یک سوال درباره سفرهای استانی / جناب رئیسی نقش استانداران و فرمانداران چیست؟!

نواندیش نوشت: این تصمیمات شما در تهران است که می تواند مشکلات کلان و یکسان همه استانها را تشدید یا آن ها را برطرف سازد و لزوما نیازی به حضور فیزیکی و سخنرانی که ذاتا بد نیست، وجود ندارد.

یک سوال درباره سفرهای استانی / جناب رئیسی نقش استانداران و فرمانداران چیست؟!

سفرهای استانی همیشه وجود داشته است حتی در زمان رئیس جمهور پیشین اما گاهی این سفرها به قدری بیش از اندازه با رنگ و بوی تبلیغاتی است که ما را یاد ایام انتخابات می اندازد، واقعا فارغ از اینکه چه کسی بر مسند ریاست جمهوری تکیه زده باشد باید پرسید در شرایطی که هر منطقه ای دارای استاندار منصوب دولت است و در دوره ای که مشکلات به راحتی قابل رصد و شناسایی است حتی از راه دور انجام این تعداد سفر استانی چه لزومی دارد؟!

163600962807486700.jpg

بیشتر بخوانید:

آیا مثلا آقای رئیس جمهور از مشکلات دیگر استان ها یا شهرها آگاه نیست، آیا استاندار قادر به حل آن ها نیست، اگر نیست و برای بررسی و حل مشکل حتما به حضور شخص رئیس جمهور نیاز است دیگر پس داشتن این همه کارمند در استانداری و فرمانداری و غیره چه لزومی دارد.

این تصمیمات شما در تهران است که می تواند مشکلات کلان و یکسان همه استانها را تشدید یا آن ها را برطرف سازد و لزوما نیازی به حضور فیزیکی و سخنرانی که ذاتا بد نیست، وجود ندارد. در میان مردم بودن برای شنیدن مشکلات شان خوب است اما الزاماتی دارد. آقای رئیس جمهور بهتر است از این به بعد با مدیریت تعداد سفرهای استانی، سعی در اصلاح امور از جمله روند کار استانداری ها و نیز تحقق تصمیمات و قول های سفر های قبلی داشته باشید تا خدای ناخواسته شائبه نمایشی بودن این سفرها هم مطرح نشود.

21219

قیمت بک لینک و رپورتاژ
نظرات خوانندگان نظر شما در مورد این مطلب؟
اولین فردی باشید که در مورد این مطلب نظر می دهید
ارسال نظر
پیشخوان