جزییات استخدام حدود ۳۵ هزار نفر در آموزش و پرورش

فارس نوشت: سرپرست معاونت امور آزمون‌های سازمان سنجش آموزش کشور گفت: در نهمین آزمون استخدامی متمرکز دستگاه‌های اجرایی کشور در سال ۱۴۰۱ ویژه رشته‌های شغلی آموزش و پرورش ۳۴ هزار ۸۱۳ نفر استخدام می‌شوند.

جزییات استخدام حدود 35 هزار نفر در آموزش و پرورش

حسن مروتی سرپرست معاونت امور آزمون‌های سازمان سنجش آموزش کشور در بازدید از حوزه آزمون مجتمع نابینایان شهید محبی با اشاره به روند مطلوب برگزاری آزمون استخدامی آموزش و پرورش گفت: در نهمین آزمون استخدامی متمرکز دستگاه‌های اجرایی کشور در سال 1401 ویژه رشته‌های شغلی آموزش و پرورش 34 هزار 813 نفر استخدام می‌شوند.

وی خاطرنشان کرد: از سال 1394 تاکنون، 9 دوره آزمون استخدامی برگزار شده که 8 دوره از این آزمون‌ها توسط سازمان سنجش و 3 دوره از آزمون استخدامی آموزش و پرورش در سال‌های 1394، 1395 و 1401 به صورت اختصاصی برگزار شده است.

مروتی افزود: با توجه به تعداد متقاضیان شرکت‌کننده در آزمون استخدامی ویژه آموزش و پرورش که بیش از 500 هزار نفر هستند و به دلیل آنکه معلمان لازم است در مهرماه سر کلاس حضور یابند و پیش از آن هم دوره‌های آموزشی پیش بینی شده، نهمین دوره آزمون استخدامی آموزش و پرورش به صورت اختصاصی در روزهای پنج‌شنبه و جمعه 15 و 16 اردیبهشت ماه برگزار شد.

وی در خاتمه یادآور شد: حدود 93 هزار نفر نیز داوطلب رشته‌های شغلی سایر دستگاه‌ها اجرایی در نهمین دوره آزمون استخدامی دستگاه‌های اجرایی هستند که آزمون آنها در 31 تیرماه 1401 برگزار خواهد شد.

سرپرست معاونت امور آزمون‌های سازمان سنجش آموزش کشور در مورد شرایط برگزاری آزمون ویژه رشته‌های شغلی آموزش و پرورش، گفت: خوشبختانه با تمهیدات پیش بینی شده روند برگزاری آزمون مطلوب بوده و دستورالعمل‌های بهداشتی رعایت شده است. در برگزاری این آزمون اقدامات لازم برای شرکت نابینایان و کم‌بینایان در نظر گرفته شده که رضایت داوطلبان را در پی داشته است.

بیشتر بخوانید:

برگزاری آزمون استخدامی آموزش و پرورش

اعلام آخرین جزئیات آزمون استخدامی آموزش و پرورش

47231

قیمت بک لینک و رپورتاژ
نظرات خوانندگان نظر شما در مورد این مطلب؟
اولین فردی باشید که در مورد این مطلب نظر می دهید
ارسال نظر
پیشخوان