جدال اسکوتر ناین بات با اسکوتر برقی آفرود در فرمول یک

اسکوتر برقی ناین بات از جدید ترین سری های اسکوتر برقی هستند که با دارا بودن یک دسته که ارتفاع آن تا زانو یا جلوی خودتان قابل تنظیم است کنترل می شوند.

اسکوتر برقی ناین بات

حتما شما هم به تازگی اسم اسکوتر برقی ناین بات به گوشتان خورده و از جذابیت های آن شنیده اید و استفاده این وسیله از سوخت پاک در برابر کارایی فوق العاده اش شما را به وجد آورده . اگر هنوز با این وسیله برقی آشنایی ندارید ؛ بیایید تا برایتان از جدید ترین غول های حمل نقل درون شهری بگویم .

سازندگان این وسیله برقی حیرت آور میگویند هدفشان از خلق چنین چیزی ، ایجاد سرگرمی برای همه سنین و راحتی برای حمل نقل های درون شهری که مسافت بین 12 تا 16 کیلومتر را دارند بوده است . به صورتی که لازم نباشد برای چنین مسافت هایی از وسایل نقلیه ای که از سوخت های مضر فسیلی استفاده میکنند بهره بگیرید. با این کار هم از شر ترافیک و شلوغی ها و هدر رفتن زمان راحت می شوید و هم تجربه ای هیجان انگیز برای ایجاد روحیه ای شاد را تجربه کرده اید.

اسکوتر برقی ناین بات از جدید ترین سری های اسکوتر برقی هستند که با دارا بودن یک دسته که ارتفاع آن تا زانو یا جلوی خودتان قابل تنظیم است کنترل می شوند. این مدل از اسکوترهای برقی به تازگی جایگاه ویژه ی خود را بین طرفدارن حمل و نقل پاک پیدا کرده اند .  چرا که سوخت این اسکوتر ها  برقی است.

اما جذابیت های این دستگاه به همین جا ختم نمیشود، طراحی این اسکوتر ها کاملا هوشمندانه بوده ؛ جالب است بدانید که اگر تا الان تجربه استفاده از اسکوتر شارژی را نداشته اید به راحتی می توانید کار کردن با آن را در چند دقیقه یاد بگیرید. استفاده از یک دسته که ارتفاع آن تا زانو می باشد و قابل تنظیم تا رو به روی شما هم است نحوه ی کنترل کردن و هدایت آن را راحت تر کرده است. همچنین این اسکوتر ها به دلیل داشتن سیستم اتوبالانس تعادل کاربر را در هنگام استفاده از آن حفظ میکند بطوری که انگار مدت هاست که سوار اسکوتر شده اید و اسکوتر سواری به نحوه احسنت بلد هستید .

چگونگی ناین بات سواری در سه شماره!

در این مدل اسکوتر ها برای تغییر زاویه حرکت، باید زاویه بدن را تغییر دهید. برای حرکت به سمت جلو کافیست تا کمی خود را به جلو حائل کنید و انگشتان پاهایتان را به جلو فشار دهید. خواهید دید که به چه راحتی و با چه سرعتی به راه می افتید. برای حرکت به سمت عقب هم خودتان را به سمت عقب متمایل کنید. برای چرخش به سمت چپ و راست هم از اهرم میانی این اسکوتر استفاده کنید.

اسکوتر سواری ناین بات

یکی از سوالات پر تکرار در مورد ناین بات این است که دسته میانی آن دقیقا چه کاربردی دارد؟

 دسته میانی که ارتفاع آن تا زانوی فرد است و قابل افزایش ارتفاع تا رو به روی شما هم می باشد ، بین دو زانو قرار می گیرد و فقط به منظور فرماندهی استفاده می شود. تا فرد به راحتی با زانوی خود به کنترل مسیر بپردازد. این دسته به عنوان فرمان تعبیه شده است که می توانید پاهایتان را به آن حائل کنید. چیزی که به اشتباه رایج شده، این است که مردم فکر می کنند دسته میانی اسکوتر ناین بات برای تعادل می باشد. در صورتی که این دسته، فرمان حرکت به سمت راست و چپ هست. اگر برای تعادل گرفته شود دچار شکستگی می شود.

تحمل وزن 100 الی 120 کیلویی شگفت انگیز ناین بات

بله درست شنیدید این اسکوتر ها قابلیت تحمل وزن 100 الی 120 کیلوگرم را دارند . این قابلیت به دلیل چرخ های بزرگ و شاسی های قوی این دستگاه است که جنس آنها از آلومینیوم آلیاژی است همچنین چرخ های بادی و 10 اینچ آن ها نیز این قابلیت را برای آن ها آسان تر کرده است .

کنترل حتی از راه دور با اپلیکیشن اسکوتر شارژی ناین بات

بله ! شما با استفاده از اپلیکیشن اسکوتر برقی ناین بات می توانید بسیاری از آپشن های این وسیله برقی را کنترل  یا به دلخواه خود تنظیم کنید. از جمله امکاناتی که این اپلیکیشن در اختیار شما قرار میدهد شامل نمایش میزان سرعت در لحظه ، و مسافت طی شده به کیلومتر ، دقت فرمان پذیری ، نرمی رانندگی و کنترل از راه دوراست. فکر کنید در حالی که در پذیرایی خانه خود بر روی صندلی  راحتی نشسته اید تنها با فشار دادن چند دکمه در اپلیکیشن گوشی موبایل خود ناین بات را پیش روی خود خواهید داشت. در واقع می توان گفت با این تکنولوژی شگفت انگیز به سناریو های فیلم های علمی تخیلی در دنیای واقعی نزدیک شده ایم و آنها برایمان قابل لمس هستند.

