لول اپ شدن در بازی فری فایر

خرید جم بازی فری فایر می تواند بر لول اپ شدن در بازی فری فایر تاثیر مستقیم داشته باشد.

لول-اپ-شدن-در-فری-فایرامروزه بازی های گوناگونی در سبک بتل رویال وجود دارد که هر کدام ویژگی های خاص خود را دارند ولی چیزی در تمامی ان ها مشترک است این است که همه خدمات بازی مثل اسکین ها و لباس ها و... را به صورت رایگان در اختیار من و شما قرار نمی دهند برای همین منظور همه ان ها واحد پولی مخصوص خود را در بازی طراحی کرده اند تا با خرید انها بتوانیم از امکانات پولی بازی استفاده کنیم.

خرید جم بازی فری فایر می تواند بر لول اپ شدن در بازی فری فایر تاثیر مستقیم داشته باشد. خرید جم بازی فری فایر با انواع اسکین های سلاح و کاراکتر هایی که در اختیار شما قرار میدهد به شما کمک می کند تا کار هایی که باید در بازی انجام دهید تا لول شما ارتقا پیدا کند را راحت تر انجام دهید.

این بازی بعد از معرفی و عرضه مسیر رشد بسیار خوب و با سرعت بالا را طی کرده است و توانسته در دو سال اول بعد از معرفی امار بیشترین دانلود را در سطح گوگل پلی برای خود کند.تمام بازی ها در سبک بتل رویال و بقا تقریبا روش های مشترکی برای لول اپ شدن دارند.در این جا ما سعی میکنیم ترفند هایی را به شما بگوییم که مختص به این بازی است .

ماموریت های روزانه

ماموریت های روزانه در اکسر بازی ها وجود دارد ولی در بازی فری فایر اگر شما این ماموریت هایی که به صورت روزانه برای شما مشخص می شوند را انجام دهید بسیار می تواند در مسیر رشد سریع به شما کمک کند.بسیاری از بازیکنان انجام این ماموریت ها را جدی نمیگیرند و اگر شما این کار را بکنید نقطه قوتی نسبت به دیگر بازیکنان دارید.جدا از تمام این ها ماموریت های روزانه جوایز بسیار خوبی را دراختیار شما قرار میدهند و در عین حال ماموریت های سختی هم نیستند.پس نهایت سعی خود را برای انجام این ماموریت ها انجام دهید.

جز 10 نفر اول هر بازی باشید

یکی دیگر از نکاتی که بسیار می تواند به شما کمک کند و رایگان است زنده ماندن تا 10 نفر اول هر بازی است.اگر شما جرو 10 نفر اول هر دست از بازی باشید مقدار ایکس پی که بعد از تمام شدن بازی به شما داده می شوند به رشد لولی شما بسیار کمک می کند .ممکن است قبل از 10 نفر هم اگر کشته شوید مقداری ایکس پی به شما داده شود ولی قطعا به حدی نیست که شما را راضی کند.

کاراکتر-کرونو-فری-فایر

چگونه جزو 10 نفر اول هر مچ بازی فری فایر باشیم

این که راه و روش شما برای رسیدن به ب10 نفر اول هر دست چگونه باشد کاملا بستگی به میزان سطح بازی شما دارد.اگر شما فردی تازه کار هستید و زیاد بازی نمیکنید برای رسیدن به 10 نفر اول بهتر است در ابتدای باز در مکان های خلوت تر فرود بیایید.تا بتوانید با خیال راحت مشغول لوت کردن و جمع اوری تجهیزات شوید این مورد به شما کمک می کند تا اگر با دیگر بازیکنان درگیر شدید حداقل تجهیزات کافی را برای دفاع از خود داشته باشید.

