مجیدی سودای قهرمانی در سر دارد

با توقف جدول لیگ بیست و یکم روی پله۱۶، نیم فصل اول لیگ امسال به پایان می رسد تا تیم ها مدتی به خواب زمستانی بروند و آماده راند دوم مبارزه در مستطیل سبز شوند.

مجیدی سودای قهرمانی در سر دارد

به گزارش خبرگزاری خبرآنلاین؛ شاگردان مجیدی در نیم فصل اول عملکرد بسیار خوبی داشتند؛ آبی پوشان با اینکه در بعضی بازی ها ضعیف عمل کردند و در بخش هایی ضعف داشتند، اما توانستند بدون باخت به صدر جدول تکیه بزنند و قهرمان نیم فصل شوند تا از همین حالا برای نیم فصل دوم دست به کار شوند.

استقلال در نیم فصل اول توانست در خط میانی با حضور مهدی مهدی پور تا حدودی عملکرد خوبی داشته باشد اما در میانه میدان کمبود یک هافبک دیگر حس می شود تا بتواند کمربند میانه میدان را برای آبی ها محکم تر و آن ها را تغذیه کند؛ نکته ای که فرهاد مجیدی هم بارها از آن یاد کرد و از لزوم جذب یک هافبک سخن گفت. در روزهای اخیر از علاقه مجیدی به جذب ژان کارلوس ویسنته هافبک تیم نائوچیکو برزیل که تأثیرگذارترین بازیکن فصل قبل سری بی برزیل نیز شد، این روزها بیش از پیش به گوش می رسد.

چند ماه پیش بود که وب سایت معروف برزیلی ge.globo از رد شدن پیشنهاد استقلال توسط ژان کارلوس خبر داده بود اما پس از آن رسانه های برزیلی چندباری از احتمال ارسال پیشنهاد دوم آبی های پایتخت برای جذب این بازیکن خبر دادند. مسئله ای که بر خلاف سایر بازیکنانی که به استقلال لینک شده اند، توسط مدیران این باشگاه تکذیب نشد.

البته چیزی که مشخص است، ژان کارلوس تا سال 2024 با نائوچیکو قرارداد دارد و بند فسخ آن نیز مبلغ بالایی است. به هر شکل باید تا زمان آغاز رسمی بازار نقل و انتقالات زمستانی ایران صبر کرد. فرهاد مجیدی درخواست جذب دو بازیکن خارجی را دارد و باید دید سرانجام چه بازیکنانی به استقلال می پیوندند.

این هافبک تهاجمی 29 ساله‌ فصل گذشته در سری بی برزیل با 13 گل و 13 پاس گل، ارزشمندترین بازیکن این رقابت ها لقب گرفت. او چندی پیش تا سال 2024 قراردادش را تمدید کرد و گفته می شود بند فسخ قرارداد او 3 میلیون یورو است. باشگاه گرمیو به صورت جدی خواهان جذب این بازیکن بود ولی نائوچیکو با جدایی او مخالفت کرد.

برای خواندن متن کامل این گزارش، اینجا کلیک کنید.

بیشتر بخوانید:

قیمت بک لینک و رپورتاژ
نظرات خوانندگان نظر شما در مورد این مطلب؟
اولین فردی باشید که در مورد این مطلب نظر می دهید
ارسال نظر
پیشخوان