امیر دریادار سیاری:

رشادت‌های ارتشیان مختص به دفاع مقدس نیست

مراسم نکوداشت و تکریم پیشکسوتان و اعضای وابسته ستاد ارتش در سازمان عقیدتی سیاسی برگزار شد.

به گزارش تابناک به نقل از روابط عمومی ارتش، امیر دریادار حبیب الله سیاری، معاون هماهنگ کننده ارتش در آیین بزرگداشت و تجلیل از اعضای وابسته و پیشکسوتان ستاد ارتش که عصر امروز (چهارشنبه) در سالن کوثر سازمان عقیدتی سیاسی ارتش برگزار شد، گفت: این جلسات و تجلیل از پیشکسوتان، سنت نکو و زیبایی است که باید به بهترین شکل ممکن برگزار شود.

معاون هماهنگ کننده ارتش اظهار داشت: اعلام آمادگی و توان بالای رزم فرزندان انقلاب در نیرو‌های مسلح، باعث شده که کشور، در تمام این سال‌ها، از شر توطئه‌های مختلف دشمن در امان بماند و کسی جرئت تعرض به خاک ایران را نداشته باشد.

وی افزود: فصل دفاع مقدس، مقطع تاریخی مهمی در تاریخ کشور ماست. در آن مقطع که دشمنان، ارتش رژیم بعث عراق و صدام را برای تهاجم به ایران تجهیز کرده بودند و با وجود همه آسیب‌هایی که پس از پیروزی انقلاب به ارتش وارد شده بود، رژیم بعث فکر نمی‌کرد مقاومتی دربرابرش صورت بگیرد، اما نیروی زمینی توانست جلوی پیشروی ارتش بعث را بگیرد.

معاون هماهنگ کننده ارتش با اشاره به عملیات کمان 99 و نخستین پاسخ نیروی هوایی ارتش در ساعات آغازین تهاجم دشمن بعثی به ایران گفت: رژیم صدام فکر نمی‌کرد که چنین پاسخ قاطعی از غیورمردان نیروی هوایی ارتش، آن هم در کوتاه‌ترین زمان ممکن دریافت کند. در آن مقطع، همه ارتشیان و مردم ثابت کردند که می‌خواهند پای انقلاب و آرمان‌هایش بایستند و از تمامیت ارضی کشور دفاع کنند.

دریادار سیاری موفقیت‌ها و رشادت‌های رزمندگان و ارتشیان را مختص به دفاع مقدس ندانست و اظهار داشت: اگر چه جنگ تحمیلی در سال 1367 تمام شد، اما استکبار جهانی، جنگ اقتصادی، تحریم و توطئه‌های مختلف را علیه ملت ایران ادامه داد و بی‌شک اگر آمادگی نیرو‌های مسلح نبود، استکبار جهانی لحظه‌ای ما را به حال خود رها نمی‌کرد.

معاون هماهنگ کننده ارتش ارزش کار پیشکسوتان و مجاهدان را بسیار بالا دانست و گفت: مجاهدت‌های مختلف شما پیشکسوتان، موجب افتخارات امروز ارتش و کشور است.
امیر دریادار سیاری افزود: تمام پیشکسوتان و اعضای وابسته (بازنشستگان) نیرو‌های مسلح، همواره برای خدمت به جمهوری اسلامی ایران و دفاع از تمامیت ارضی کشور، در هر زمان و مکانی اعلام آمادگی کرده‌اند.

معاون هماهنگ کننده ارتش در پایان گفت: هدف از برگزاری این مراسم، تجلیل و قدردانی از زحمات و نکوداشت تمام کسانی است که در طول مدت خدمتشان صادقانه خدمت کرده و آنچه در توان داشتند پای کار آورده‌اند تا در یگان خدمتی خود، بهترین شرایط را ایجاد کرده باشند.
قیمت بک لینک و رپورتاژ
نظرات خوانندگان نظر شما در مورد این مطلب؟
اولین فردی باشید که در مورد این مطلب نظر می دهید
ارسال نظر
پیشخوان