موفقیت در کنکور با موسسه ونوس

ارائه محتوای آموزشی با کیفیت، توجه به سطح سواد و زمان هر داوطلب، ارائه مشاوره های تحصیلی تخصصی و پشتیبانی پیوسته از دانش آموزان سبب شده است تا موسسه ونوس به نامی ماندگار در این راستا تبدیل شود.

موسسه ونوس به عنوان یک آموزشگاه کنکور از راه دور فعالیت خود را از سال 1390 آغاز کرد. این مجموعه توانست با ارائه کلاس های خصوصی بهترین اساتید ایران در قالب DVD به محدودیت ها و نا عدالتی های آموزشی پایان دهد. این موسسه در میان سایر آموزشگاه هایی که به صورت حضوری اقدام به برگزاری کلاس های کنکور می کنند توانست به سرعت به رتبه ای بالا دست پیدا کند.

ونوس

علت ماندگاری موسسه ونوس

ارائه محتوای آموزشی با کیفیت، توجه به سطح سواد و زمان هر داوطلب، ارائه مشاوره های تحصیلی تخصصی و پشتیبانی پیوسته از دانش آموزان سبب شده است تا موسسه ونوس به نامی ماندگار در این راستا تبدیل شود. این مجموعه همچنین مفتخر به برگزاری کلاس های تقویتی و ارتقای سطح، برای دبیران سال چهارم دبیرستان در تهران است. همچنین این موسسه با برگزاری همایش های جمع بندی درجه یک برای دانش آموزان سال چهارم شناخته می شود. لازم به ذکر است که این دوره ها با استقبال بسیار زیادی روبرو شدند. همچنین از طرف آموزش و پرورش از این موسسه تقدیر به عمل آمده است.

استفاده از بهترین اساتید ایران

موسسه ونوس از اساتید برتر کنکور که سالها سابقه تدریس در زمینه کنکور دارند دعوت به همکاری کرد. این مجموعه با گرد هم آوردن گروهی از بهترین اساتید ایران، توانست به سرعت به یکی از قوی ترین مراجع آموزشی و آمادگی برای کنکور تبدیل شود. کلاس های خصوصی این مجموعه در قالب دی وی دی های آموزشی تهیه شده و در اختیار دانش آموزان قرار داده می شود. بدین ترتیب داوطلبان از کیفیت بالای آموزشی در منزل خود بهره مند خواهند شد. در کنار این محصولات، کتاب ها و جزوه های تخصصی نیز توسط اساتید مجموعه طراحی شده است. این منابع بهترین راه برای درک عمیق مفاهیم درسی هستند.

ارائه برنامه آموزشی

مجموعه ونوس در کنار ارائه مطالب علمی با کیفیت، اقدام به ارائه بهترین روش های تست زنی کرده است. همچنین بهترین روش ها برای به خاطر سپردن مطالب و یادگیری عمقی مفاهیم در اختیار دانش آموزان قرار گرفته است. کلیه مطالب بر اساس زمان بندی دانش آموزان و سطح دانش علمی آن ها طبقه بندی شده است. در این راستا موسسه ونوس اقدام به تولید برنامه کامل مطالعاتی کنکور بر اساس منابع خود کرده است.

کاهش هزینه کلاس های خصوصی

مجموعه ونوس با طراحی دی وی دی های آموزشی هزینه کلاس های خصوصی را به حداقل رسانده است. بنابراین اقتصادی ترین روش برای بهره برداری از مطالب کلاس های خصوصی این اساتید خرید دی وی دی های آموزشی و کتب کمک آموزشی آن ها است. لازم به ذکر است که کلیه DVD های این مجموعه در رشته های مختلف از جمله تجربی، ریاضی، هنر، زبان و انسانی به صورت تستی طراحی شده است. همچنین برای داوطلبان کنکورهای ریاضی و تجربی DVD های تشریحی نیز تولید شده است. این موسسه در برخی از رشته ها مانند زبان انگلیسی اقدام به تولید پکیج های آموزشی برای مقطع کارشناسی ارشد نیز کرده است.

موفقیت موسسه ونوس در این راه نیاز به تبلیغ ندارد و تنها با مشاهده نتایج به دست آمده توسط داوطلبان سال های قبل قابل تشخیص است. این مجموعه تنها با تکیه بر افزایش سطح کیفی مطالب و توجه به برنامه ریزی دقیق و اختصاصی برای هر داوطلب توانسته در مدت کوتاهی تبدیل به نامی ماندگار در این مسیر شود.

قیمت بک لینک و رپورتاژ
نظرات خوانندگان نظر شما در مورد این مطلب؟
اولین فردی باشید که در مورد این مطلب نظر می دهید
ارسال نظر
پیشخوان