هشدار انصارالله به شرکت‌های خارجی: امارات را ترک کنید

ایسنا نوشت:بعد از جنایت‌های روز جمعه ائتلاف متجاوز عربی در استان‌های یمن، سخنگوی ارتش و کمیته‌های مردمی یمن به شرکت‌های خارجی در امارات توصیه کرد این کشور را ترک کنند.

هشدار انصارالله به شرکت‌های خارجی: امارات را ترک کنید

 به نقل از شبکه خبری المیادین، یحیی سریع، سخنگوی ارتش و کمیته‌های مردمی یمن گفت: بعد از جنایت‌های روز جمعه ائتلاف متجاوز عربی در استان‌های یمن به شرکت‌های خارجی در امارات توصیه می‌کنیم این کشور را ترک کنند چرا که در کشوری سرمایه‌گذاری می‌کنند که تا زمانی که حکام آن به تجاوز علیه کشور ما ادامه می‌دهند امن نیست.

شورای سیاسی یمن در بیانیه‌ای اعلام کرد: جنایت‌های متجاوزان بدون مجازات نخواهد ماند. ما از کسانی که در برابر این کشتارها ساکت می‌نشینند می‌خواهیم زمانی که عربستان و امارات و حامیانشان فریادشان بلند می‌شوند ساکت شوند.

در این بیانیه آمده است: هدف از قطع ارتباط یمن با جهان ارتکاب جنایت‌های بیشتر دور از چشم رسانه‌ها است. اگر ائتلاف عربستان گمان کرده با این جنایت‌ها می‌تواند ملت یمن را تسلیم می‌کند دچار توهم شده است. شما قاتلان و ابزارهای دست صهیونیست‌ها و آمریکا هستید.

محمد البخیتی، عضو شورای سیاسی انصارالله یمن نیز گفت: هرچه کشتارهای متجاوزان بیشتر شوند مردم یمن هرگز تسلیم نخواهند شد. صدها هزار یمنی به دلیل محاصره می‌میرند و این بزرگترین جنایت است. جهان جنایت محاصره را نمی‌بیند. جنایتکارانی که مرتکب این کشتارها می‌شوند پشیمان خواهند شد.

وی گفت: ما از اعراب می‌خواهیم برای توقف تجاوز علیه مردم یمن وارد عمل شوند. سکوت ملت‌های عربی در برابر این جنایت‌ها یک مسئله منفی است و به فجایعی منجر خواهد شد. آمریکا و انگلیس مسئولیت این محاصره را برعهده دارند.

طه المتوکل، وزیر بهداشت دولت صنعا نیز گفت: ما با یک فاجعه انسانی و جنگ نسل کشی مواجه هستیم. مردم یمن در معرض جنایت‌های جنگی هستند. کشورهای ائتلاف مانع ورود دستگاه‌های پزشکی طی سال‌های گذشته شده‌اند.

وی گفت: تعداد کشته شدگان در حملات ائتلاف عربی در صعده به 77 تن رسیده است. مجموع کشته و زخمی شدگان به 223 تن رسید و عملیات بیرون کشیدن قربانیان از زیر آوار ادامه دارد.

310 310

قیمت بک لینک و رپورتاژ
نظرات خوانندگان نظر شما در مورد این مطلب؟
اولین فردی باشید که در مورد این مطلب نظر می دهید
ارسال نظر
پیشخوان