اولین جلسه صلح و سازش پرونده محیط‌بان کرمانشاهی برگزار شد

ایلنا نوشت: وکیل برومند نجفی گفت: طبق نقشه‌هایی که ما از اداره محیط زیست کرمانشاه دریافت کردیم حادثه دقیقا در منطقه حفاظت شده بیستون و در داخل منطقه اتفاق افتاده است. متاسفانه کارشناسی که آن زمان صورت گرفته است، توسط فردی بوده که ایشان کارشناس سلاح و مهمات صورت گرفته است و صلاحیت اظهارنظر در این مورد را نداشتند

اولین جلسه صلح و سازش پرونده محیط‌بان کرمانشاهی برگزار شد

نوشا میرجعفری در خصوص آخرین وضعیت پرونده برومند نجفی محیط‌بان کرمانشاهی گفت: دو جلسه صلح و ساز بنا بود در خصوص پرونده موکلم آقای برومند نجفی برگزار شود که یک جلسه آن روز گذشته ( یکشنبه 3 بهمن) برگزار شد و جلسه دیگر قرار است روز سه‌شنبه 5 بهمن برگزار شود.

این وکیل دادگستری ادامه داد: مقدمات جلسات صلح و سازش توسط آقایان توسلی‌زاده و رنجبر فراهم شده و از معتمدان منطقه دعوت شده است تا مقدمات را فراهم کنند. 

وی درباره این‌که گفته می‌شود تیراندازی در محیط غیرحفاظت شده از سوی محیط‌بان کرمانشاهی صورت گرفته است، گفت: بارها درباره این مسئله صحبت شده است، طبق نقشه‌هایی که ما از اداره محیط زیست کرمانشاه دریافت کردیم، حادثه دقیقا در منطقه حفاظت شده بیستون و در داخل منطقه اتفاق افتاده است.

وکیل برومند نجفی خاطرنشان کرد: متاسفانه کارشناسی که آن زمان صورت گرفته است، توسط فردی بوده که ایشان کارشناس سلاح و مهمات صورت گرفته است و صلاحیت اظهارنظر در این مورد را نداشتند و ما بارها درباره آن چیزی که در پرونده منعکس شده ایراد گرفته‌ایم اما همچنان مطرح می‌شود این حادثه در منطقه حفاظت شده صورت گرفته است که این‌گونه نبوده است.

بیشتر بخوانید:

امیدها برای جلوگیری از اعدام محیط‌بان کرمانشاهی زنده شد

235233

قیمت بک لینک و رپورتاژ
نظرات خوانندگان نظر شما در مورد این مطلب؟
اولین فردی باشید که در مورد این مطلب نظر می دهید
ارسال نظر
پیشخوان