۵۵ مدل موکت اتاق خواب با طرح و رنگ شیک و دلخواه

در این مطلب از مجله اینترنتی آرگا، گلچینی جدید و خاص از انواع مدل موکت اتاق خواب با طرح های زیبا و دوست داشتنی برای شما دوستان عزیز تهیه و ارائه نموده ایم که امیدواریم این طرح ها مورد پسندتان قرار بگیرد.

55 مدل موکت اتاق خواب با طرح و رنگ شیک و دلخواه

همانطور که می دانید یکی از انواع کف پوش ها که بسیار رایج و متنوع هستند و بیشتر افراد از آن در مکان های مختلف استفاده می کنند، انواع موکت ها هستند. از آنجایی که موکت ها هم در طرح و رنگ های زیبا و جذابی در بازار وجود دارد به همین خاطر به راحتی می توان به دکوراسیون منزل هماهنگ کرد. یکی از فضاهایی که در منزل بسیار مورد توجه  کودکان و بزرگسالان است، اتاق خواب می باشد. اتاق خواب یکی از فضاهایی است که در آن اوقات استراحت خود را در آنجا می گذرانید و دوست دارید فضای اتاق به شما آرامش خاصی انتقال دهد. انتخاب موکت مناسب می تواند برای فضایی اتاق تاثیر گذار باشد. به همین دلیل در ادامه این مطلب از مجله اینترنتی آرگا، گلچینی جدید و خاص از انواع مدل موکت اتاق خواب برای شما عزیزان تهیه و ارائه نموده ایم که امیدواریم مورد پسندتان قرار بگیرد.

گلچین مدل موکت اتاق خواب

انواع جدید مدل موکت اتاق خواب

فضای اتاق خواب برای اکثر افراد اهمیت دارد. اتاق خواب فضایی است که انسان چه بزرگ و چه کوچک باید احساس آرامی و راحتی کند. پس اولویت در این است که تمام راه کارها برای تهیه کردن فضایی آرام بکار گرفته شود تا افراد در طول شب خواب راحتی را داشته باشند و صبح با احساس خوبی برخیزند و به مدرسه یا سرکار حاضر شوند. به طور کلی انتخاب کف پوش اتاق خواب نکته اولیه در طراحی دکوراسیون داخلی به حساب می آید. انتخاب کف پوش های مناسب بر اساس نوع مکان و سلیقه فرد است. مثلا افراد در انتخاب کفپوش برای آشپزخانه، اتاق پذیرایی یا اتاق خواب می توانند طبق ذائقه شان انجام دهند.

  •  تصفیه آب خانگی آکواجوی
  •  بلیط کیش

طرح و رنگ زیبا موکت اتاق خواب

انواع دیدنی مدل موکت اتاق خواب

راهنمای خرید موکت اتاق خواب

سعی نماید هنگام خرید موکت برای اتاق خواب، موکت هایی را انتخاب کنید که طرح های ساده ای داشته باشند. زیرا موکت هایی که نقش و نگارهای زیادی داشته باشد فضا را بیشتر شلوغ می کند. کف پوش های ساده علاوه بر اینکه خیلی منظم و مرتب به چشم می آید، حس آرامش بیشتری را در فضا به وجود می آورد. موکت های ساده دارای طرح های ساده و برجسته هستند. برای اتاق خواب های بزرگ می توانید از طرح های ساده استفاده کرد و برای اتاق های کوچک از طرح های ساده برجسته استفاده کنید، زیرا فضا را دل بازتر نشان می دهد.

موکت ها در بین کف پوش های مختلف همیشه جزو گزینه های انتخابی افراد قرار دارند. به این خاطر که موکت چند ویژگی دارد، مثلا در زمستان ها کرم و نرم هستند و در تابستان مکان را متعادل می کنند. به دلیل قیمت مناسب موکت ها را به هر رنگ، طرح و حتی ضخامتی که می‌خواهیم تغییر دهیم.

گلچین زیبا موکت های اتاق خواب

نمونه های بسیار شیک و باحال موکت

شما عزیزان می توانید مدل موکت هایی با الیاف مصنوعی و طبیعی را برای اتاق خواب برگزینید. پشم ایده ای مناسب و بسیار خوب برای موکت کردن اتاق خواب است زیرا هم نرم است و هم اینکه ظاهری تجملاتی دارد. الیاف طبیعی قیمت بالایی دارد و موکت هایی که دارای الیاف مصنوعی هستند قیمت کمتری دارند. در نتیجه انتخاب آنها سلیقه ای است.

