فردین رابط: زنگ زدند گفتند در لیست مازاد هستی

فردین رابط که با ناراحتی باشگاه استقلال را ترک کرد گفت پس از جلسه با آجورلو پیرامون مسائل مختلف صحبت خواهد کرد.

فردین رابط: زنگ زدند گفتند در لیست مازاد هستی

به گزار ش خبرگزاری خبرآنلاین، فردین رابط که امروز برای جلسه با مصطفی آجورلو در باشگاه استقلال حاضر شده بود، پس از خروج از باشگاه در خصوص دلیل حضورش در توضیح داد: آقای بیژن طاهری به من زنگ زدند و گفتند از امروز حق حضور در تمرینات را نداری و کادرفنی اعلام کردند در لیست مازاد هستی. من هم به باشگاه آمدم که تکلیفم مشخص شود و الان که آمدم آقای آجورلو خودشان نبودند و صحبت کردم و قرار است جایی بروم که بتوانم ایشان را ببینم و با ایشان صحبتی داشته باشم که در مورد رضایتنامه یا انتقال قرضی بتوانم صحبت کنم و تکلیفم با باشگاه استقلال مشخص شود.

او در واکنش به این سوال که آیا پیشنهادی از تیمی دارد یا خیر پاسخ داد: پیشنهاد هم از ایران و هم خارج از ایران دارم اما اول باید تکلیفم با باشگاه استقلال روشن شود و بعد یک تصمیم خوب بگیرم چون یک جوان 20 ساله هستم و آینده ام خیلی مهم است و دوست دارم یک تصمیم خوب بگیرم و بتوانم پیشرفت کنم.

هافبک تیم استقلال در واکنش به این مساله که سال قبل هم به صورت قرضی از استقلال جده شده بود، عنوان کرد: من دوست دارم اول با آقای آجورلو صحبت کنم و بعد درباره این مسائل هم صحبت خواهم کرد.

رابط با بیان پنج ساله بودن قراردادش تاکید کرد: من قراردادم با استقلال پنج ساله است و با عشق هم امضا کردم. اما فوتبال است و پیش می‌آید.

او در پاسخ به این سوال که آیا از باشگاه فجرسپاسی هم پیشنهادی دارد یا خیر بیان کرد: پیشنهاد دارم اما الان هم مجوز فعالیت های ورزشی ام را گرفتم و شش ماه دیگر هم می‌توانم فوتبال بازی کنم. باید یک تصمیم جدی بگیرم.

رابط با اشاره به پیشنهادی که از باشگاه دالکورد دارد گفت: دو سال است از این باشگاه پیشنهاد دارم و اگر مشکلی پیش نیاید انشاالله یک تصمیم خوب می‌گیرم.

او در واکنش به اینکه به نظر می‌رسد ناراحت است اظهار داشت: هر کسی باید ناراحت می‌شود و فقط من نیستم اما اگر اجازه بدهید من اول با آقای آجورلو صحبت کنم و تکلیفم مشخص شود و بعد کامل صحبت می‌کنم.

فردین رابط در پایان در پاسخ به این سوال که آیا اگر قرار باشد قرضی جدا شود، می‌پذیرد یا خیر گفت: دوست دارم اول تکلیفم مشخص شود.

بیشتر بخوانید:

258 251

قیمت بک لینک و رپورتاژ
نظرات خوانندگان نظر شما در مورد این مطلب؟
اولین فردی باشید که در مورد این مطلب نظر می دهید
ارسال نظر
پیشخوان