بورس امروز هم کاهش داشت

روند نزولی در بازار سرمایه همچنان ادامه دارد و شاخص کل بورس امروز بیش از ۷ هزار واحد کاهش یافت.

 

به گزارش تابناک به نقل از شفقنا، شاخص کل بورس امروز 7785 واحد کاهش یافت و رقم یک میلیون و 274 هزار واحد را ثبت کرد. شاخص کل با معیار هم وزن هم 657 واحد سقوط کرد و در رقم 324 هزار و 431 واحد ایستاد. معامله گران این بازار 318 هزار معامله به ارزش 26 هزار و 836 میلیارد ریال انجام دادند.

صنایع پتروشیمی خلیج فارس، سرمایه گذاری غدیر، پتروشیمی نوری، پالایش نفت بندرعباس و سرمایه گذاری نفت و گاز و پتروشیمی تامین نسبت به سایر نمادها بیشترین تاثیر منفی و در مقابل بانک ملت نسبت به سایر نمادها بیشترین تاثیر مثبت روی بورس گذاشتند.

شاخص کل فرابورس هم امروز 36 واحد کاهش یافت و در رقم 17 هزار و 476 واحد ایستاد. معامله گران این بازار 261 هزار معامله به ارزش 23 هزاز و 52 میلیارد ریال انجام دادند.
پلمیر اریاساسول، فولاد هرمزگان جنوب، پتروشیمی تندگویان، پتروشیمی زاگرس و سرمایه گذاری سباتامین نسبت به سایر نمادها بیسترین تاثیر منفی و در پقابل پویازرکان اقدره نسبت به سایر نمادها بیشترین تاثیر مثبت روی فرابورس گذاشتند. در بازار امروز 79 نماد به ارزش 1897 میلیارد ریال صف خرید و 82 نماد به ارزش 2003 میلیارد ریال صف فروش بودند.

قیمت بک لینک و رپورتاژ
نظرات خوانندگان نظر شما در مورد این مطلب؟
اولین فردی باشید که در مورد این مطلب نظر می دهید
ارسال نظر
پیشخوان