توضیحات رییس صداوسیما درباره حذف سروش صحت از اجرا در تلویزیون

مهر نوشت: پیمان جبلی، رییس صداوسیما، درباره حذف برخی مجریان (از جمله سروش صحت) از تلویزیون، توضیحاتی را داد.

توضیحات رییس صداوسیما درباره حذف سروش صحت از اجرا در تلویزیون

رییس سازمان صداوسیما، در حاشیه یک مراسم، درباره تنگ‌تر شدن دایره مجریان تلویزیون و نام‌هایی که در چند وقت اخیر شنیده شده قرار است حذف شوند، گفت: «من پیش از این هم گفته‌ام درهای صداوسیما بر روی تمام استعدادها و ظرفیت‌ها به ویژه کسانی که ایمان به فرهنگ و امانت‌داری مردم دارند باز است، هیچ‌گاه این در بسته نشده و ان‌شالله بازتر می‌شود. همه ظرفیت‌هایی که ایمان به این اصول دارند، حتماً قدرشان را می‌دانیم و در سازمان هم از این سرمایه‌ها نگهداری می‌کنیم.»

او ادامه داد: «مورد خاصی را که اشاره کردید دلیل بر این نمی‌شود که صداوسیما سیاستی برای قطع همکاری یا طرد عناصر داشته باشد. هدف ما این است که کل جامعه و ظرفیت‌ها را ببینیم و تلاش کنیم هرکسی را که در این مسیر می‌تواند ایفای نقش کند، از او صیانت و تقویت کنیم.»

به گزارش خبرگزاری خبرآنلاین، در چند هفته گذشته، خبر رسیده که سروش صحت از اجرای برنامه «کتاب باز» کنار گذاشته شده و المیرا شریفی مقدم، گوینده شبکه خبر هم به مرخصی فرستاده شده است. با این توضیحات پیمان جبلی، به نظر می‌رسد حذف این مجری‌ها و گویندگان، از نظر رییس سازمان صداوسیما، یک امر طبیعی و طبق روال معمول است که با جمله «هدف ما این است که کل جامعه و ظرفیت‌ها را ببینیم ...»، توجیه می‌شود.

5757

قیمت بک لینک و رپورتاژ
نظرات خوانندگان نظر شما در مورد این مطلب؟
اولین فردی باشید که در مورد این مطلب نظر می دهید
ارسال نظر
پیشخوان