متن های زیبا در مورد شعور با محتوای مفهومی

در این بخش از سرگرمی مجله آرگا گلچینی از متن در مورد شعور را در اختیار شما عزیزان قرار خواهیم داد. در صورت تمایل می توانید این جملات را برای دوستان و آشنایان خود در شبکه های مجازی به اشتراک بگذارید.

متن های زیبا در مورد شعور با محتوای مفهومی

میزان فهم و شعور هر فرد به سن و سال تجربه آن فرد وابسته نیست و علاوه بر این بهتر است هر انسانی همواره تلاش کند تا فهم و شعور خود را افزایش دهد زیرا بیشعوری بدترین صفتی است که می تواند در یک انسان وجود داشته باشد. متن در مورد شعور از انواع جملات مفهومی می باشد که امروزه از این جمله ها در شبکه های اجتماعی استفاده زیادی می شود.

متن در مورد شعور با مضامین پرمحتوا

اگر انسان ها فهم و شعور زیادی داشته باشند می توانند زندگی خود را به بهترین نحو ممکن بسازند و علاوه بر این از نحوه زندگی خود نهایت لذت را ببرند. در مطالب قبلی متن درباره اصالت و متن درباره بداخلاقی را مطالعه کردید در ادامه مجموعه ای از متن درباره شعور را پیش رو خواهید داشت.

  •  تصفیه آب خانگی آکواجوی
  •  بلیط کیش

جملات زیبا در مورد شعور

متن زیبا درباره شعور

بیایم شعور و فهم رو به سن و سال ربط ندیم. با اینکه ممکنه یکی از مشخصه های داشتن شعور سن باشه اما همه اش نیست. بخشی بزرگی از شعور و فهم به میزان درک و آگاهی طرف از دنیای اطرافشه. هر چقدر که این آگاهی بیشتر باشه، فهم و شعور اون هم بیشتر میشه.

*********

گاهی بیشعوری ترین حرف ها رو از زبون انسان هایی میشنوی که سن و سالشون خیلی بالاست. پس هیچوقت فکر نکن که سن و سال میتونه به کسی فهم و شعور بده. فهم و شعور هر کسی بسته به اینکه چقدر به دنبال افزایش اون بوده، تعیین میشه! نه اینکه صرفا چقدر عمر کرده. پس اگه میخوای در زندگی خودت به مراتب بالایی از فهم و شعور برسی، منتظر نباش که عمرت زیادتر بشه.

*********

سعی کن همیشه افراد دورت رو طوری انتخاب کنی که بدونی میتونن به افزایش فهم و شعور تو کمک کنن. اینکه زندگی خودت رو با انسان های بیشعور بگذرونی، فقط و فقط باعث این میشه که خودت هم کم کم مثل اونا بشی و سبک زندگیت رو شبیه اونا کنی. پس اگه نمیخوای که این اتفاق بیفته، سعی کن همیشه افرادی رو برای روابط دوستانه و یا هر نوع رابطه دیگه ای انتخاب کنی که شعور و فهم کافی رو دارا هستن.

جمله های زیبا در مورد شعور

متن زیبا درباره شعور

شعور و فهم انسان ها میتونه افزایش پیدا کنه اما به شرط اینکه خودشون هم بخوان. اگه کسی خواست همون مسیر بیشعوری خودش رو بره، هر کاری هم که بکنی اون در همون مسیر ثابت قدمه! چون دلایل احمقانه خودش رو داره که در همون مسیر باشه و نخواد که اون رو عوض کنه.

*********

بی شعوری بعضی ها هم حد و مرز نداره. اینقدر از حد خودشون پیش میرن که مستقیماً باید بهشون بگی که به تو ربطی نداره وگرنه که آروم نمیشن.

*********

اگه حالت بده، اگه از زندگیت متنفر شدی، اگه آرامش نداری، اگه مدام احساس بی ارزشی میکنی و اگه دائم از خودت بدت میاد، آدمای دورت رو عوض کن. باور کن که تاثیر آدمای بیشعور روی زندگی آدم اونقدر زیاده که حتی فکرش رو هم نمیکنی. اونا اینقدر روت تاثیر میذارن که تو بالاخره قانع میشی که بی ارزشی، هیچ ویژگی خوبی نداری، باید از خودت متنفر باشی و …!

جملاتی در وصف شعور

جملات ناب درباره شعور

توی قرن بیست و یکم اگه فهم و شعور نداشته باشی باختی. دیگه الان مثل گذشته نیست که آدم بخواد با زورگویی یا هر چیز دیگه ای شبیه به این خودش رو نسبت به دیگران برتری ببخشه. الان دنیا بر اساس دانش و آگاهی هست که به آدم بها میده و اگه تو این ها رو کنار گذاشتی و به سمت بی شعوری رو آوردی، یادت باشه که هیچ وقت نمیتونی از این دنیای به این بزرگی سهمی داشته باشی.

*********

فهم و شعور داشتن تو اونجایی مشخص میشه که میتونی جواب بعضی ها رو بدی اما سکوت میکنی! چون میدونی که ارزش جواب دادن رو ندارن.

*********

یکی از خصلت‌های این بیشعور ها

این است که خود را

چنان برگزیده خداوند می‌دانند

که حتی هاله نورانی

دور سرشان را هم می‌بینند.

*********2

هیچگاه فراموش نکنیم که هیچکس

‏بر دیگری برتری ندارد

‏مگر به فهم و شعور

‏مگر به درک و ادب …

جمله های زیبا و دلنشین در مورد شعور

داشتن مغز

دلیل قطعی برای انسان بودن نیست .

پسته و بادام هم مغز دارند .

برای انسان بودن باید شعور داشت .

*********

بالاترین

سطح شعور ،

نادیده گرفتن

بی شعور هاست.

*********

مهم شعور و معرفته!
و گرنه خوشگلی رو دیگه میشه خرید …

مجموعه ای از متن در مورد شعور

جمله های کوتاه درباره شعور

 وقتی که دوست بیشعور است

انتظار دارند همیشه یادتان باشد

که دوستی با آنها افتخار بزرگی است

و برای حفظ آن باید

متحمل رنج و زحمت شوید.

*********

 شعور یک مرد

از رفتارش

با مادرش

مشخص میشه ….

*********

بی شعوری

اگر درد داشت،

بازم یه عده مسکن میخوردن

و به کارشون ادامه میدادن…

متن زیبا درباره شعور

در این مطلب مجموعه ای از متن در مورد شعور را پیش رو داشتید که امیدواریم از مطالعه آن ها نهایت بهره را ببرید و مورد توجه تان قرار بگیرند.

قیمت بک لینک و رپورتاژ
نظرات خوانندگان نظر شما در مورد این مطلب؟
اولین فردی باشید که در مورد این مطلب نظر می دهید
ارسال نظر
پیشخوان