۵ شهر رمانتیک برای سفر سالگرد ازدواج

سفر همیشه جذاب، متفاوت و سرشار از تجربه‌های خاص و بی‌نظیری است که هیچ‌وقت فراموش نمی‌شود

5 شهر رمانتیک برای سفر سالگرد ازدواج

سفر همیشه جذاب، متفاوت و سرشار از تجربه‌های خاص و بی‌نظیری است که هیچ‌وقت فراموش نمی‌شود. حالا تصور کنید این سفر را قرار است به بهانه جشن گرفتن سالگرد یکی از مهم‌ترین اتفاق‌های زندگی‌تان بروید؛ همه چیز رنگ و بوی خاص‌تری می‌گیرد. سفری که در آن سالگرد یکی شدن و هم مسیر شدن زندگی را جشن می‌گیرید و با وجود همه تلاش‌ها، سختی‌ها، تفاوت نظر‌ها، بازهم کنار یکدیگرید تا زندگی را دست در دست هم و هم‌پای هم ادامه دهید. شما دوست دارید سفر سالگرد ازدواجتان را به کدام شهر بروید؟ سفرهای خارجی را ترجیح می‌دهید یا سفرهای داخلی را بیشتر دوست دارید؟ در این مطلب قرار است ما هم به شما 5 شهر مختلف در سراسر جهان را معرفی کنیم که می‌توانید برای جشن گرفتن سالگرد ازدواجتان به این مکان‌‌ها بروید.

جزیره سنت وینسنت و گرنادین‌ها

یکی از بهترین مناطق کارائیب که می‌تواند یک سفر رؤیایی و فراموش‌نشدنی را برای شما بسازد، جزیره سنت وینسنت و گرنادین‌هاست. در این جزیره 22 کلبه انفرادی وجود دارد که می‌توانید با خیال راحت در یکی از این کلبه‌ها سکونت کنید و سفر بی‌نظیر خود را بسازید. حتی روزها و اوقاتی که دوست داشتید از کلبه بیرون بیایید هم چندین فعالیت و گزینه مختلف پیش روی شما وجود دارد که در این جزیره می‌توانید انجام دهید. طبیعت بکر و دست‌نخورده این جزیره مهم‌ترین ویژگی‌ای است که درباره آن صحبت می‌کنند. در وینسنت ساکن شوید و روزهای سفر خود را در دل طبیعت بی‌نظیری بگذرانید که هر لحظه شگفتی‌ای برای غافل‌گیر کردن شما در آستین خود دارد.

اسکاتسدیل، آریزونا

حال و هوای رمانتیکی که در شهر اسکاتسدیل آریزونا وجود دارد، غیرقابل‌انکار است. در طول سفر خود ساکن شهری خواهید بود که با یک بافت قدیمی و معماری حیرت‌انگیز لحظاتی دلنشین را برای شما می‌سازد. گویی که در یک فیلم دهه 90 میلادی قدم می‌زنید. همه چیز همان قدر زیبا، اصیل و بکر است. خیابان‌های اسکاتسدیل مملو از گالری‌های هنری، بوتیک‌های فروش جواهرات فیروزه‌ای و کتاب‌های دست‌ساز است. اگر می‌خواهید سفر سالگرد ازدواجتان را در این شهر جذاب بگذرانید، وارد سایت صفحه فلایتیو شوید و از طریق خرید بلیط هواپیما فلایتیو به مقصد دبی و سپس پرواز به سمت آمریکا، با ایالت آریزونا در جنوب غرب آمریکا بروید. جایی که ششمین ایالت بزرگ و شانزدهمین ایالت پرجمعیت آمریکا است.

کیش، ایران

اگر دوست دارید اولین سفرتان را به یک مقصد نزدیک‌تر بروید و سفری کم‌خرج‌تر داشته باشید، ایران خودمان جاهای بسیار دیدنی و خارق‌العاده‌ای برای سفر و کاوش دارد. مطمئن باشید هیچ مقصد زمستانی به‌اندازه کیش برای یک سفر سالگرد گزینه خوبی نیست. زمستان‌های کیش بی‌نظیر است و می‌توانید با خیال راحت به تمام دیدنی‌ها و جاذبه‌های مختلف آن سر بزنید. از آب‌وهوای لذت‌بخشش استفاده کنید و بهترین سفر زندگی مشترکتان را بسازید. کمی جست‌وجو و کمی بودجه بیشتر شما را به هتل‌‌ها و مراکز اقامتی در کیش می‌رساند که دست‌کمی از هتل‌‌های مادرید ندارد.