اپلیکیشن اسکوتر برقی

 حداکثر سرعت 12 کیلومتر برساعت یا 16 کلیومتر بر ساعت ؟

به نظر شما کدام یک درست است ؟ شاید برای شما هم سوال شده باشد که حداکثر سرعت اسکوتر های ناین بات چقدر است . می توان گفت بازه حداکثر سرعت اسکوتر ناین بات بین 12 الی 16 کیلومتر بر ساعت است البته اصلا با خود چنین فکری نکنید که سرعت آن کم است . در واقع باید بگویم که وقتی شما سوار بر این اسکوتر هوشمند با حداکثر سرعت حرکت میکنید می توانید متوجه سرعت بسیار بالای آن شوید ولی اصلا به شما توصیه نمیکنیم که با سرعت بالا حرکت کنید . سرعت حرکت این اسکوتر برقی به وزن کاربر و شیب سطح نیز بستگی دارد . به شما توصیه می شود که در هنگام استفاده از این وسیله کاربردی جذاب جوانب احتیاط را در نظر بگیرید.

باتری فوق العاده در نگه داشتن شارژ

از دیگر ویژگی های منحصر به فر د ناین بات ها که جای بحث دارد قدرت باتری آنها است. به جرعت میتوان گفت که ناین بات ها بعد از هر بار شارژ کردن تا حداکثر مسافت 22 کیلومتر را می توانند طی کنند . این فوق العاده است ! اگر شما هم جز افراد شاغلی هستید که محل کارتان در مناطق پر رفت و آمد شهر است این وسیله برقی برای شما یعنی معجزه ! از این به بعد می توانید بدون نگرانی برای ترافیک و شلوغی و دیر رسیدن ، به محل کار خود بروید . کافیست قبل از حرکت شارژ ناین بات خود را کامل کنید و پس از رسیدن به محل کار آن را برای حرکت دوباره در عصر شارژ کنید. و با خیال راحت این مسافت را طی کنید. جالب است بدانید که وزن این اسکوتر ها تقریبا 13 کیلوگرم است که حمل نقل خوده اسکوتر را راحت کرده با حجم کمی که دارد به راحتی در صندوق عقب ماشین جا میشود.

قدرت موتور 700 وات

این مدل از ناین بات دارای دو موتور است که هرکدام دارای 350 وات قدرت می باشند . علاوه بر این، طراحی بدنه و موتور این اسکوتر شارژی نسبت به نسخه های دیگر بهینه سازی شده و قادر است تا شیب ۱۵ درجه ای مسیر را به راحتی حرکت کند.

در جدال ناین بات و آفرود کدام برنده می شوند ؟

بنظر شما کدام یک از این دو مدل اسکوتر برقی بهتر است ؟ بیاید یک نگاه به هر دوی آنها بی اندازیم . اسکوتر برقی آفرود به دلیل دارا بودن چرخ هایی پهن با آج های منحصر به فرد قدرت حرکت در زمین های ناهموار را دارد و در این مورد نسبت به چرخ های بادی ناین بات پیشی گرفته است . اما اسکوتر برقی ناین بات با دارا بودن قابلیت های جذاب تری مثل اپلیکیشن برای تنظیم سرعت و نمایش کیلومتر و .... بیشتر مورد توجه کاربران قرار گرفته . علاوه بر این ناین بات ها دارای دسته ای می باشند که قابلیت تنظیم ارتفاع از زانو تا رو به روی شما را دارد که کنترل کردن آن را راحت تر کرده است. همچنین می توان به سرعت بیشتر ناین بات هم اشاره کرد که برای طرفداران سرعت بالا جذاب تر است.حال شما بگویید : ناین بات یا آفرود؟

خرید اسکوتر برقی ناین بات

از نظر اقتصادی خرید این اسکوتر های برقی کاری به صرفه است زیرا هزینه اولیه چندانی برای خرید آن لازم ندارید علاوه بر آن این اسکوتر های ناین بات نیازی به سوخت فسیلی که هر روز هم قیمت آن گران می شود ندارد و به راحتی با اتصال شارژر به برق سوخت مورد نیازش تامین میشود. علاوه بر آن به دلیل قطعات با کیفیتی که دارد نگرانی خرابی آنها هم نباشید چرا که اگر یک درصد هم دچار مشکل شوند مراکز معتبر تعمیرات مربوط به خود را دارند یکی از مراکزی که وارد کننده این وسایل برقی هیجان انگیز است ساپتک اسپورت می باشد . این مرکز با دارا بودن خدمات مشاوره و تعمیرات به شما کمک میکند که بهترین خرید را داشته باشید و از آن راضی باشید.

قیمت بک لینک و رپورتاژ
نظرات خوانندگان نظر شما در مورد این مطلب؟
اولین فردی باشید که در مورد این مطلب نظر می دهید
ارسال نظر
پیشخوان