فدراسیون فوتبال پرسپولیس و استقلال را محکوم کرد

کمیته تعیین وضعیت فدراسیون فوتبال باشگاه‌های استقلال و پرسپولیس را محکوم کرد.

فدراسیون فوتبال پرسپولیس و استقلال را محکوم کرد

به گزارش خبرگزاری خبرآنلاین، کمیته وضعیت بازیکنان 9 رای مربوط به شکایات مختلف را صادر کرد. آرای صادره به شرح زیر است:

با شکایت رضا کردان از باشگاه استقلال بابت مطالبه وجه سه میلیارد ریالی، باشگاه استقلال به پرداخت 200 میلیون ریال و همچنین هزینه دادرسی محکوم شد.

با توجه به شکایت مهدی شریفی از باشگاه پرسپولیس بابت مطالبه وجه به مبلغ 5 میلیارد و 500 میلیون ریال، باشگاه به پرداخت این مبلغ و هزینه دادرسی در حق شاکی محکوم شد.

مهدی نیایش بابت مطالبه 2 میلیارد ریالی از باشگاه ملوان بندرانزلی شکایت کرد و این باشگاه به پرداخت یک میلیارد و 940 میلیون ریال به انضمام هزینه دادرسی محکوم شد.

شکایت مسعود ملکی از محمدمهدی قنبری به دلیل مطالبه وجه یک میلیارد و 270 میلیون ریالی، منجر به محکومیت قنبری به پرداخت این مبلغ به انضمام هزینه دادرسی شد.

باشگاه ملی حفاری ایران بابت شکایت کوشا بختیاری زاده محکوم به پرداخت مبلغ 240 میلیون ریال و هزینه دادرسی در حق بختیاری زاده شد. ضمن اینکه مازیار فرخی پور خواهان مطالبه به مبلغ 210 میلیون ریال شد که این مبلغ و هزینه دادرسی باید توسط باشگاه به وی پرداخت شود. همچنین باشگاه ملی حفاری محکوم به پرداخت 300 میلیون ریال و هزینه دادرسی پیرو شکایت امین جعفری پور در حق وی شد.

علیرضا صرافان به دلیل مطالبه به مبلغ 250 میلیون ریال از باشگاه ایران جوان بوشهر شکایت کرد و این باشگاه به پرداخت 150 میلیون ریال و هزینه دادرسی محکوم شد.

علی حدادی فر بابت مطالبه 315 میلیون ریالی از باشگاه شهرداری بندرعباس شکایت کرد و باشگاه به پرداخت مبلغ و هزینه دادرسی محکوم شد.

بیشتر بخوانید:

256 251

قیمت بک لینک و رپورتاژ
نظرات خوانندگان نظر شما در مورد این مطلب؟
اولین فردی باشید که در مورد این مطلب نظر می دهید
ارسال نظر
پیشخوان