کلت و مقادیری فشنگ جنگی کشف شد.

سردار هداوند با تاکید بر این مطلب که طرح مقابله با سرقت به خصوص سرقت منزل در سطح اولویت‌های پلیس قرار دارد خاطرنشان کرد: امروز صبح سردار رحیمی فرمانده انتظامی پایتخت از 4 مأموری که با رشادت «باند مسلح سارقان منزل» در منطقه گیشا را شناسایی، دستگیر و منهدم کردند با اهداء لوح و پاداش نقدی تقدیر کرد.

قیمت بک لینک و رپورتاژ
نظرات خوانندگان نظر شما در مورد این مطلب؟
اولین فردی باشید که در مورد این مطلب نظر می دهید
ارسال نظر
پیشخوان