حمله پهپادی و موشکی گسترده انصارالله یمن به ابوظبی امارات+ فیلم / انصارالله: پیام تنبیه ما به امارات رسید

منابع رسانه‌ای اعلام کردند که یکی از انفجارها در فرودگاه ابوظبی صورت گرفته است و منابع پلیس این کشور تایید کردند که چند فروند پهپاد با انداختن بمب بر روی مخزن‌های سوخت در این منطقه صنعتی ابوظبی و همچنین فرودگاه بین‌المللی این شهر آن را به آتش کشیدند.

حملات پهپادی انصارالله یمن به مناطقی از ابوظبی امارات

بین الملل تابناک: پلیس ابوظبی از انفجار 3 تانکر حامل سوخت و آتش سوزی در منطقه تاسیسات صنعتی نزدیک فرودگاه بین‌المللی ابوظبی خبر داد.

عربستان انفجارهای امارات را محکوم و انصارالله را تهدید کرد
1400/10/27 - 18:46

وزارت خارجه عربستان در حمایت از امارات، حمله امروز، دوشنبه به فرودگاه ابوظبی را محکوم کرد و افزود، این انفجارها علیه فرودگاه "حمله‌ای تروریستی" هستند.

به گزارش روسیا الیوم، وزارت خارجه عربستان در بیانیه‌ای اعلام کرد: با شدیدترین عبارات این حمله "تروریستی" را محکوم می‌کنیم که فرودگاه ابوظبی در کشور امارات برادر را هدف گرفت. این حمله منجر به تلفاتی شد و ریاض تمام قد در کنار امارات برادر در برابر تمام تهدیدها علیه امنیت و ثبات آن ایستاده است.

این وزارتخانه مدعی شد: این اقدام از سوی حوثی‌ها انجام گرفت و تاکیدی بر خطر این گروه "تروریستی" است که تهدیدی علیه امنیت و ثبات کل منطقه و جهان هستند!

این وزارتخانه افزود: به مقابله با تمام تلاش‌های شبه نظامیان حوثی از طریق رهبری نیروهای ائتلاف عربی در یمن ادامه خواهیم داد.

حمله موشکی به یک هواپیمای ترابری اماراتی در جنوب یمن
1400/10/27 - 15:12

منابع یمنی امروز (دوشنبه) در گفت‌و‌گو با شبکه المیادین از حمله موشکی به فرودگاه «عتق» در استان شبوه واقع در جنوب یمن خبر دادند.

به گفته این منابع، در این حمله موشکی یک هواپیمای باری نظامی اماراتی هدف قرار گرفته شده و دیگر قادر به پرواز نیست.

این منابع همچنین گفتند که فرماندهی مرکزی نیروهای اماراتی در یمن به شدت از هدف قرار گرفتن فرودگاه «عتق» عصبانی است و در این باره به شدت از استاندار دولت منصور هادی در این استان انتقاد کرده و از او خواسته است تا کنترل مراکز نظامی و امنیتی استان را به نیروهای اماراتی واگذار کند.

المیادین: حمله به امارات با 20 پهپاد و 10 موشک انجام شد
1400/10/27 - 14:28

شبکه تلویزیونی «المیادین» اعلام کرد که حمله ارتش و کمیته های مردمی یمن به عمق خاک امارات با 20 پهپاد و 10 موشک بالستیک انجام شده است.

 شبکه المیادین امروز (دوشنبه) به نقل از منابع ویژه خود افزود: 20 فروند پهپاد و 10 فروند موشک بالستیک ارتش و کمیته های مردمی یمن اهداف حساسی را در عمق خاک امارات هدف قرار دادند.

این منابع به المیادین گفتند: عملیات نظامی در قلب شهر ابوظبی پایتخت امارات همچنان ادامه دارد و زبانه های آتش و دود در آسمان این شهر برخاسته است.

خبرگزاری امارات همچنین گزارش داد که بر اثر این انفجار، 3 نفر کشته و 6 نفر دیگر زخمی شدند. 

انصارالله حمله به امارات را تائید کرد
1400/10/27 - 14:19

از طرف دیگر «یحیی سریع» سخنگوی نیروهای مسلح یمن اعلام کرد که طی ساعات آینده جزئیات عملیات نظامی در عمق امارات را اعلام خواهد کرد. 

وزیر اطلاع رسانی یمن درباره این عملیات گفت: پیام تنبیهی که باید به امارات می‌رسید، رسید.

 

حملات پهپادی انصارالله یمن به فرودگاه بین المللی ابوظبی و چند مخزن سوخت/ انصارالله: پیام تنبیه ما به امارات رسید

 

به گزارش خبرگزاری امارات، پلیس ابوظبی از انفجار 3 تانکر حامل سوخت در منطقه صنعتی المصفح در نزدیکی مخازن adnoc (شرکت نفت امارات) پس از وقوع یک آتش‌سوزی خبر داد.

پلیس ابوظبی می‌گوید که تحقیقات اولیه حاکی از آن است که بخش‌هایی از یک هواپیمای کوچک که احتمالا یک پهپاد بوده در منطقه مشاهده شده و احتمالا این پهپاد عامل انفجار بوده است.

منابع رسانه‌ای اعلام کردند که یکی از انفجارها در فرودگاه ابوظبی صورت گرفته است و منابع پلیس این کشور تایید کردند که چند فروند پهپاد با انداختن بمب بر روی مخزن‌های سوخت در این منطقه صنعتی ابوظبی و همچنین فرودگاه بین‌المللی این شهر آن را به آتش کشیدند.

به نوشته خبرگزاری رسمی امارات، دو انفجار نخست در نزدیکی انبارهای «ادنوک» و انفجار سوم در فرودگاه بین‌المللی ابوظبی صورت گرفته است و تحقیقات اولیه حاکی از رصد اجسام پرنده‌ای که احتمالا پهپاد هستند، است که این دو منطقه را هدف قرار داده‌اند.

پلیس ابوظبی نیز سپس تایید کرد که در حمله نخست تانکرهای سوخت در منطقه المصفح و در حمله بعد فرودگاه بین‌المللی ابوظبی هدف قرار گرفته شده است.

در همین حال خبرگزاری اسپوتنیک نیز به نقل از سخنگوی انصارالله اعلام کرد که این گروه طی ساعات آینده بیانیه مهمی برای اعلام یک عملیات نظامی در امارات صادر خواهد کرد.

هم‌چنین پرواز هواپیماها در فرودگاه ابوظبی در پی این حمله متوقف شده است.

در همین راستا ائتلاف عربی اعلام کرد: ما استفاده از پهپادها توسط حوثی‌ها را رصد کردیم. تعدادی از پهپادهای بمب‌گذاری شده از فرودگاه بین المللی صنعا به پرواز درآمدند.

منابع یمنی موثق هم اعلام کردند که عملیات نظامی در مرکز ابوظبی ادامه دارد و آتش‌سوزی‌ها بیشتر شده است.

 

قیمت بک لینک و رپورتاژ
نظرات خوانندگان نظر شما در مورد این مطلب؟
اولین فردی باشید که در مورد این مطلب نظر می دهید
ارسال نظر
پیشخوان