شبنم مقدمی در کنار منوچهر نوذری، ۱۸ سال پیش/ عکس

شبنم مقدمی، عکسی از خود و زنده‌یاد منوچهر نوذری را در پشت صحنه سریال «باجناق‌ها»، در اینستاگرام به اشتراک گذاشت و از برنامه خاطره‌ساز «صبح جمعه با شما» یاد کرد.

شبنم مقدمی در کنار منوچهر نوذری، 18 سال پیش/ عکس

به گزارش خبرگزاری خبرآنلاین، شبنم مقدمی، بازیگر سینما، تلویزیون و تئاتر با انتشار تصویری از پشت صحنه سریال «باجناق‌ها» در صفحه شخصی اینستاگرامش، خاطره‌ای از 18 سال پیش را یادآوری کرد.

شبنم مقدمی در توضیح این عکس که او را در کنار منوچهر نوذری قاب گرفته، نوشته است: «چقدر امروز، با دیدنِ این عکس یادتون کردم آقای نوذری …آقای نوذری ِعزیز و طناز و بی‌نظیر…ستاره‌ رادیو و دوبله و صحنه و سینما، جاتون خالی و یادتون مانا…
این عکس مالِ 18سال پیشه، مال سال ِ82.
این‌جا پشت ِ صحنه‌ سریال ِِ«باجناق‌ها»ست … عکس رو یادم نیست چه کسی گرفت ازمون، اما به هرحال ممنونم ازش، که  باعث شد 18 سال بعد خاطره عزیزی برام زنده بشه.
در سال‌های قحطی ِهرگونه تفریح و سرگرمی، در سال‌های جنگ، دهه‌ شصت، جمعه‌ها برنامه‌ای از رادیو پخش می‌شد به نام «صبح جمعه با شما».که بیش از پربیننده‌ترین برنامه‌های تلویزیون ِ امروز، مخاطب داشت. نسل ِ من و نسل ِ پیش از من باید به خاطرشون باشه. یکی از ستاره‌های این برنامه که تیپ‌هایی شیرین و دوست ‌داشتنی رو اجرا می‌کرد،منوچهر نوذری نازنین بود.
در جوار ِ رحمت ِ پروردگار باشن.
عمر ِ همه‌ اساتید و پیشکسوتان ِ هنر دراز باد و روان ِ رفتگان روشن.»

شبنم مقدمی در کنار منوچهر نوذری، 18 سال پیش/ عکس

57244

قیمت بک لینک و رپورتاژ
نظرات خوانندگان نظر شما در مورد این مطلب؟
اولین فردی باشید که در مورد این مطلب نظر می دهید
ارسال نظر
پیشخوان