همچنین به شما توصیه می شود که از داخل شدن در درگیری ها و تیر اندازی ها خود داری کنید چون به علت پر طرفدار بودن این بازی تعداد بازیکان حرفه ای یا پرو پلیر های ان بسیار زیاد و اگر وارد این درگیری ها شوید ممکن است نه تنها به 10 نفر اول نرسید بلکه ممکن است به عنوان اولین کیل مچ کشته شوید

اگر هم جز بازیکنان حرفه ای هستید و مدت زمان زیادی است که بازی می کنید.برای شما فرقی نمی کند که در کدام منطقه فرود می ایید.می توانید از درگیری ها استفاده کرده و برای خود کیل جمع کنید تا در پایان بازی امتیاز بیشتری را برای خود به دست اورید.شما حتی می توانید با داشتن یک یا دو هم تیمی خوب که با ان ها هماهنگ هستید دست را وین کرده و به عنوان تیم اول مچ را به پایان برسانید.

خرید جم بازی فری فایر

مانند دیگر بازی های سبک بتل رویال که هر کدام واحد پولی برای خود دارند فری فایر هم از این جریان جدا نیست و جم واحد گولی درون این بازی است که بسیار می تواند در میزان رشد شما تاثیر داشته باشد چرا که با استفاده از این واحد پولی داخل بازی شما به دنیای جدید از امکانات و ایتم ها وارد می شوید.

از جمله این امکانات می توان به اسکین ها اشاره کرد که بسیار مهم است.داشتن اسکین یا کاراکتر مناسب برای هر دست از بازی و با توجه به سبک بازی شما می تواند سرنوشت ان مچ را برای شما مشخص کند.دیگر مزایای داشتن جم بازی فری فایر گرفتن اسکین ها مختلف برای سلاح ها است.لازمه پیروز شدن شما در درگیری های رو در رو در هر مچ داشتن یک اسلحه مناسب با توجه به سبک بازی شما است.

کاراکتر-سامورائیبرای مثال اگر شما یک تک تیر انداز هستید می توانید با داشتن جم فری فایر برای سلاح خود اسکین هایی را خریداری کنید که قابلیت اسلحه شما را چندین برابر می تواند و در بعضی از این اسکین ها شما می توانید حتی با یک گلوله کار دشمن خود را تمام کنید.همچنین در سلاح های اس ام جی چون برد کمی در هنگام شلیک دارند شما می توانید با خرید اسکین های مختلف این کبود را جبران کنید یا مثلا برای انها اسکین هایی بخرید که میزان کم بودن تیر در خشاب های انها را جبران کند و همچنین این اسکین ها برای سلاح های دیگر از جمله شات گان هم وجود دارد.

شما بعد از خرید جم بازی فری فایر و استفاده از ان ها متوجه اختلاف سطح بازی خود می شوید.برای خرید جم بازی فری فایر نیز پبشنهاد ما به شما سایت اینترنتی تاپ جم شاپ است.تاپ جم شاپ هم قیمت های به صرفه ای برای خرید بسته های مختلف بازی فری فایر دارد و هم شما می توانید قبل و بعد از خرید از مشاوره رایگان ان نیز استفاده کنید تا در خرید بسته بهتر شما را راهنمایی کنند.

استفاده از کارت های ای ایکس پی

بازیکنانی که میخواهند سرعت لول اپ خود را افزایش دهند می توانند از این کارت ها که سرعت لول آپ آنها را تقریباً دو برابر می کند استفاده کنند و از امتیاز و مزایای آن استفاده کنند. باید این نکته را اضافه کرد که وقتی شما این کارت را فعال می کنید در واقع امتیازهایی که در سیر بازی کردن به دست می آورید را دو برابر می کنید.

بنابراین اگر قصد حرفه ای شدن و لول اپ شدن در بازی فری فایر را دارید حتما نکاتی که در این مقاله گفته شد را رعایت کنید و همچنین سعی کنید سطح بازی خود را با بازی کردن زیادبالا ببرید تا با راحتی بیشتری در نبرد ها پیروز شوید.

قیمت بک لینک و رپورتاژ
نظرات خوانندگان نظر شما در مورد این مطلب؟
اولین فردی باشید که در مورد این مطلب نظر می دهید
ارسال نظر
پیشخوان