جزئیات چاقوکشی به یک شهردار ناحیه در تهران

فارس نوشت: شهردار منطقه ۱۹ با بیان توضیحاتی در مورد مجروح شدن شهردار ناحیه ۳ در اثر ضربه چاقو گفت: در حال حاضر حال عمومی مساعدی دارد.

جزئیات چاقوکشی به یک شهردار ناحیه در تهران

سید مهدی هدایت شهردار منطقه 19 تهران در خصوص مجروح شدن شهردار ناحیه 3 این منطقه اظهار کرد: در ناحیه 3 منطقه 19 بیشترین ساخت و سازهای غیر مجاز را شاهد هستیم لذا از سید جواد هاشمی که جزء پاکدست ترین نیروهای شهرداری تهران است استفاده کرده ایم.

وی گفت: از روزی که ایشان در ناحیه 3 مشغول به کار شدند جلوی ساخت و ساز غیر مجاز و مافیایی این عرصه را گرفته است. لذا به واسطه این اقدام مثبتی که دارند هر هفته شاهد اتفاقات و تهدیداتی از جانب افراد سود جو هستیم.

جزئیات چاقوکشی به یک شهردار ناحیه در تهران

شهردار منطقه 19 بیان کرد: دیروز متاسفانه شهردار ناحیه 3 منطقه در هنگام انجام ماموریت با چاقو مورد ضرب و جرح قرار گرفته و از ناحیه سر مجروح، که منجر به 22 بخیه در همان ناحیه شد و الان حال عمومی ایشان بهتر است.

هدایت افزود: در هفته گذشته هم یک مورد مشابه ضرب و جرح برای شهردار ناحیه پیش آمده بود که خوشبختانه در آن حادثه آسیب جدی برای آن پیش نیامد.

وی بیان کرد: معاون دادستان تهران و همکاران نیروی انتظامی پای کار هستند که ما پیرو دستوری که آقای زاکانی در ارتباط با مقابله با فساد و ساخت و سازهای غیر مجاز دادند بتوانیم گام های خوبی برداریم.

شهردار منطقه 19 تاکید کرد: این اتفاقات قطعا عزم ما را برای برخورد با متخلفان و مفسدان نه تنها کم بلکه بیشتر خواهد کرد.

بیشتر بخوانید:

چاقوکشی برای شهردار ناحیه در تهران؛ قبلا به او تیراندازی کرده بودند/ عکس

انتشار تصاویر متهمان سرقت مقرون به آزار با دستور قضایی برای شناسایی شکات

47231

قیمت بک لینک و رپورتاژ
نظرات خوانندگان نظر شما در مورد این مطلب؟
اولین فردی باشید که در مورد این مطلب نظر می دهید
ارسال نظر
پیشخوان