دلایل جذابیت پروژه آفتاب مهتاب برای سرمایه گذاران

پروژه آفتاب مهتاب در یکی از بهترین نقاط شهر تهران از نظر موقعیت جغرافیایی، آب و هوایی و ... قرار دارد.

یکی از برترین پروژه های عمرانی در منطقه 22 شهر تهران واقع است. این پروژه که نام آفتاب مهتاب به خود گرفته، در بلوار علوم و فنون تهران، کوچه تسنیم شمالی کلنگ زده شده است. افراد زیادی به دلیل جذابیت پروژه آفتاب مهتاب علاقه دارند در آینده در یکی از واحدهای آن اقامت داشته باشند.

جذابیت پروژه آفتاب مهتاب

وجه تمایز یک پروژه عمرانی، جذابیت و برتری های آن نسبت به موارد دیگر است که در این مطلب سعی داریم در مورد آن توضیحات بیشتری ارائه دهیم تا افرادی که قصد پیش خرید در این پروژه را دارند، با برتری های آن بیشتر آشنا شوند.

  • لوکیشن مناسب

محل قرارگیری یک پروژه را می توان مهم ترین پارامتر در جذابیت آن دانست. پروژه آفتاب مهتاب در یکی از بهترین نقاط شهر تهران از نظر موقعیت جغرافیایی، آب و هوایی و ... قرار دارد. همچنین وجود تعاونی های برتر برج سازی در کنار این پروژه نیز یک امتیاز محسوب می شود.

پروژه آفتاب مهتاب

  • دریافت وام بدون بهره

جذابیت پروژه آفتاب مهتاب با دریافت وام بدون بهره برای خریداران بیشتر می شود. بدون شک این یک فرصت استثنایی برای سرمایه گذاران در خرید آپارتمان است تا از امتیاز وام خرید با پرداخت 48 ماهه و بدون سود بهترین استفاده را کنند.

  • تعداد و متراژ مناسب واحدها

پروژه آفتاب مهتاب دارای 20 طبقه مسکونی است که در هر طبقه واحدهایی با متراژهای مختلف در نظر گرفته شده است. متراژ واحدهای آن که 91، 94، 98، 100، 104، 112، 117، 124، 140 و 145 متر است. نورگیری مناسب واحدها، تعداد کم واحد در هر طبقه، ویوی زیبا، متراژ مناسب از جمله جذابیت های این پروژه محسوب می شود.

  • اطمینان از کیفیت و زمان تحویل پروژه

یکی از دغدغه های خریداران پروژه های عمرانی کیفیت مناسب و تحویل به موقع آن است. با توجه به این که ساخت و ساز و تکمیل این پروژه توسط شرکت خوش نام تهران آرا و تعاونی مسکن شرکت نفت انجام می شود، خیال خریداران آسوده خواهد بود.

پروژه آفتاب مهتاب

  • تجاری مسکونی بودن پروژه

بدون شک این مورد از جذابیت پروژه آفتاب مهتاب هر کسی را به وسوسه می اندازد تا اقدام به خرید کند. با تجاری مسکونی بودن این پروژه سهم تجاری آن کاهش می یابد و خریداران با قیمت مناسب می توانند آن را تهیه کنند.

  • امکانات ویژه پروژه آفتاب مهتاب

در هر آپارتمانی وجود لابی مجلل، انباری، پارکینگ، سیستم اطفا حریق، نگهبانی شبانه روزی، درب های ضد سرقت، دوربین مدار بسته و موارد دیگر مزیت محسوب می شود. در این پروژه نیز تمامی امکانات با کیفیت مناسب در اختیار ساکنان گذاشته خواهد شد.

پروژه آفتاب مهتاب

  • فرصتی استثنایی برای سرمایه گذاری

هر سرمایه گذاری به دنبال فرصتی مناسب است تا با خرید و فروش به سود مناسبی برسد. با توجه به جذابیت پروژه آفتاب مهتاب می توان با پیش خرید آن و بهره گیری از وام، یک سرمایه گذاری مناسب انجام داد.

قیمت بک لینک و رپورتاژ
نظرات خوانندگان نظر شما در مورد این مطلب؟
اولین فردی باشید که در مورد این مطلب نظر می دهید
ارسال نظر
پیشخوان