آیا استفاده از اسکیت برد اعتماد به نفس و جسارت فرزندان را افزایش می دهد؟

یکی از امتیازات اسکیت برد این است که این وسیله در طرح ها و اندازه های مختلف در بازار وجود دارد و برای برای هر سنی و هر سلیقه ای مدل و سایز دلخواه وجود دارد.

همیشه  یکی از دغدغه های  والدین این است که فرزندی را تربیت کنند که از لحاظ جسمی، روحی و ذهنی در مرحله بالاتری نسبت به کودکان هم سن و سال خودشان قرار بگیرد.
به همین خاطر دست به خرید اسباب بازی های جدید و آموزشی می زنند. یکی از وسایل جدید که طرفداران خاص خودش را دارد، اسکیت برد  است. ممکن است به ذهن شما بیاید که استفاده از اسکیت برد اعتماد به نفس و جسارت فرزندان را افزایش می دهد یا خیر؟ ما در این مقاله به بررسی این موضوع می پردازیم.

 

برای اینکه جواب سوال بالا مشخص شود لازم است تا با اسکیت برد آشنا شوید و بعد به بررسی  افزایش اعتماد به نفس و جسارت فرزندان به خاطر استفاده از این وسیله بپردازیم.

حتی شما عزیزان میتوانید برای مشاهده << قیمت اسکیت برد >> اینجا کلیک کنید . 

اسکیت برد

اسکیت برد برای چه سنی مناسب است؟

 یکی از امتیازات اسکیت برد این است که این وسیله در طرح ها و اندازه های مختلف در بازار وجود دارد و برای برای هر سنی و هر سلیقه ای مدل و سایز دلخواه وجود دارد. اگر می خواهی یک اسکیت بردبزرگسال، اسکیت برد دخترانه و پسرانه مناسب خریداری کنید، لازم است با انواع و سایزهای مختلف این وسیله آشنا شوید، تا در خرید اسکیت برد بهترین گزینه را انتخاب کنید.

اسکیت بردها چه سایزهایی دارند؟

ما در این قسمت به سایزهای مختلف این وسیله جذاب و کاربردی می پردازیم.

  • اسکیت برد میکرو:

یکی از انواع اسکیت بردها، اسکیت برد میکرو است و مناسب سنین ۱ تا ۵ سال است.

  • اسکیت برد مینی:

این نوع اسکیت مناسب سنین ۶ تا ۱۲ سال است. 

  • اسکیت برد متوسط:

برای نوجوانان تا ۱۴ سالگی مناسب است. اسکیت برد بزرگ برای سنین ۱۵ به بالا مناسب است.  

چند مرحله تا خرید بهترین اسکیت برد کودک و بزرگسال 

شما برای خرید یک  اسکیت برد مناسب لازم است به نکاتی توجه کنید.

برای اینکه یک اسکیت برد مناسب خریداری کنید، لازم است به تخته آن دقت بکنید چون برای هر سنی تخته مناسب وجود دارد. برای کودکان و مبتدیان اسکیت بردهایی با تخته های پهن تر مناسب است. اسکیت برد با تخته های پهن تر مناسب تر برای کودکان است. به هر مقدار که تخته اسکیت برد پهن تر باشد، حرکت کردن با این وسیله آسان تر است.

اگر به عنوان یک فرد حرفه‌ای می خواهید اسکیت برد خریداری کنید، اسکیت برد با تخته باریکتر بیشتر به کار شما می آید. برای کودکان زیر ۵ سال اسکیت برد هایی با عرض 5/6 تا ۷ اینچ گزینه مناسبی است. عرض ۷ تا ۸ اینچ برای سنین ۶ تا ۸ سال و عرض5/7 تا ۸ اینچ برای سنین ۹ تا ۱۲ سال مناسب است.

