ظلمی که به ما شد، روح و روان تیم ما را به هم ریخت!

سرمربی تیم فوتبال گل‌گهر سیرجان در نشست خبری پیش از بازی فردا مقابل نساجی مازنداران گفت: بازی فردا مثل یک فینال است و باید با تمرکز و کمترین اشتباه بازی را با برد پشت سر بگذاریم.

ظلمی که به ما شد، روح و روان تیم ما را به هم ریخت!

به گزارش خبرنگاری خبرآنلاین، سرمربی تیم فوتبال گل‌گهر سیرجان در نشست خبری پیش از بازی با نساجی مازندران اظهار داشت: چون این بازی جام حذفی است، شرایط سختی داریم یعنی به نوعی فینال محسوب می شود. ما باید تمرکز خوبی داشته باشیم و کمتر اشتباه کنیم.

امیرقلعه نویی افزود: نساجی نیز تیم خوبی و منسجمی امسال از خود نشان داده است. فوتبال را خیلی خوب بازی می کند ولی ما بعد آن اتفاقی که برایمان افتاد و درواقع بعد آن ظلمی که به ما شد که در تاریخ فکر نمی کنم چنین اتفاقاتی افتاده باشد، آن تیمی که با شادابی فوتبال خوبی را بازی می کرد از نظر روحی و روانی به هم ریخت.

وی ادامه داد: در عین حال خدارا شکر می کنم که در کمترین بازه زمانی تیم جمع شد که در این خصوص جا دارد از مدیریت باشگاه و شخص آقای عتیقی و همچنین بازیکنان که توانستند خود را بعد آن مساله جمع کنند تشکر کنم چراکه کمک کردند تیم در شرایط نسبتا خوبی قرار بگیرد.

سرمربی تیم فوتبال گل‌گهر سیرجان تصریح کرد: ما نسبت به بازی با ذوب آهن شرایط بهتری داریم چون در آن بازی شش هفت بازیکن در اختیار نداشتیم اما بازیکنانی که به میدان رفتند تمام تلاششان را انجام دادند و امیدواریم که فردا با بازیکنانی که در اختیار داریم بازی خوبی انجام بدهیم و به مرحله بعد صعود کنیم چراکه لازم است این تیم شرایط خوب خودش را حفظ کند

قلعه نویی در ابتدای صحبت هایش نیز ضمن تشکر از کادر درمانی کشور گفت: در شهر مقدس مشهد هستیم. ان‌شاالله خداوند به حرمت آقا امام رضا ع اولا همه رفتگان را ببخشد و بیامرزد و دوما همه مریض‌ها را شفا دهد. جا دارد تشکر ویژه‌ای از کادر درمان و بهداشت کشور داشته باشیم که در این دو سال و خورده ای زحمات زیادی می‌کشند.

258 41

قیمت بک لینک و رپورتاژ
نظرات خوانندگان نظر شما در مورد این مطلب؟
اولین فردی باشید که در مورد این مطلب نظر می دهید
ارسال نظر
پیشخوان