واکنش پلیس به ریزش بهمن در آزادراه تهران - شمال

درپی اعلام خبری مبنی بر ریزش بهمن در آزادراه تهران ـ شمال، رییس مرکز اطلاعات و کنترل ترافیک پلیس راهنمایی و رانندگی به این موضوع واکنش نشان داد و اعلام کرد که جاده چالوس و آزادراه تهران- شمال از روز گذشته از سوی پلیس مسدود است.

به گزارش «تابناک» به نقل از ایسنا، سخنگوی اورژانس کشور صبح امروز در خبری از مرگ یک تن و مصدومیت سه تن دیگر در پی ریزش بهمن در آزادراه تهران - شمال خبر داد، موضوعی که با توجه به محل وقوع حادثه این تصور را که بهمن بر سر خودروهای عبوری از این محور ریزش کرده را ایجاد کرد.

سرهنگ احمدشیرانی، رییس مرکز اطلاعات و کنترل ترافیک پلیس راهنمایی و رانندگی در این باره به ایسنا، گفت: با توجه به شدت بارش‌ها و کولاک شدید و همچنین پیش‌بینی ریزش بهمن، پلیس راهنمایی و رانندگی از ساعت 6:30 روز گذشته محورهای چالوس و آزادراه تهران - شمال را مسدود کرده است که این انسداد همچنان ادامه دارد.

وی با بیان اینکه انسداد این محورها با هدف پیشگیری از هرگونه خسارت مالی و جانی به رانندگان و مسافران و از سوی پلیس اتخاذ شد، اظهار کرد: در حادثه ریزش بهمن در آزادراه تهران - شمال که صبح امروز خبر وقوع آن اعلام شد نیز باید به مردم اعلام کنم که با توجه به مسدود بودن جاده و پیش بینی قبلی پلیس، بهمن هیچ آسیبی به خودرو و رانندگان وارد نکرده است.

شیرانی افزود: مصدومین گزارش شده در این بهمن نیز از نفراتی بوده‌اند که در کانکس کارگاهی در کنار جاده به سر می‌بردند.

رییس مرکز اطلاعات و کنترل ترافیک پلیس راهنمایی و رانندگی گفت: این محورها تا هر زمانی که ایمنی کامل در جاده‌ها تامین نشود مسدود خواهد بود و تردد از مسیرهای جایگزین انجام می‌شود.

قیمت بک لینک و رپورتاژ
نظرات خوانندگان نظر شما در مورد این مطلب؟
اولین فردی باشید که در مورد این مطلب نظر می دهید
ارسال نظر
پیشخوان