دبیر سی‌وهفتمین جشنواره موسیقی فجر رونمایی شد/ عکس

حسن ریاحی، دبیر سی‌وهفتمین جشنواره موسیقی فجر، در مراسم رونمایی از پوستر این رویداد هنری، تاکید کرد وقت آن رسیده تا گرد و غبارِ سازها که دو سال است به‌خاطر کرونا کنار گذاشته شده‌اند، گرفته شود.

دبیر سی‌وهفتمین جشنواره موسیقی فجر رونمایی شد/ عکس

به گزارش خبرگزاری خبرآنلاین، مراسم رونمایی از پوستر سی‌وهفتمین جشنواره موسیقی فجر، ظهر امروز (چهارشنبه ششم بهمن) با حضور محمود سالاری، معاون امور هنری وزیر فرهنگ و ارشاد اسلامی، محمد اله‌یاری، سرپرست دفتر موسیقی و رئیس جشنواره، حسن ریاحی، دبیر جشنواره، اعضای شورای سیاست‌گذاری، هیئت انتخاب آثار و گروه‌ها و مدیران و دبیران بخش‌های مختلف این رویداد هنری برگزار شد.

در ابتدای این مراسم، محمد اله‌یاری درباره جدول اجراهای جشنواره توضیح داد: «از ٢٠ تا ٢٦ بهمن‌، اجراهای پاپ روی صحنه خواهند رفت و بخش غیر پاپ  از ٢٢ تا 26 بهمن‌ برگزار خواهد شد. ٢٧ و ٢٨ این ماه، به مناسبت وفات حضرت زینب(س) برنامه‌ای نخواهیم داشت و ٢٩ بهمن، آیین اختتامیه جشنواره خواهد بود.» 

حسن ریاحی، دبیر جشنواره هم با اشاره به اهمیت برگزاری جشنواره موسیقی فجر و تأثیر آن بر هنرمندان جوان گفت: «باتوجه به تعطیلی دوساله اجراهای صحنه‌ای، دوست دارم جشنواره بهانه‌ای باشد که گرد و غباری از سازها گرفته شود. »  

در بخش پایانی این مراسم، از پوستر سی‌وهفتمین جشنواره موسیقی فجر با طراحی امید عسگری رونمایی شد.

دبیر سی‌وهفتمین جشنواره موسیقی فجر رونمایی شد/ عکس

57259

قیمت بک لینک و رپورتاژ
نظرات خوانندگان نظر شما در مورد این مطلب؟
اولین فردی باشید که در مورد این مطلب نظر می دهید
ارسال نظر
پیشخوان