کابو سن لوکاس، مکزیک

غروب زیبای ساحل اقیانوس آرام دلیلی برای انتخاب کابو توسط زوج‌هایی است که سالگرد ازدواج خود را در این شهر جشن می‌گیرند! البته این تنها جذابیت این منطقه نیست، بلکه هتل‌ها و استراحتگاه‌‌های پرزرق‌وبرق و رستوران‌های شیکی که در این شهر قرار گرفته، جذابیت انتخاب آن را هزار برابر می‌کند. کابو را به‌عنوان یکی از بهترین مکان‌های جهان برای اسکی و غواصی می‌شناسند. اگر دوست دارید هیجان چاشنی سفرتان باشد و فعالیت‌های آبی مختلفی را در طول سفر تجربه کنید، بهترین انتخاب همین شهر است.

پاریس، فرانسه

مگر می‌شود از مقاصد رمانتیک برای سفر سالگرد صحبت کنیم و حرفی از پاریس نزنیم! شهر عشاق، شهر نور، شهر عشق بدون قفل، شهری که می‌توانید درحالی‌که دست در دست معشوقتان گرفته‌اید، کنار رودخانه سن قدم بزنید و چشم به آینده روشن و پرامید زندگی‌تان بدوزید. دیدنی‌ها و مناطق بسیار زیادی در این شهر وجود دارد که می‌تواند در طول سفر سراغ آنها بروید. از پل‌های معروف این شهر گرفته که زوج‌های زیادی روی آنها قدم می‌زنند تا مغازه‌ها و کتابخانه‌های تاریخی که حال و هوای عجیبی و دلنشینی دارند. عکس گرفتن پای برج ایفل و قدم‌زدن در خیابان شانزلیزه هم که به‌هیچ‌وجه از برنامه‌های سفر به پاریس کم نمی‌شود.

چه بخواهید سراغ فرانسه و پاریس بروید چه قصد داشته باشید مسافر شهرهایی مثل کیش و شیراز خودمان شوید، می‌توانید ارزان‌ترین قیمت خرید بلیط هواپیما را از فلایتیو بخواهید.

ارزان‌ترین بلیط هواپیما از فلایتیو

فلایتیو سال‌هاست به‌عنوان یک آژانس گردشگری در ایران فعالیت می‌کند و از همان روزهای فعالیت خود تلاش کرد تا سفر را برای هم‌وطنان و مردمش آسان کند! با ما در فلایتیو می‌توانید قوی‌ترین موتور جست‌وجو را داشته باشید تا از میان تمام پرواز‌های مختلفی که به مقصد خارجی و داخلی انجام می‌شود، بهترین پرواز را پیدا کنید. ارزان‌ترین قیمت، کامل‌ترین پشتیبانی، پاسخگویی 24 ساعته و امکان رزرو هتل در شهرهای محبوبی مثل استانبول و دبی از جمله دیگر خدماتی است که فلایتیو برای همراهان خود در نظر گرفته است.

همچنین فلایتیو مشکل رزرو هتل آنلاین در سراسر جهان را حل کرده است. به‌راحتی می‌توانید سری به وب‌سایت ما بزنید و مجموعه هتل‌های داخلی و خارجی ما را مشاهده کنید. لیستی از بهترین قیمت هتل‌ها در صفحه فلایتیو پیش روی شما است تا با درنظرگرفتن بودجه سفر خود، مناسب‌ترین مرکز اقامتی را برای سفر خانوادگی، کاری یا دوستانه خود رزرو کنید.

علاوه بر اینها، پاسخگویی 24 ساعته فلایتیو چیزی است که به شما اطمینان می‌دهد ما صرفاً با دید تجاری کنار شما نیستیم. بلکه می‌خواهیم مثل یک از اعضای خانواده شما، در زمان پرواز و سفر کنارتان باشیم و تلاش می‌کنیم تا هرآنچه نیاز دارید را فراهم کنید. با رزرو پرواز و هتل با فلایتیو، پشتیبانی حین سفر را خواهید داشت و ما از طریق وسایل ارتباطی مثل واتساپ و تلگرام با شما در ارتباطیم تا هر مشکلی در هر لحظه از سفر داشتید، برطرف کنیم.

هر ماه بیش از صدها هزار نفر برای انجام سفرای داخلی و خارجی خود از خدمات فلایتیو استفاده می‌کند و این نشان می‌دهد ما تا چه اندازه موفق شده‌ایم پاسخگوی اعتماد هم‌وطنان خود باشیم. این پایان راه و مأموریت ما نیست. بلکه آغاز راهی است که در آن می‌خواهیم به صنعت گردشگری ایرانمان کمک کنیم و بال پروازی برای م
قیمت بک لینک و رپورتاژ
نظرات خوانندگان نظر شما در مورد این مطلب؟
اولین فردی باشید که در مورد این مطلب نظر می دهید
ارسال نظر
پیشخوان