۶ نمایش با حضور کودکان و نوجوانان در جشنواره بیست‌وهفتم اجرا می‌شود

۶ نمایش منتخب بخش «تئاتر با اجرای کودکان و نوجوانان زیر ۱۸ سال» بیست‌وهفتمین جشنواره بین‌المللی تئاتر کودک و نوجوان همدان، معرفی شدند.

6 نمایش با حضور کودکان و نوجوانان در جشنواره بیست‌وهفتم اجرا می‌شود

به گزارش خبرگزاری خبرآنلاین به نقل از روابط‌عمومی بیست‌وهفتمین جشنواره بین‌المللی تئاتر کودک و نوجوان همدان، هیات انتخاب آثار بخش «تئاتر با اجرای کودکان و نوجوانان زیر 18 سال»، متشکل از زهره بهروزی‌نیا، الکا هدایت، هادی حسنعلی و مزدک مهیمنی پس از ارزیابی 36 اثر متقاضی این بخش، 6 نمایش را برای حضور در این دوره از جشنواره معرفی کردند.

این بخش با توجه به اهمیت آموزش تئاتر در مدارس، مراکز فرهنگی و هنری و موسسات تخصصی تئاتر برگزار می‌شود تا بستری را برای شناخت هنر نمایش در جهت انتخاب شغل و حرفه‌ی آینده‌ به کودکان و نوجوان معرفی کند.

دبیرخانه بیست‌وهفتمین جشنواره بین‌المللی تئاتر کودک و نوجوان همدان، آثار پذیرفته شده در بخش «تئاتر با اجرای کودکان و نوجوانان زیر 18 سال» را به ترتیب حروف الفبا به این شرح اعلام می‌کند:
1-  نمایش «به من رای دهید» به نویسندگی و کارگردانی رضا عربشاهی از تهران
2- نمایش «پرنده آبی» نوشته موریس مترلینگ و کارگردانی مشترک سمیرا یزدان‌پژوه و آنیتا توکلی از کرج
3- نمایش «تنهایی دنیا» به نویسندگی و کارگردانی رحمت غلامی از کرمانشاه
4- نمایش «کودکان کار» به نویسندگی و کارگردانی مسعود کردی از همدان
5- نمایش «وقتی که ما نیستیم» به نویسندگی و کارگردانی داود زارع از تهران
6- نمایش «هورشید» به نویسندگی سیدجواد رحیم‌زاده و مهناز آقایی و کارگردانی سجاد انتظاری از مشهد

بیست‌وهفتمین جشنواره بین‌المللی تئاتر کودک و نوجوان همدان، با هدف تقویت مهارت، رشد آگاهی و اعتماد به نفس فرزندان ایران زمین از طریق نمایش، در اسفندماه سال جاری به دبیری امیر مشهدی‌عباس و با مشارکت اداره‌کل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان همدان، اداره‌کل هنرهای نمایشی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی، انجمن هنرهای نمایشی ایران و دیگر سازمان‌ها و نهادهای استان همدان، با شعار «تئاتر، پرواز پروانه‌های خیال» در شهر تاریخی همدان برگزار می‌شود.

مشروح اخبار بیست‌وهفتمین جشنواره بین‌المللی تئاتر کودک و نوجوان همدان را می‌توانید از سایت جشنواره به نشانی https://icy.theater.ir/  دنبال کنید.

57259

قیمت بک لینک و رپورتاژ
نظرات خوانندگان نظر شما در مورد این مطلب؟
اولین فردی باشید که در مورد این مطلب نظر می دهید
ارسال نظر
پیشخوان