نشست رؤسای شبکه ها و بیمارستان ها با رییس دانشگاه علوم پزشکی لرستان

نشست رؤسای شبکه ها و بیمارستان ها صبح امروز با حضور دکتر بهرام دلفان سرپرست دانشگاه علوم پزشکی استان و معاونین دانشگاه برگزار شد.

نشست رؤسای شبکه ها و بیمارستان ها با رییس دانشگاه علوم پزشکی لرستان

به گزارش خبرآنلاین لرستان، در این وبینار که محور بحث آن بررسی مسائل و مشکلات مالی بیمارستان ها بود ؛ بر کاهش بدهی ها و افزایش درآمدهای دانشگاه با مدیریت صحیح هزینه ها و افزایش منابع درآمدی بیمارستان های دانشگاهی تاکید شد.


 در این وبینار دکتر صالح آزادبخت معاون درمان دانشگاه با بیان اینکه باید روند بدهی های بیمارستانی مدیریت شود ؛ گفت: در چارچوب سیاست های ابلاغی وزارت بهداشت باید روند بدهی بیمارستان ها مدیریت شود تا شاهد کاهش

 بدهی ها در بیمارستان های دانشگاهی باشیم.
 معاون درمان دانشگاه بحث مالی و نقدینگی دانشگاه ها را مهم دانست و گفت: بحث مالی دانشگاه ها بویژه بررسی مسائل و مشکلات مالی بیمارستان ها بسیار مهم خواهد بود و باید با جدیت قوانین و مقررات دست و پا گیر را حل و فصل کرد تا مسائل و مشکلات مالی بیمارستانی  به صورت مستقل و با مدیریت گردش مالی رفع شود و روسای بیمارستان ها نیز پاسخگوی این مبحث باشند.


  دکتر بهرام دلفان سرپرست دانشگاه علوم پزشکی استان در جمع بندی نهایی مباحث ، با بیان اینکه با تحلیل داده های غلط ، نمی توان گزارش درستی ارائه داد ؛ اظهار داشت: با بارش افکار و تصمیماتی که تا پایان سال گرفته می شود ؛ باید به این نتیجه رسید که چگونه می شود در سال آینده بیمارستان ها را مدیریت کرد که شاهد افزایش بدهی های بیمارستانی نباشیم .
  دکتر بهرام دلفان توجه به اقتصاد درمان و بحث مدیریت صحیح منابع مالی بیمارستان های دانشگاهی را مهم دانست و گفت: درست است که تعرفه گذاری در بخش دولتی پایین است ؛ اما باید راه حلی پیدا کرد تا وضعیت بیمارستان ها بهتر شود و بر اساس مشورت و همراهی ، می توان از پرت هزینه ها جلوگیری کرد.
  سرپرست دانشگاه علوم پزشکی استان ، تصمیم گیری بر اساس برنامه ریزی های دقیق و ارائه گزارشی شفاف با ذکر داده های آماری مشخص را حائز اهمیت دانست و بر تدوین یک برنامه جامع در راستای تحقق اهداف سازمانی و افزایش درآمدهای بیمارستانی برای سال آینده ، تاکید کرد.
 بررسی مسائل و مشکلات بیمارستانی ، مدیریت هزینه ها به منظور صرفه جویی ، توجه به بحث انبار گردانی بیمارستان ها ، مدیریت درمان و دارو ، برنامه ریزی توسعه و استاندارد سازی مراکز درمانی،  بالا بردن سطح اختیارات ، مسئولیت پذیری و پاسخگویی روسای بیمارستان ها، استقلال مالی بیمارستان ها ، بحث تعرفه گذاری ، بالا بردن انضباط مالی و شفافیت سازی ، بحث نقدینگی و توجه به یکپارچگی پرداخت ها و نادیده گرفتن اولویت های متفاوت هزینه کرد ؛ از جمله مباحثی بود که در این وبینار مطرح گردید.

48

قیمت بک لینک و رپورتاژ
نظرات خوانندگان نظر شما در مورد این مطلب؟
اولین فردی باشید که در مورد این مطلب نظر می دهید
ارسال نظر
پیشخوان