بورس در هفته گذشته چقدر ریخت؟

شاخص کل بورس اوراق بهادار تهران در معاملات هفته جاری، ادامه‌دهنده نوسانات هفته گذشته بود و با قرار گرفتن در ارتفاع یک‌میلیون و ۲۸۲ هزار واحد به کار خود پایان داد.

بورس در هفته گذشته چقدر ریخت؟

به گزارش خبرگزاری خبرآنلاین،  شاخص کل بورس اوراق بهادار تهران در پایان معاملات هفته جاری (منتهی به چهارشنبه، 27 بهمن) با 2 هزار واحد کاهش نسبت به هفته قبل، به عدد یک‌ میلیون و 282 هزار واحد رسید؛ بر این اساس افت شاخص کل در هفته جاری کمتر از یک درصد بود.

شاخص کل در پایان روز چهارشنبه هفته گذشته (20 بهمن ماه) در حالی با رقم یک میلیون و 284 هزار واحد به معاملات خود پایان داد که این رقم در (‌27 بهمن ماه) به یک‌ میلیون و 282 هزار واحد رسید.

بورس در هفته گذشته چقدر ریخت؟

شاخص کل (هم‌وزن) در پایان هفته گذشته 326 هزار و 250 واحد بود که در هفته جاری این عدد به 325 هزار و 282 واحد و شاخص قیمت (هم‌وزن) از 204 هزار و 720 واحد به عدد 203 هزار و 977 واحد رسید.

در چهار روز معاملاتی این هفته بورس، نمادهای پارس فولاد سبزوار (فسبزوار)، ایران خودرو (خودرو)،‌ پالایش نفت تهران (شتران)، ملی صنایع مس ایران (فملی)،  سپید ماکیان (سپید)، سایپا (خساپا) و فولاد مبارکه اصفهان (فولاد) در گروه نمادهای پُر تراکنش قرار داشتند.

223227

قیمت بک لینک و رپورتاژ
نظرات خوانندگان نظر شما در مورد این مطلب؟
اولین فردی باشید که در مورد این مطلب نظر می دهید
ارسال نظر
پیشخوان