مرحله دوم در زمان خرید اسکیت برد، اگر به عنوان یک مبتدی می‌خواهید اسکیت برد خریداری کنید از اسکیت برد های مخصوص مبتدیان استفاده کنید. اسکیت برد های مبتدیان برای شروع کار و در زمانی که شما مهارت در استفاده از این وسیله پیدا نکرده‌اید، گزینه بسیار مناسبی است اما اگر در این زمینه به فردی متبحر تبدیل شده اید از اسکیت برد های حرفه ای استفاده کنید.

برا آشنایی بانکات قبل از خرید اسکیت برد اینجا کلیک کنید .

اسکیت برد

چه نوع اسکیت بردی خریداری کنیم؟

شاید برای شما این سوال پیش بیاید که بهترین اسکیت برد مناسب خودم را چگونه انتخاب کنم؟ لازم است بدانید اسکیت برد ها در سه نوع وجود دارند. اسکیت برد های مبتدیان، اسکیت بردهای نیمه حرفه ای و اسکیت برد های حرفه ای. شما جزء هر گروه که هستید، اسکیت‌برد مناسب شرایط خود را خریداری کنید.

اسکیت برد های مناسب کودکان و مبتدیان شرایطی دارند مانند: چرخ های این نوع اسکیت برد ها نرم و بزرگ هستند. چرخ های نرم وقتی فشار و ضربه بر آن وارد می‌شود، آن را به خود جذب می‌کند و از انتقال آن به کاربر این وسیله جلوگیری می کند.

اسکیت برد های مبتدیان دارای تخته های پهن هستند. سواری با اسکیت بردهایی با تخته های پهن برای کاربر آسان تر است و کاربر می تواند تعادل خود را بهتر نگه دارد.

 آیا اسکیت برد سواری برای فرزندان خطرآفرین است؟

فرزندان زمانی که در راه رفتن مشکلی ندارند و به آسانی می توانند به این طرف و آن طرف بروند، می‌توانند از اسکیت‌برد استفاده کنند. همانطور که می دانید استفاده از این وسیله حتی برای بزرگسالان نیز در صورت عدم تمرین مشکل است و نیاز به تمرین زیادی دارد.

کودکان نیز به خاطر اینکه از این سواری لذت ببرند سعی می‌کنند تا تعادل خود را در هنگام استفاده از این وسیله حفظ کنند. حفظ تعادل تا ۶ سالگی در اسکیت سواری برای کودکان سخت است اما از ۶ سالگی به بعد آسانتر می توانند سواری با این وسیله را آموزش ببینند و از سواری لذت ببرند.

نکاتی که علاقهمندان به اسکیت سواری باید بدانند؟

اگر به اسکیت سواری علاقه دارید، لازم است نکاتی را به آن توجه کنید تا بتوانید بهتر از این وسیله هیجان انگیز استفاده کنید. 

  • اسکیت برد به خاطر اینکه حفظ کنترل در زمان سوار شدنبر آن بسیار مشکل است، نیاز به تمرین زیادی دارد. در ابتدای کار ممکن است از روی اسکیت برد بیفتید ولی انگیزه خود را از دست ندهید و این وسیله را کنار نگذارید.
  • بعد از حرفه ای شدن از این وسیله چنان لذت می برید که به هیچ عنوان حاضر نخواهید بود تا این وسیله را کنار بگذارید.
  • اگر اسکیت برد رابرای مسیرهای ناصاف می خواهید از اسکیت برد هایی با چرخ های بزرگتر استفاده کنید ولی اگر از این اسکیت برد در خیابانهای صاف استفاده می کنید چرخ های کوچکتر را انتخاب کنید.

چگونه اسکیت برد مناسب تهیه کنیم؟

بهترین روش برای خرید اسکیت برد خرید اینترنتی از یک سایت مطمئن فروش اسکیت برد است. در دنیای اینترنت فروشگاه های زیادی برای فروش اسکیت برد ها وجود دارند. یکی از فروشگاه هایی که توانسته نظر مشتریان را به خود جلب کند، فروشگاه اینترنتی ‏ساپتک سیتی است.

