کلنگ پتروشیمی میانکاله بدون مجوز زده شد

معاون حقوقی وتوسعه مدیریت سازمان حفاظت محیط زیست با اعلام اینکه سازمان محیط زیست کشور هیچ مجوز زیست محیطی برای اجرای این طرح صادر نکرده است گفت: محیط زیست تا جائیکه زورش برسد جلوی اینکار را خواهد گرفت.

کلنگ پتروشیمی میانکاله بدون مجوز زده شد

 به گزارش خبرگزاری خبرآنلاین استان همدان ؛  معاون  حقوقی، مجلس وتوسعه مدیریت سازمان حفاظت محیط زیست در مراسم معرفی سرپرست جدید محیط زیست استان همدان با تاکید بر اینکه بر اساس دستور رئیس جمهور مبنی براینکه همه طرحهای بزرگ اقتصادی باید از پیوست زیست محیطی برخوردار باشند گفت: در کلنک زنی پتروشیمی میانکاله اتفاق نامبارکی افتاده و اطلاعات غلطی به وزیر کشور دادند که منجر به کلنگ زنی این طرح توسط ایشان شد.

دانشیان افزود: سازمان محیط زیست فقط در خصوص تحویل زمین به سرمایه گذار موافقت کرده است و موافقت نهایی منوط به ارائه پیوست زیست محیطی توسط سرمایه گذار پتروشیمی به محیط زیست و همخوانی آن با چهارچوبهای زیست محیطی دارد.

 وی با بیان اینکه کلنک زنی صورت گرفته توسط وزیر کشور در پتروشیمی میانکاله برای مردم مازندران توقع ایجاد می کند، خاطرنشان کرد: مفهوم کلنگ زنی این است که اعتبار لازم برای اجرای پتروشیمی ومسائل زیست محیطی آن صورت گرفته باشد.

معاون حقوقی، مجلس وتوسعه مدیریت سازمان حفاظت محیط زیست، اضافه کرد:  یکی از نمایندگان استان مازنداران که پیگیر این ماجرا بود برای اخذ مجوز زیست محیطی پتروشیمی میانکاله در دفتر آقای سلاچقه رئیس سازمان محیط زیست تحصن کرده و اعلام می کرد تا مجوز نگیرد از اتاق خارج نخواهد شد که رئیس سازمان محیط زیست زیر بار این درخواست غیرقانونی نماینده نرفت.

لازم به ذکر است در این جلسه دکتر مریم محمدی به عنوان مدیرکل محیط زیست استان همدان منصوب شد.

48
 

قیمت بک لینک و رپورتاژ
نظرات خوانندگان نظر شما در مورد این مطلب؟
اولین فردی باشید که در مورد این مطلب نظر می دهید
ارسال نظر
پیشخوان