پرونده کرونایی‌های استقلال به کمیته انضباطی می‌رود

با اعلام سازمان لیگ، با توجه به شواهد موجود مبنی بر  عدم رعایت پروتکل‌های بهداشتی توسط باشگاه استقلال، این پرونده جهت رسیدگی بیشتر به کمیته انضباطی ارسال می‌گردد.

پرونده کرونایی‌های استقلال به کمیته انضباطی می‌رود

به گزارش خبرنگاری خبرآنلاین، پس از تایید مثبت شدن تست کرونای اعضای باشگاه استقلال، سازمان لیگ اطلاعیه‌ای منتشر کرد.

اطلاعیه سازمان لیگ به شرح زیر است:

نتیجه کمیسیون ستاد مبارزه با کرونا در فوتبال مبنی بر موارد مثبت اعلام شده توسط تیم استقلال – 27 دی 1400

بازگشت به نامه ارسالی از سوی باشگاه و مستندات ارائه شده نتیجه کمیسیون به شرح زیر اعلام می‌گردد:

1- تعداد 17 نفر از بازیکنان و یک نفر از کادر فنی باشگاه، می‌بایست در قرنطینه بوده و تحت نظر پزشک تحت مراقبت‌های لازم قرار گیرند. بازگشت نامبردگان به تمرین می‌بایست  طبق آخرین پروتکل بهداشتی وزارت بهداشت برای بیماران مبتلا به کووید بوده  و در صورت  بی علامتی ( ارائه فرم خود اظهاری بی علامتی  سه روز اخر الزامیست )  و ارائه تست منفی PCR و تاییدیه قلب و عروق توسط متخصص قلب، اجازه حضور در تمرینات را دارند. مسئول پیگیری این پروسه پزشک معرفی شده از سوی باشگاه آقای دکتر حبیبی است.

2- با توجه به شواهد موجود و بررسی لیست قانونی باشگاه، به استحضار می‌رساند با استناد به دستورالعمل مصوب برای رقابت‌های فوتبال کشور در شرایط ابتلا  بازیکنان و تیم‌ها به کووید رقابت مورخ 1400/10/28 باشگاه استقلال در مقابل پیکان از سری مسابقات جام حذفی لغو و به تاریخ دیگری موکول می‌گردد.

3- بدیهی است سایر رقابت‌های پیش روی تیم استقلال، با هماهنگی ستاد مبارزه با کرونا در فوتبال و بر اساس مستندات و شواهد آتی تصمیم گیری و اعلام می‌گردد.

4- با توجه به شواهد موجود مبنی بر  عدم رعایت پروتکل‌های بهداشتی توسط باشگاه استقلال، این پرونده جهت رسیدگی بیشتر به کمیته انضباطی ارسال می‌گردد.

بیشتر بخوانید:

258 41

قیمت بک لینک و رپورتاژ
نظرات خوانندگان نظر شما در مورد این مطلب؟
اولین فردی باشید که در مورد این مطلب نظر می دهید
ارسال نظر
پیشخوان