بنیاد شهید: سالانه ۱۲۶هزار میلیارد تومان بودجه نیاز داریم

ایرنا نوشت: معاون تعاون و امور اجتماعی بنیادشهید و امور ایثاگران کشور اجرای قوانین مصوب را تنها راه حل مشکلات موجود بر سر راه خدمات‌رسانی به خانواده‌های معظم شهدا و ایثارگران دانست و گفت : اجرای قوانین مرتبط بویژه در بخش ایثارگری سالانه به ۱۲۶ هزار میلیارد تومان اعتبار نیاز دارد .

بنیاد شهید: سالانه 126هزار میلیارد تومان بودجه نیاز داریم

محمود پاکدل روز شنبه در آیین معارفه مدیرکل بنیاد شهید و امور ایثارگران مازندران در ساری اعتبارات تخصیص یافته سال جاری برای این منظور را 31 هزار و 600 میلیارد تومان اعلام کرد و افزود : باید با تعامل و همکاری دستگاه های اجرایی ذیربط ، مشکلات و موانع فراروی اجرای قوانین و مقررات ایثارگری را کاهش دهیم. 

وی از  ثبت نام 272 هزار تن از فرزندان ایثارگران برای اشتغال خبر داد و گفت : در دوره مدیریتی جدید بنیاد شهید و امور ایثاگران به دنبال آن هستیم که قوانین تصویب شده در حوزه ایثارگری را که سال‌ها راکد مانده بود اجرایی کنیم و برای تحجقق این مهم بی شک از تمام ظرفیت ها و امکانات نیز به شکل مطلوب استفاده می‌شود.

پاکدل لازمه حل مشکلات ایثارگران از جمله ایجاد اشتغال برای فرزندان آنان را علاوه بر همکاری و تعامل تمام دستگاه‌های اجرایی ذیربط ، شرکت‌ها و موسسات خصوصی، نیازمند اهتمام بیشتر مسوولان و متولیان در اجرای بخشنامه های مرتبط با این امر دانست و افزود : تمامی دستگاه های اجرایی به همراه شرکت ها و موسسات بخش خصوصی باید بند « د » تبصره 20 موضوع تبدیل وضعیت جامعه ایثارگری و فرزندان آنها را به صورت جدی عملیاتی کنند.

معاون بنیاد شهید کشور با بیان اینکه انقلاب اسلامی تداوم نهضت عاشورا است و این نظام الهی 227 هزار شهید و بیش از 600 هزار جانباز را در راه پاسداری از ارزش های اسلامی تقدیم کرده است، گفت : راهبرد و سیاست اصلی نظام اسلامی ایستادگی در برابر ظالمان و دفاع از تمام آزادیخواهان جهان است.

بیشتر بخوانید:

پیکر 2 شهید گمنام در مشهد تشییع و خاکسپاری شد

با عنوان «شهید خدمت» برای آتش‌نشانان پلاسکو موافقت شد

47231

قیمت بک لینک و رپورتاژ
نظرات خوانندگان نظر شما در مورد این مطلب؟
اولین فردی باشید که در مورد این مطلب نظر می دهید
ارسال نظر
پیشخوان