تکذیب اختلاف فدراسیون با داور ترامپولین

ماهان باژرنگ، رئیس شاخه ترامپولین فدراسیون ژیمناستیک گفت: نفراتی را در لیست آزمون بین‌المللی قرار دادیم که بتوانیم از آنها استفاده کنیم

تکذیب اختلاف فدراسیون با داور ترامپولین

به گزارش خبرگزاری خبرآنلاین، به نقل از روابط عمومی فدراسیون ژیمناستیک، ماهان باژرنگ، رئیس شاخه ترامپولین فدراسیون ژیمناستیک در خصوص اردوی تیم ملی ترامپولین اظهار داشت: دومین اردوی تیم ملی ترامپولین از روز گذشته در قزوین آغاز شد و تا بیستم بهمن سال جاری ادامه خواهد داشت.

وی افزود: این تیم خود را مهیای حضور در جام جهانی ترامپولین و همین طور بازی‌های آسیایی هانگژو می‌کند. حضور ملی‌پوشان ترامپولین در بازی‌های آسیایی اتفاق ویژه‌ای است. در حال حاضر ورزشکاران تمرینات خود را طبق برنامه‌ریزی کادر فنی انجام می‌دهند. منتظر هستیم شورای برون مرزی مجوز حضور تیم ملی ترامپولین را در جام جهانی صادر کند و امیدوارم این اتفاق هر چه زودتر رخ دهد.

باژرنگ در خصوص گلایه‌های مجید موسوی مبنی بر اینکه فدراسیون ژیمناستیک به دلیل اختلاف با وی نامش را در لیست آزمون داوری بین‌المللی قرار نداده گفت: صحبت‌های موسوی تعجب آور است. چطور می‌شود فدراسیون ژیمناستیک با موسوی مشکل داشته باشد؛ اما وی را به عنوان داور مسابقات قهرمانی کشور انتخاب کند. موسوی حتما به یاد دارد که در این مسابقات اقدام به درگیری کرد و حواشی زیادی را به وجود آورد.

وی افزود: پس از اینکه ریاست شاخه ترامپولین را بر عهده گرفتم از موسوی دعوت به همکاری کردیم که وی نپذیرفت. اگر فدراسیون با موسوی مشکل شخصی داشت آیا اینگونه با وی رفتار می‌شد؟ خوب است دوستانی که به هر دلیلی با فدراسیون ژیمناستیک مشکل دارند و تلاش می‌کنند افراد مورد نظرشان رئیس فدراسیون شوند  اخلاق را هم رعایت کنند.

رئیس شاخه ترامپولین گفت: در همین سال‌هایی که دکتر اینچه درگاهی رئیس فدراسیون ژیمناستیک بود قرار شد موسوی به عنوان مربی برای مسابقات جهانی ترامپولین به اسپانیا اعزام شود و همه کارهای اعزام وی هم انجام شده بود؛ اما متاسفانه سفارت اسپانیا از دادن ویزار خودداری کرد. در آن زمان هم موسوی تهمت‌های زیادی به فدراسیون زد که هیچ کدام از آنها واقعیت نداشت. ضمن اینکه برای من جالب است که از موسوی به عنوان مربی و داور بین‌المللی یاد شده است؛ در حالی که مدرک بین‌المللی موسوی برای چند سال پیش است و آپدیت نشده و به همین خاطر داور بین‌المللی نیست.

وی در پایان خاطرنشان کرد: اینکه گفته می‌شود از 10 نفری که برای آزمون بین‌المللی داوری ترامپولین معرفی شده‌اند تنها 3 نفر شایستگی دارند توهین به این افراد محسوب می‌شود. ما نفراتی را در لیست قرار دادیم که بتوانیم از آنها در مسابقات استفاده کنیم و هیچ غرضی در کار نبوده است. چرا که نگاه ما صرفا منافع ترامپولین کشور است.

بیشتر بخوانید:

258 251

قیمت بک لینک و رپورتاژ
نظرات خوانندگان نظر شما در مورد این مطلب؟
اولین فردی باشید که در مورد این مطلب نظر می دهید
ارسال نظر
پیشخوان