امین حیایی: گرین‌کارت آمریکا دارم ولی نمی‌توانم بروم

امین حیایی در ویدئویی متعلق به چهار سال پیش که مجید صالحی به تازگی در صفحه اینستاگرام خود منتشرش کرده است می‌گوید گرین‌کارت آمریکا را دارد ولی نمی‌تواند برود چون دلبسته این مملکت و مردمش است.

امین حیایی: گرین‌کارت آمریکا دارم ولی نمی‌توانم بروم

به گزارش خبرگزاری خبرآنلاین، مجید صالحی، بازیگر سینما و تلویزیون با انتشار فیلمی از امین حیایی در صفحه اینستاگرامش چنین نوشت:

«این صحبت‌های امین جان حیایی عزیز برای چهار سال پیش است. اگر از همان چهار سال پیش، وجدان یک سری از این مسئولین که به فکر مردم بودند بیدار می‌شد، خدا وکیلی وضعیت 50 درصد بهتر بود. موافقید یا نه؟ دم آن مسئولینی هم که به فکر مردم مهربان ایران‌زمین هستند و جلوی رانت و فساد و گرانی و... ایستادند گرم و در پناه حق باشند. برداشت فیلم از صفحه صبح سینما.»

امین حیایی در این فیلم چنین می‌گوید:

«نمی‌دانم چه اتفاقی دارد در این مملکت می‌افتد فقط می‌دانم رو به تباهی است و همه‌مان نابود می‌شویم. نکنید. نگذارید خشک و تر با هم بسوزند. نگذارید بر سر بچه‌های بی‌گناه‌تان، فرزندانتان و خانواده‌تان به خاطر شما، به خاطر اشتباهات شما، بلایی بیاید. خداوند نمی‌گذرد. از بیت‌المال نمی‌گذرد. من کارمایش را در زندگی‌ام پس داده‌ام. تجربه به من ثابت کرده است. نه به کتاب و نه به دین کاری ندارم. تجربه شخصی من به من می‌گوید که جواب اشتباهاتت را در این دنیا می‌دهی. نکنید. نگذارید بلایی بر سر خانواده‌هایتان، فرزندانتان و عزیزانتان بیاید. خدا نمی‌گذرد.

تا فرصت دارید جبران کنید. برگردانید. کمک کنید جامعه به نقطه ابتدایی‌اش، به جای اولش برگردد و به اوج برسد. چرا مرتب اختلاف به وجود می‌آورید. من نمی‌فهمم. در مملکتی که این قدر ادعای مسلمانی و خداوندشناسی دارد و به همه جای دنیا می‌گوید ما خدا را بهتر از همه شما می‌شناسیم، انگار هیچ کدام به خداوند اعتقاد ندارند و همه‌شان هم اشتباه می‌کنند. صدای هیچ کسی هم درنمی‌آید و نمی‌گوید چرا؟! نمی‌گوید ما چرا این‌طور زندگی می‌کنیم؟! چرا آینده بچه‌های ما باید این‌گونه باشد؟! چرا من باید این قدر نگران آینده بچه‌ام باشم و از خودم بپرسم پس‌فردا ایرانی وجود خواهد داشت که فرزند من بخواهد در آن زندگی کند؟! و آیا برش دارم و از این مملکت ببرمش؟! خودم از این مملکت بروم؟! من نمی‌توانم خانواده‌ام را، بستگانم را رها کنم و بروم. من الان گرین‌کارت آمریکا دارم اما نمی‌توانم بروم. من دلبسته این مملکت و مردم هستم.

با همه دشمنی‌هایی که با این مردم می‌شود، ما مردم ایران یکدیگر را دوست داریم و پشت هم می‌ایستیم. امیدوارم زودتر بفهمند و جبران کنند. باور کنید روز قیامت هست، آن روز می‌آید و شما باید جوابگو باشید. آن روز نمی‌توانید طاقت بیاورید. ما نمی‌خواهیم دزدها را به ما معرفی کنید، جبران کنید. وقت جبران دارید، کسی نمی‌خواهد بشنود چه کسی دزدی کرد و چه کسی نکرد، همه دزدی می‌کنند و همه می‌بینیم. برای خودتان وقت جبران بگذارید که اتفاقات بد در زندگی‌تان پیش نیاید.»

259259

قیمت بک لینک و رپورتاژ
نظرات خوانندگان نظر شما در مورد این مطلب؟
اولین فردی باشید که در مورد این مطلب نظر می دهید
ارسال نظر
پیشخوان