مسی متفاوت در لیگ قهرمانان اروپا؛ سیتی در آلمان باخت

هفته پایانی مرحله گروهی لیگ قهرمانان اروپا با شکست خارج از خانه شاگردان پپ گواردیولا و پیروزی پرگل پاری‌سن‌ژرمن در یک بازی خانگی آغاز شد.

مسی متفاوت در لیگ قهرمانان اروپا؛ سیتی در آلمان باخت

به گزارش خبرگزاری خبرآنلاین؛ در نخستین شب از هفته پایانی مرحله گروهی لیگ قهرمانان اروپا، امشب (سه‌شنبه) دو بازی در گروه A‌برگزار شد که در پایان آنها منچسترسیتی به میزبان خود لایپزیش باخت اما پاری‌سن‌ژرمن با اقتدار بر میهمان خود تیم کلوب بروژ غلبه کرد.

در آلمان تیم فوتبال لایپزیش موفق شد با نتیجه 2 بر یک از سد منچسترسیتی عبور کند. دومنیک شوبوشلای در دقیقه 24 و آندره سیلوا در دقیقه 71 برای لایپزیگ گلزنی کردند و پس از آنها ریاض محرض در دقیقه 82 یکی از گل‌های خورده را برای منچسترسیتی جبران کرد. کایل واکر مدافع منچسترسیتی د ردقیقه 82 این بازی اخراج شد.

در بازی دیگر این گروه، پاری‌سن‌ژرمن در ورزشگاه خانگی خود پارک دو پرنس موفق شد میهمانش کلوب بروژ را شکست دهد. کیلیان امباپه و لیونل مسی هر کدام دو بار در این بازی برای PSG‌گلزنی کردند. امباپه که در پایان به عنوان بهترین بازی میدان معرفی شد، در دقایق 2 و 7 و مسی در دقایق 38 و 75 (پنالتی) گل‌های خود را به ثمر رساندند. تنها گل بروژ را هم متس ریتس به ثمر رساند.

نتایج این بازی‌های برای دو تیم بالای جدول اهمیتی نداشت چرا که پیش از این مسجل شده بود که منچسترسیتی (12 امتیازی) به عنوان تیم اول و PSG‌ (11 امتیاز) به عنوان تیم دوم صعود خواهند کرد. لایپزیش اما به لطف پیروزی برابر منچسترسیتی 7 امتیازی شد و بالاتر بروژ 4 امتیازی تیم سوم جدول ماند و راهی لیگ اروپا شد.

در ادامه بازی‌های شب نخست از هفته پایانی مرحله گروهی لیگ قهرمانان اروپا از ساعت 23:30 به وقت تهران، 6 بازی دیگر در گروه‌های B، C‌ و D برگزار می‌شود.

بیشتر بخوانید: ماجرای خداحافظی قوچان‌نژاد از فوتبال/عکس

253 251

قیمت بک لینک و رپورتاژ
نظرات خوانندگان نظر شما در مورد این مطلب؟
اولین فردی باشید که در مورد این مطلب نظر می دهید
ارسال نظر
پیشخوان