در کدام بازار مالی سرمایه گذاری کنیم بهتر است ؟

مطلب امروز برای افرادی است که قصد آشنایی با معامله‌گری در بازارهای مالی را دارند.

در کدام بازار مالی سرمایه گذاری کنیم بهتر است ؟

معامله‌گری در بازارهای مالی جزو سخت‌ترین مشاغل دنیا است اما برای هر کار سخت، یک روش آسان برای انجام آن وجود دارد. افرادی که به‌تازگی با بازارهای مالی آشنا می‌شوند، به فکر درآمد میلیاردی از آن هستند و از هر روشی که پیش پای آن‌ها قرار بگیرد استفاده می‌کنند که متأسفانه در اکثر مواقع باعث ضرر آن‌ها می‌شود. چون استراتژی معاملاتی خاصی ندارند و با روانشناسی بازار آشنایی ندارند.

بازارهای مختلفی برای سرمایه‌گذاری وجود دارد و اگر شما بدون کسب دانش لازم وارد این بازارها شوید نمی‌توانید در آن‌ها موفق شوید. همانطور که می دانید بعضی از این بازار ها مانند آموزش ارز دیجیتال نیازمند دانش تخصصی است و لازم است شما حتما زیر نظر یک استاد آموزش معامله گری را بیاموزید.

آیا شرکت در کلاس ارز دیجیتال گروه نوسان 24 برای من مناسب است؟ جواب این سوال بستگی به این دارد که تا چه اندازه قادر به تحمل ریسک هستید و همچنین در معاملات چه سبکی دارید. اگر به دنبال سرمایه‌گذاری بلندمدت هستید نگه داری برای شما انتخاب بهتری می تواند باشد و آن دسته از افراد که مایل بوده در کوتاه‌مدت نتیجه ببینند و دارای قدرت ریسک بیشتری هستند باید در بازارهایی با نوسان قیمت بیشتر مانند فیوچرز فعالیت داشته باشند.

تورم در کشور ما یکی از موضوعاتی است که همیشه در مورد آن بحث و تبادل نظر می‌شود و در نهایت باعث می‌شود که قدرت خرید افراد کاهش یابد. پس لازم است که هر شخصی سرمایه‌گذاری صحیح را آموزش ببیند و بتواند آینده خودش را از نظر مالی بیمه کند.

ارز دیجیتال چیست و چرا از آن باید استفاده کنیم ؟

ارزهایی هستند که به صورت الکترونیکی بر روی بستر بلاکچین ذخیره و منتقل می‌شوند و مبنای آن‌ها صفر و یک است. ارز دیجیتال ویژگی‌هایی مشابه با ارزهای فیزیکی دارد، اما معمولاً تراکنش‌های انتقال سرمایه ارزهای دیجیتالی به‌صورت آنی و بدون مرز بین افراد قابل انجام است. بیت کوین اولین پول دیجیتال بود که بر روی شبکه پرداخت نقطه به نقطه غیر متمرکزی قرار دارد که توسط کاربرانش بدون هیچگونه واسطه ای، قدرت یافته‌ است.

فراموش نکنید که در معاملات نکات زیادی وجود دارد که شما از آن بی‌اطلاع هستید. باید قبول کنیم که در هر شغلی با سعی و تلاش می‌توان به موفقیت رسید، اما موفقیت در معامله‌گری، واقعاً حدومرز نمی‌شناسد و نمی‌توان سقف درآمدی برای تریدرها تعیین کرد. حتی بهترین بازیکنان دنیا نیز هنوز مربی خصوصی خودشان را دارند چون مربی از بیرون وضعیت آنان را بررسی می‌کند و آن‌ها را در رسیدن به اهدافشان بیشتر یاری می‌کند. حال چطور انتظار داریم بدون داشتن یک مربی خوب در بازارهای مالی مثل بورس و فارکس بتوانیم نتیجه خوبی به دست آوریم و ضرر نکنیم.

بهترین روش آموزش کدام است؟

حتما شرکت در کلاس ارز دیجیتال زیر نظر یک مربی سرشناس برای شما بهترین روش یادگیری خواهد بود

در حساب آزمایشی تمرین کنید

به لطف فضای مجازی و افزایش سواد عمومی مردم در حیطه سرمایه‌گذاری، شاهد کاهش روزمره این قبیل افراد هستیم. اما این ریسک هیچ‌گاه به صفر نمی‌رسد، دلیل هم مشخص است، جذابیت بازارهای مالی و شغل معامله‌گری به اندازه‌ای بالا است که هر فردی به راحتی می‌تواند در این چاه بیافتند. مشکلی که خیلی از افراد در بحث معامله‌گری با آن دست‌وپنجه نرم می‌کنند، این است که بلافاصله پس از یادگیری روش‌های تحلیلی و استراتژی‌های معاملاتی، سریعاً به سراغ افتتاح حساب در یک کارگزاری فارکس یا کارگزاری بورس می‌روند، تمام سرمایه خود را روی حساب معاملاتی خود شارژ می‌کنند و سپس در عرض یک چشم به‌هم زدن یک تصمیم معاملاتی اشتباه می‌گیرند و سرمایه خود را تباه می‌کنند. و این در حالی است که هیچ گونه دانشی از میزان ریسک و مدیریت سرمایه را هم نمی دانند.

چه‌قدر برای من سودآوری دارد؟

کسب درآمد اینترنتی در عمل به‌سادگی آنچه از دور به نظر می‌رسد نیست. اولین کار برای ورود به این دنیا یافتن یک بستر مناسب است. پس از آن باید آموزش‌های لازم در زمینه حضور در این بازار را فرا گرفته و مدت‌زمان خاصی از روز خود را به کسب درآمد اینترنتی اختصاص دهید. در دنیای امروز که گسترش ویروس کرونا به تعطیلی بسیاری از کسب‌وکارها منجر شده است، اهمیت کسب درآمد از طریق اینترنت بیش از پیش بر همگان آشکار شده است. قطعاً هرچقدر که تجربه شما در بازار بیشتر شود، درصد موفقیت موقعیت‌های معاملاتی شما نیز برطبق آمار افزایش می‌یابد. تریدرهای تازه‌کار از لحاظ آماری دارای درصد موفقیت معاملات پنجاه هستند، به این معنا که نیمی از معاملاتشان به سود منجر می‌شود و نیمی دیگر به ضرر منتهی می‌گردد. اما بارها اثبات شده که با افزایش تجربه و مهارت افراد، این آمار بهبود پیدا می‌کند. حال هرچقدر نسبت ریسک به پاداش شما بیشتر باشد، زودتر به سود مستمر در بازارهای مالی دست پیدا می‌کنید.

قیمت بک لینک و رپورتاژ
نظرات خوانندگان نظر شما در مورد این مطلب؟
اولین فردی باشید که در مورد این مطلب نظر می دهید
ارسال نظر
پیشخوان