آماده باش وزیر کشور به استانداران برای آغاز پرداخت مستقیم یارانه به جای ارز ترجیحی کالاها

وحیدی ، طرح جایگزینی ارز ترجیحی با پرداخت مستقیم یارانه را به‌ منظور عادلانه شدن پرداخت یارانه ها مورد بحث و بررسی قرار داد و از استانداران خواست همه امکانات و ظرفیت ها را برای اجرای آن به کار گیرند.

آماده باش وزیر کشور به استانداران برای آغاز پرداخت مستقیم یارانه به جای ارز ترجیحی کالاها

به گزارش خبرآنلاین به نقل از پایگاه اطلاع رسانی وزارت کشور، احمد وحیدی عصر جمعه در نشست ویدئوکنفرانسی با استانداران سراسر کشور تصریح کرد: یکی از مولفه‌های اصلی، اقناع افکار عمومی و همراه سازی مردم، نخبگان و اتحادیه ها در اجرای طرح جایگزینی ارز ترجیحی است.

وی طرح جایگزینی ارز ترجیحی با پرداخت مستقیم یارانه را به‌ منظور عادلانه شدن پرداخت یارانه ها مورد بحث و بررسی قرار داد و از استانداران خواست همه امکانات و ظرفیت ها را برای اجرای آن به کار گیرند.

وحیدی در این نشست با تشریح سیاست های دولت مردمی در حفظ و تقویت توان معیشتی مردم تصریح کرد: مجموعه دولت با پرداخت مسقیم یارانه به دنبال توزیع عادلانه آن به مردم است.

وزیر کشور با مهم شمردن نقش و جایگاه استانداران در اجرای اهداف کلان دولت گفت: استانداران به سهم خود در توجیه و اقناع افکار عمومی، همراه سازی نخبگان و اتحادیه ها برای ضرورت اجرای هر چه سریعتر طرح، نقش تعیین کننده و کلیدی دارند.

وحیدی اضافه کرد: استانداران به عنوان نمایندگان عالی دولت در استان ها باید بیش از گذشته در بحث قیمت گذاری و نظارت بر کنترل قیمت های مصوب، جلوگیری از احتکار و قاچاق کالا ایفای نقش داشته باشند.

آماده باش وزیر کشور به استانداران برای آغاز پرداخت مستقیم یارانه به جای ارز ترجیحی کالاها

بیشتر بخوانید :

وی با اشاره به تلاش های معاندانه دشمنان در موج سواری علیه طرح پرداخت یارانه مستقیم به مردم بر اطلاع رسانی های به موقع، منظم و روشن به مردم تاکید کرد.

در این نشست همچنین بر اطلاع رسانی متمرکز و یکپارچه توسط سخنگوی اقتصادی دولت تاکید شد.

در پایان نشست نیز نقطه نظرات و پیشنهادات استانداران درخصوص اجرای هر چه موفق تر طرح جایگزینی ارز ترجیحی، مطرح و مورد توجه قرار گرفت.

2121

قیمت بک لینک و رپورتاژ
نظرات خوانندگان نظر شما در مورد این مطلب؟
اولین فردی باشید که در مورد این مطلب نظر می دهید
ارسال نظر
پیشخوان