نمونه های موکت متنوع و زیبا اتاق خواب

انتخاب موکت برای کودکان

همچنین انتخاب رنگ و طرح مناسب و شیک برای اتاق خواب دخترانه و پسرانه هم سن و سال فرد مهم ترین نکته محسوب می شود. همانطور که می دانید کودکان توانایی انتخاب دکوراسیون، وسایل اتاق و رنگ وسایل اتاق را ندارند به همین دلیل در این دوره انتخاب با والدین است و سلامتی و امنیت کودک در انتخاب موکت اتاق فرزندشان، مهم ترین اولویت به حساب می‌ آید. اما کودکان از سن 9 تا 10 سالگی به بعد در تصمیم گیری والدین مشارکت می کنند و مدل مد نظر خود را انتخاب می کنند. خوب است که والدین سلایق و آرزو های فرزندش را بشناسد و با توجه به این نکات او را در انتخاب یک موکت مناسب کمک کنید.

مجموعه مدل موکت اتاق خواب

موکت زیبا و باحال اتاق خواب

سری اول مدل موکت اتاق خواب

مدل موکت آبی رنگمدل موکت طرح دار زیبا

سری جدید مدل موکت اتاق خواب

نمونه کف پوش ها جذاب و باحال اتاق خواب

سری جدید نمونه کف پوش های اتاق خواب

نمونه موکت های دیدنی و جذاب اتاق خواب

بهترین مدل های شیک و زیبا برای اتاق خواب

مدل موکت طوسی رنگ

انواع مختلف مدل موکت اتاق خواب

موکت زیبا برای اتاق خواب کودکموکت صورتی رنگ مخصوص اتاق خواب کودک

انواع متفاوت مدل موکت اتاق خواب

موکت جذاب مناسب اتاق خوابموکت پشمی بسیار زیبا و شیک

انواع خاص مدل موکت اتاق خواب

انواع شیک مدل موکت اتاق خواب

موکت های طرحدار زیبا و باحال

نمونه موکت های رنگی و زیبا اتاق خواب

مدل موکت اتاق خواب بسیار شیک و جذاب

مدل موکت طرح دارموکت طرحدار اتاق خواب

 

بهترین مدل موکت

مدل موکت اتاق خواب زیبا و خاص

مدل موکت نرم قرمز رنگ

موکت های جذاب و باحال اتاق خواب

مدل موکت اتاق خواب پرز بلند

نمونه موکت سفید و سیاه

نمونه موکت پرز بلند برای اتاق خوابموکت های پرز بلند زیبا

شیک ترین موکت اتاق خواب

مدل موکت های جذاب و زیبا اتاق خواب

نمونه موکت طرح دار اتاق خواب

انواع موکت طرحدار اتاق خواب

انواع جدید موکت برای اتاق خوابموکت زیبا و جدید برای اتاق خواب

انواع مدل موکت اتاق خواب

انواع زیبا موکت اتاق خواب

مدل موکت اتاق خواب بسیار زیبا

نمونه موکت زیبا برای اتاق خواب

موکت پاییزی اتاق خوابمدل موکت زیبا طرح پاییزی

مدل موکت نارنجی جذاب

مدل موکت اتاق خواب بسیار مناسب

نمونه های مختلف موکت اتاق خواب

کف پوش های زیبا برای اتاق خواب

مدل موکت اتاق خواب بسیار جذاب و شیک

جدید ترین کف پوش هایاتاق خواب

مدل کف پوش اتاق خواب

مدل موکت اتاق خواب بسیار جدید

نمونه های شیک موکت اتاق خواب

انواع زیبا مدل موکت اتاق خواب

در این مطلب از مجله آرگا، گالری جدید و متفاوت از انواع مدل موکت اتاق خواب سیار شیک را ملاحظه نمودید. امیدواریم از تماشای این طرح های جذاب و زیبا لذت برده باشید و از اینکه تا این لحظه همراه ما بودید بی نهایت سپاس گذاریم. همچنین می توانید برای آشنایی با سایر دکوراسیون اتاق خواب از جمله اتاق خواب دو تخته با تم های رنگی، طراحی اتاق خواب لوکس، طرح کمد دیواری جدید و مدرن برای اتاق خواب بر روی لینک کلیک نمایید.

قیمت بک لینک و رپورتاژ
نظرات خوانندگان نظر شما در مورد این مطلب؟
اولین فردی باشید که در مورد این مطلب نظر می دهید
ارسال نظر
پیشخوان