آسام سرور ارائه دهنده سرویس های باکیفیت سرور مجازی و سرور اختصاصی

آسام سرور، با شعار «آسوده در انتخاب میزبانی امن»، انواع سرورهای مجازی و اختصاصی را با قیمت‌های مناسب ارائه می‌دهد.

آسام سرور (asamserver.com)، ارائه دهنده سرور مجازی و اختصاصی حرفه‌‌ای، با بهترین میزبانی سرور، به شما کمک می‌کند تا همیشه نسبت به سایرین جلوتر باشید. سرورها، کامپیوترهای پرقدرتی هستند که برای ذخیره، پردازش و مدیریت داده‌ها، دستگاه‌ها و سیستم‌های شبکه ساخته شده اند. آن‌ها وسیله‌ای برای میزبانی و پردازش حجم‌های کاری فشرده هستند که فراتر از قابلیت‌های یک رایانه سنتی است. آسام سرور، انواع سرورهای مجازی و اختصاصی را با پشتیبانی ۲۴ ساعته و تحویل فوری، به شما ارائه می‌دهد.

آشنایی با سرورهای مجازی

همانطور که اکثر سازمان‌ها از مزایای مجازی سازی بهره مند می‌شوند، سرورهای مجازی در حال حاضر به یک جزء حیاتی مدرن تبدیل شده اند. از مزایای استفاده از سرورهای مجازی می‌توان به بهینه سازی فضا با متراکم کردن سرورهای فیزیکی قدیمی به سرورهای مجازی اشاره کرد، همچنین مقیاس پذیری پیشرفته به این معنا که می‌توان سرورهای مجازی جدید را در صورت نیاز ایجاد کرد، ویژگی‌های پشتیبانی، بازیابی سریع و قابل اعتماد، افزایش راندمان بار کاری و تعادل بار تقاضاهای شبکه و سهولت به‌روزرسانی، تنها بخشی دیگر از ویژگی‌های این سرور هستند.

آسام سرور در زمینه راه اندازی، پیکربندی و نگهداری سرورهای مجازی پشتیبانی کامل دارد و شما می‌توانید در تمام ساعات روز سوالات خود را از مشاورین این مجموعه پرسیده و مشکلات خود را برطرف کنید.

معرفی انواع سرورهای مجازی

  • سرور مجازی ویندوز

شما می‌توانید بر روی انواع سرورهای مجازی، سیستم عامل‌های متفاوتی را نصب کنید؛ یکی از این سیستم عامل‌ها، سیستم عامل ویندوز است. البته باید این نکته را یادآوری کرد که این نوع سیستم عامل ویندوز با آن چه که بر روی لپ تاپ شما نصب شده است، تفاوت دارد. از مزیت‌های این سرور مجازی می‌توان به وجود اینترنت ۲۴ ساعته اشاره کرد. از این رو شما می‌توانید در هر زمانی به سرور مجازی دسترسی پیدا کنید. همچنین از دیگر ویژگی‌های این سرور می‌توان به حافظه و پردازنده قدرتمند آن اشاره کرد که قطعاً نسبت به لپ تاپ‌های خانگی قابل مقایسه نیست. همچنین با توجه به فعالیتی که انجام می‌دهید سرعت دانلود و آپلود در این سرور مجازی بسیار بالا است.

آسام سرور، یکی از سرورهای مجازی که ارائه می‌دهد، سرور مجازی ویندوز ۲۰۱۲، ۲۰۱۶ و ۲۰۱۹ است. این مجموعه برای رفاه حال مشتریان خود، سرور ویندوز را در انواع مختلف پایه، لایت، حرفه‌‌ای، تجاری و پریمیوم ارائه می‌دهد.

  • سرور مجازی لینوکس

یکی دیگر از سرورهای مجازی که بسیار کاربردی است، سرور لینوکس است که آسام سرور آن را در نسخه‌های Ubuntu-Centos-Debian-FreeBSD ارائه می‌دهد. شما می‌توانید آن را در انواع پایه، لایت، حرفه‌‌ای، تجاری و پرمیوم خریداری و استفاده کنید. اگر اطلاعات زیادی در مورد سرور لینوکس ندارید، مشاورین آسام سرور، می‌توانند به خوبی سرور شما را مدیریت کنند، این مجموعه آنچه را که شما در سرور خود نیاز داشته باشید را نصب و تنظیم خواهند کرد.

