واکنش شدید رمزارزها به گفته‌های بوریس جانسون/ بیت کوین هزار و ۵۰۰ دلار ریخت

بازار رمزارز امروز نیز سرخ پوش بود و بیت کوین به عقبگرد در کانال ۳۰ هزار دلاری ادامه داد.

واکنش شدید رمزارزها به گفته‌های بوریس جانسون/ بیت کوین هزار و 500 دلار ریخت

نگارعلی_ بوریس جانسون، نخست وزیر بریتانیا در گفت و گویی با خبرنگار بی بی سی گفت: شواهد نشان می دهد که روسیه در حال برنامه ریزی برای "بزرگترین جنگ در اروپا از سال 1945" است. جانسون در ادامه گفت:" اطلاعات حاکی از آن است که روسیه قصد دارد تهاجمی را آغاز کند که پایتخت اوکراین کیف را محاصره کند".

نخست وزیر بریتانیا در ادامه افزود:"‌ تهاجم اوکراین جهان را شوکه خواهد کرد. آخرین برآوردهای دولت ایالات متحده نشان می دهد که بین 169000 تا 190000 سرباز روسی در امتداد مرز اوکراین، هم در روسیه و هم در بلاروس، مستقر هستند."

جانسون هشدار داد که هر درگیری ممکن است "خونین و طولانی" باشد.

اظهار نظرهای نخست وزیر بریتانیا با واکنش گسترده ای از سوی بازارهای مالی خصوصا بازار رمزارز همراه شد؛ به تعبیر کارشناسان هرگونه شدت گرفتن تنش میان روسیه و اوکراین منجر به ریزش گسترده قیمت‌ها در بازار رمزارز و از طرف دیگر جهش قیمت طلا در بازارهای جهانی خواهد شد.

شواهد حاکی از آن است که پیش بینی کارشناسان تاکنون بی راه نبوده است؛ تا زمان تنظیم این خبر و از ابتدای روز بیت کوین با کاهش قیمت هزار و 597 دلاری و یا به عبارتی از دست دادن 4 درصد از ارزش خود به قیمت 38 هزار و 259 دلار رسیده است و اتریوم نیز با از دست دادن 97 دلار و یا نزدیک به 4 درصد از ارزش خود به قیمت 2 هزار و 625 دلار رسیده است. 

در میان سایر رمزارزهای موجود در بازار نیز بایننس از ابتدای روز تاکنون بیش از 16 دلار کاهش قیمت را تجربه کرده است و به عبارتی 4.24 درصد از ارزش خود را از دست داده است و لایت کوین نیز در این مدت با ریزش قیمت 3 دلاری و 36 سنتی مواجه شده است که 2.96 درصد از ارزش این رمزارز محسوب می شود و از طرف دیگر کاردانو نیز از ابتدای روز تاکنون 0.04 دلار ارزان شده است و این رمز ارز در این مدت نزدیک به 5 درصد از ارزش خود را از دست داده است.

نمودار زیر روند قیمت بیت کوین از ابتدای امروز را به نمایش گذاشته است:

واکنش شدید رمزارزها به گفته‌های بوریس جانسون/ بیت کوین هزار و 500 دلار ریخت

223227

قیمت بک لینک و رپورتاژ
نظرات خوانندگان نظر شما در مورد این مطلب؟
اولین فردی باشید که در مورد این مطلب نظر می دهید
ارسال نظر
پیشخوان