تمام تلاش مجموعه ساپتک سیتی بر این است که مشتریان محصولی با کیفیت و با قیمت مناسب خریداری کنند. در ضمن مشتریان بتوانند از خدمات پس از فروش این فروشگاه نیز استفاده کنند. شما می توانید از فروشگاه ساپتک سیتی هر نوع اسکیت برد با هر طرح و نوع و برندی که می خواهید تهیه کنید.

اسکیت برد

چند گام تا حرفه ای شدن

اگر با دقت و با صبر و حوصله تمرین کنید به سرعت استفاده از این وسیله را فرا خواهید گرفت و به یک حرفه ای تبدیل خواهید شد.

زمان زیادی تا حرفه‌ای شدن لازم نیست. در زمان تمرین مراحل اسکیت سواری را مرحله به مرحله با دقت تمرین کنید و هر مرحله را بارها و بارها تکرار کنید تا بر این کار مسلط شوید. در مرحله اول باید بر ایستادن بر اسکیت برد مسلط شوید و در مراحل بعد چرخش و توقف کردن را تمرین کنید.

چگونه اسکیت برد اعتماد به نفس فرزندان را افزایش می دهد؟

همانطور که گفتیم اسکیت سواری مهارت زیادی لازم دارد. کاربر اسکیت برای این که از روی اسکیت برد نیفتد لازم است تا بتواند تعادل خود را حفظ کند. حفظ تعادل نیاز به تمرین زیادی دارد. وقتی فرزندانمان و کودکانمان ببینند که بعد از آموزش به آسانی می توانند از این وسیله استفاده کنند، اعتماد به نفس زیادی در خود حس می کند.

فرزندان به خاطر اعتماد به نفسی که در زمان اسکیت سواری حس می کنند، لذت زیادی را در خود می یابند. فرزندان همین اعتماد به نفس در اسکیت سواری را به کارهای دیگرشان در زندگی سرایت می دهند. اعتماد به

نفس در بقیه کارهای فرزندان نیز قابل مشاهده خواهد بود. فرزندان با اسکیت سواری لذت اعتماد به نفس را می چشند.

چگونه اسکیت برد جسارت فرزندان را افزایش می دهد؟

اسکیت سوار چه بزرگسال یاشد چه کودک. وقتی اسکیت سواری را تجربه می کند، بر این کار جسارت پیدا می کند. جسارت در اسکیت سواری باعث می شد تا فرزندان در کارهای دیگر نیز جسارت و شجاعت به خرج دهند.

در ظاهر اسکیت برد دارای یک تخته ساده است که در زیر آن چرخ قرار گرفته است. وقتی کاربر اسکیت برد روی چنین وسیله ای بدون فرمان و ترمز می ایستد و با آن حرکت می کند. جسارت زیادی را در خود می یابد. کودکان این جسارت را در کارهای دیگر نیز تعمیم می دهند.

و اما کلام آخر ...

ما در این مقاله به این موضوع که آیا استفاده از اسکیت برد اعتماد به نفس و جسارت فرزندان  را افزایش می دهد، پرداختیم. اسکیت برد حس اعتماد به نفس و جسارت را در فرزندان افزایش می دهد. علاوه بر این مسئله به نکاتی سودمند و مهم درباره اسکیت بردها و نحوه خریداری این وسیله پرداختیم. برای خرید اسکیت برد مناسب باید به نکات مهم در زمان خرید اسکیت برد دقت کنید تا خریدی مناسب و باکیفیت انجام دهید. نکاتی که فرزندانمان و کاربران اسکیت برد در زمان اسکیت برد سواری باید از آن اطلاع داشته باشند، باعث می شود تا به بهترین وجه از این وسیله استفاده کنند. لذت اسکیت سواری را کسانی می برند که اطلاعات مهم خرید اسکیت برد و نکات  زمان استفاده از اسکیت برد را رعایت کنند.

 

 

 

 

 

 

قیمت بک لینک و رپورتاژ
نظرات خوانندگان نظر شما در مورد این مطلب؟
اولین فردی باشید که در مورد این مطلب نظر می دهید
ارسال نظر
پیشخوان