این سرور برای کسانی که قصد دارند بر روی مواردی که بر روی سرور نصب می‌شود، کنترل بیشتری داشته باشند، یک انتخاب مناسب خواهد بود. به دلیل انعطاف پذیری بالایی که دارد بسیاری از طراحان و برنامه نویسان، این سرو را انتخاب می‌کنند. همچنین با پرداخت هزینه کمتر می‌توانید امنیت را افزایش دهید. افرادی که قصد دارند ترافیک سایت خود را افزایش دهند و یا به دنبال سفارشی سازی هستند، سرور لینوکس کمک بسیاری به آن‌ها می‌کند. آنچه برای مهندسین نرم افزار و طراحان سایت اهمیت دارد سازگاری یک سرور مجازی است که سرور لینوکس از این ویژگی برخوردار است، در واقع هر آنچه را که شما نیاز داشته باشید، به شما ارائه می‌دهد.

  • سرور مجازی تریدر

از آنجا که کشور ایران جزو کشورهای تحریم شده است و اینترنت نیز دارای کیفیت بالایی نیست، استفاده از سرور مجازی تریدر می‌تواند این مشکلات را حل کند. در واقع در معاملات بازار ارز، یا خرید و فروش ارزهای دیجیتال آن چه اهمیت دارد کیفیت و سرعت اینترنت است تا بتوانید در لحظه و به موقع خرید و فروش خود را انجام دهید.

اگر قصد خرید سرور مجازی تریدر را دارید، آسام سرور، این سرور را در انواع لایت، حرفه‌‌ای، تجاری و پریمیوم ارائه می‌دهد. این مجموعه، سرور مجازی را از موقعیت خارج از ایران در اختیار شما می‌گذارد، از این رو می‌توانید معاملات خود را بدون نگرانی انجام دهید.

آنچه در خرید این سرور اهمیت دارد، خدمات پس از فروش و پشتیبانی است که این مجموعه با پشتیبانی ۲۴ ساعته، تمام مشکلات شما را حل خواهد کرد. به دلیل اینکه این سرور، برای انجام معاملات مورد استفاده قرار می‌گیرد، توصیه می‌شود تنها از یک اکانت برای این سرور استفاده کنید.

آشنایی با سرورهای اختصاصی

در کنار سرورهای مجازی، سرور‌ اختصاصی نیز وجود دارد. در سرورهای اختصاصی این امکان به شما داده می‌شود تا هر آنچه که لازم دارید را بر روی وب سایت خود قرار دهید. آنچه این سرور را با سرور مجازی متفاوت می‌کند، امکانات عملکردی است که در اختیار شما قرار داده می‌شود و مختص به شما است و کاربر دیگری از آن‌ها استفاده نخواهد کرد.

  • سرور اختصاصی گرافیک دار

GPU یک واحد پردازش گرافیکی است و این قابلیت را دارد تا تصاویر را بر روی صفحه نمایش شما به خوبی رندر کند. از قابلیت‌های سرور اختصاصی کارت گرافیکی GPU می‌توان به پردازش گرافیکی سریع تصاویر اشاره کرد. این سرور برای بسیاری از محاسبات علمی، در بسیاری از مراکز تحقیقاتی و همچنین استارتاپ‌ها کاربرد بالایی دارد. همچنین برای افرادی که در زمینه ارزهای دیجیتال فعالیت می‌کنند، این سرور می‌تواند سرعت استخراج رمز ارز را بالا ببرد. تفاوتی ندارد که سیستم عامل شما لینوکس یا ویندوز است، این سرور اختصاصی بر روی هر دو سیستم عامل قابل اجرا است.

سرورهای اختصاصی با کارت گرافیک دارای قیمت‌های متنوعی هستند که با توجه به نوع پردازنده، حافظه و نوع کارت گرافیک می‌توانید انتخاب خود را انجام دهید. آسام سرور، خرید این سرور اختصاصی را به کسانی که در زمینه رندرینگ فعالیت می‌کنند، توصیه می‌کند. با دسترسی سریع، سازگاری با انواع نرم افزارها و البته هزینه مقرون به صرفه می‌توانید این سرور را انتخاب و روند فعالیت‌های خود را تسریع ببخشید.

آشنایی با خدمات متمایز آسام سرور

آسام سرور، با شعار «آسوده در انتخاب میزبانی امن»، انواع سرورهای مجازی و اختصاصی را با قیمت‌های مناسب ارائه می‌دهد. آنچه این مجموعه را نسبت به سایر رقبا متمایز کرده است، تحویل سریع سرور پس از ثبت سفارش، مشاوره، پشتیبانی ۲۴ ساعته و ارائه پهنای باند نامحدود است. آسام سرور این توانایی را دارد که انواع سرورهای مجازی و اختصاصی را در بیشتر کشورها میزبانی کند و شما می‌توانید با توجه به فعالیتی که انجام می‌دهید، کشور مورد نظر را انتخاب و یک سرور با سرعت بالا دریافت نمایید.

قیمت بک لینک و رپورتاژ
نظرات خوانندگان نظر شما در مورد این مطلب؟
اولین فردی باشید که در مورد این مطلب نظر می دهید
ارسال نظر
پیشخوان