افتتاح باشگاه ورزشی متافیتنس با حضور چهره‌های مطرح فوتبال دنیا

باشگاه ورزشی فوق تخصصی و مدرن متافیتنس با حضور لوتار ماتئوس، آندریاس برمه ، مارکوس مرک و پیرلوئیجی کولینا عصر امروز در تهران افتتاح و آغاز بکار کرد.

افتتاح باشگاه ورزشی متافیتنس با حضور چهره‌های مطرح فوتبال دنیا

به گزارش خبرگزاری خبرآنلاین؛ اسطوره های فوتبال جهان که به دعوت دکتر سپهر تاروردیان مدیر عامل شرکت همایش سازان و مدیر عامل باشگاه مدیران تاثیرگذار وارد کشورمان شده اند عصر امروز باشگاه ورزشی متافیتنس واقع در مجموعه سام سنتر را جهت ارائه خدمات فوق تخصصی ورزشی و پزشکی ورزشی به مدیران برتر کشور افتتاح کردند.

باشگاه مدیران تاثیرگزار کشور حدود شش سال پیش و با حضور جمعی از مدیران اقتصادی، تجاری و خدماتی بخش خصوصی و برتر کشور که در شرایط اقتصادی کنونی و علیرغم تحریم‌های ظالمانه همچنان به کارآفرینی و ایجاد اشتغال و همچنین کمک به چرخه تولید و اقتصاد ایران اسلامی گام برمی دارند آغاز به کار و فعالیت کرد و توانست با برپایی چندین دیدار و تورنمنت فوتبال قدمهایی در راستای امور خیریه از جمله تهیه تبلت برای دانش آموزان مناطق محروم ، حمایت از کادر درمان و همچنین آزادی زندانیان بردارد.
باشگاه مدیران که تحت نظر دکتر سپهر تاروردیان و شرکت همایش فرازان فعالیت می کند فصل جدید خدمات خود به مدیران برتر کشور را با افتتاح مجموعه مدرن و فوق تخصصی متافیتنس در مجتمع سام سنتر تهران آغاز کرد.

باشگاه ورزشی متافیتنس افتتاح و آغاز بکار کرد

باشگاه ورزشی متافیتنس افتتاح و آغاز بکار کرد

بیشتر بخوانید:

41254

قیمت بک لینک و رپورتاژ
نظرات خوانندگان نظر شما در مورد این مطلب؟
اولین فردی باشید که در مورد این مطلب نظر می دهید
ارسال نظر
پیشخوان