نگاه مثبت استاندار محرک شکوفایی ظرفیت‌های بانوان فرهیخته البرز است

مدیرکل زنان و خانواده استانداری با تجلیل از نقش تصمیم‌سازی مجامع مشورتی زنان شهرستانها در انتقال مطالبات به سیاستگذاران و مجریان، گفت: با عنایت به دستور استاندار محترم از ظرفیت زنان فرهیخته در قرارگاه اجتماعی در سطح استان و شهرستان ها و محله ها استفاده خواهد شد.

نگاه مثبت استاندار محرک شکوفایی ظرفیت‌های بانوان فرهیخته البرز است

به گزارش خبرآنلاین از البرز؛ «مریم اسماعیلی فرد» در جلسه شورای مشورتی بانوان که روز سه شنبه در سالن شهدای دولت استانداری برگزار شد، افزود: با توجه به ذکر مطالبه مشترک تاسیس پارک بانوان و بازارچه عرضه محصولات تولیدی بانوان در کلیه شهرستانها انتظار می رود مدیریت شهری در فصل بودجه ریزی به این درخواست اولویت دار زنان توجه کند.

اسماعیلی فرد فقدان استقرار پزشک متخصص زنان در برخی از شهرستانهای استان را مغایر عدالت در سلامت دانست و پیگیری موضوع از سوی دانشگاه علوم پزشکی را در راستای سیاست صیانت از جمعیت ضروری دانست.

این مسئول با اشاره به گزارشات خشونت های خانگی تاسیس خانه امن استان و گسترش مراکز اورژانس اجتماعی در همه شهرستانها را از سوی بهزیستی و با مشارکت خیرین استان مهم ‌دانست.

اسماعیلی فرد از فعالین دانشگاه و حوزه دعوت کرد نتایج پژوهش های خود را در خصوص راهکارهای تحکیم بنیان خانواده استان در اختیار دفتر زنان و خانواده استانداری قرار دهند.

46

قیمت بک لینک و رپورتاژ
نظرات خوانندگان نظر شما در مورد این مطلب؟
اولین فردی باشید که در مورد این مطلب نظر می دهید
ارسال نظر
پیشخوان