نصب دوربین در پارکینگ‌های عمومی شهرکرد ضروری است

شهردار شهرکرد گفت: نصب دوربین مداربسته در تمامی پارکینگ‌های عمومی و خصوصی سطح شهر امری ضروری است و در دستورکار پارکینگ‌داران قرار گیرد

نصب دوربین در پارکینگ‌های عمومی شهرکرد ضروری است

به گزارش خبرگزاری خبرآنلاین چهارمحال وبختیاری، محمدتقی جاپلقی در جلسه با پارکینگ‌داران سطح شهر اظهارداشت: با تعاملی که بین شهرداری و مجموعه شورای شهر شهرکرد ایجاد شده است در نظر داریم ترافیک موجود در این شهر را کاهش دهیم.
وی با بیان اینکه در مصوبه افزایش نرخ پارکینگ در شهر شهرکرد وضعیت مالی همه اقشار جامعه مدنظر قرار گرفته شده است، افزود: در صورتی که فرهنگ استفاده از پارکینگ در بین مردم ترویج پیدا کند، می‌توانیم در آینده شاهد کاهش سرقت‌ خودرو و ترافیک در شهر باشیم.
شهردار شهرکرد بیان کرد: تکریم مسافران و شهروندان توسط پارکینگ‌داران و ارائه خدمات مناسب به آن‌ها نیز ضروری است بنابراین باید به این موضوع توجه ویژه شود.
جاپلقی ادامه داد: پارکینگ‌ها باید تابلو ساعات کاری، دوربین مداربسته، روشنایی مناسب و سرویس بهداشتی مناسب داشته باشند.
محمدرضا بیاتی رئیس شورای اسلامی شهرکرد نیز در ادامه جلسه بیان کرد: پارکینگ‌داران خط مقدم در برخورد با شهروندان و مسافران هستند بنابراین برخورد شما با مسافران یک ذهنیت از این شهر و مردم آن برای مسافران ایجاد خواهد کرد.
وی افزود: شهروندان از عدم برخورد مناسب پارکینگ‌داران، عدم وجود سرویس بهداشتی و نبود دوربین مداربسته گلایه دارند بنابراین می‌طلبد نسبت به ساماندهی خدمات و امکانات پارکینگ‌ها تدابیر لازم اتخاذ گردد.
رئیس شورای اسلامی شهرکرد با بیان اینکه امروز بازار رقابت در دنیا مطرح است، خاطرنشان کرد: پارکینگ‌ها باید درجه‌بندی شوند و براساس خدمات، امکانات و درجه آن‌ها تعرفه پارکینگ افزایش یابد.
بیاتی ادامه داد: علیرغم نصب تابلوهای بسیار در سطح شهر و در نزدیکی پارکینگ‌ها متاسفانه برخی شهروندان خودرو خود را در خیابان پارک می‌کند که می‌طلبد پلیس ورود کند.

46

قیمت بک لینک و رپورتاژ
نظرات خوانندگان نظر شما در مورد این مطلب؟
اولین فردی باشید که در مورد این مطلب نظر می دهید
ارسال نظر
پیشخوان