معرفی و بررسی نرم‌افزار پخش و سفارش‌گیری سپیدار

شاید تا به‌ حال در مورد پخش مویرگی چیزهایی شنیده باشید! پخش مویرگی با اصطلاح انگلیسی (Distribution)، به معنای «توزیع و پخش کردن» است. وقتی‌که تولیدکننده بدون هیچ واسطه‌ای، کالا و خدمات خود را به دست مشتری برساند، به مفهوم پخش مویرگی اشاره دارد. معرفی و بررسی نرم افزار پخش و سفارش گیری سپیدار، در اصل، برای شرکت‌هایی است که عملیات فروش، پخش و سفارش گیری مویرگی را در کنار سایر انواع فروش به‌عنوان یک بخش بسیار مهم عملیات فروش خود دارند و می‌خواهند آن‌ را به شکل متمرکز، یکپارچه و انعطاف‌پذیر مدیریت کنند. در ادامه بیشتر در مورد این موضوع صحبت خواهیم کرد. با ما همراه باشید.

کمی بیشتر در مورد نرم افزار پخش و سفارش گیری بدانیم

معرفی و بررسی نرم افزار پخش و سفارش گیری سپیدار

نرم افزار پخش و سفارش گیری نوعی برنامه کاربردی است که به‌ویژه برای صنعت تولید، پخش و سفارش گیری توسعه‌یافته است. این نرم افزار برای کمک به تولیدکنندگان در مدیریت و مدیریت همه چیز از کنترل موجودی و پردازش سفارش گرفته تا حسابداری، مدیریت زنجیره تأمین، فروش، پشتیبانی مشتری و مدیریت ارتباط با مشتری و مدیریت مالی طراحی‌شده است.

نرم افزار پخش و سفارش گیری یک راه حل همه‌کاره است که برای ارائه یکپارچه‌سازی آسان‌تر و اطلاعات به‌روز طراحی‌شده است. این می‌تواند در تمام بخش‌های درگیر قابل ‌دسترسی باشد و اطمینان حاصل شود که همه چیز از نظر زمان‌بندی و سایر ضرب‌الاجل‌های مهم و معیارهای موفقیت هماهنگ است.

بگذارید با یک مثال ساده، واضح و شفاف همه چیز را بگوییم. به‌عنوان‌مثال، نمونه‌ای از یک سیستم توزیع، سیستم مواد غذایی است. در این سیستم، بدون هیچ واسطه‌ای، کالا به دست مشتری می‌رسد. یعنی سیستمی که با استفاده از ماشین‌ها، مواد غذایی را به فروشگاه و محل توزیع می‌رساند. به همین راحتی!

یک شرکت پخش مویرگی چه ویژگی‌هایی باید داشته باشد؟

معرفی و بررسی نرم افزار پخش و سفارش گیری سپیدار

یک شرکت پخش مویرگی توزیع کالا را در سطح خرده‌فروشی انجام می‌دهد. این کار معمولاً برای برخی از شرکت‌هایی که در زمینه مواد غذایی فعال هستند، استفاده می‌شود تا بتوانند با سرعت بیشتری کالاها و خدمات خود را به فروش برسانند. کالاهای چنین شرکت‌هایی معمولاً در دسته کالاهای Fast Moving Consumer Goods(FMCG) یا همان «کالای تند مصرف» قرار دارند.

برخی دیگر از مشاغلی که مرتبط با پخش مویرگی هستند عبارت‌اند:

  • بازاریاب
  • سوپروایزر
  • سرپرست فروش
  • سرپرست منطقه
  • و...

وظایف تعریف‌شده در یک سیستم پخش و سفارش گیری

  1. ذخیره‌سازی و انبارداری کالا برای توزیع
  2. دریافت سفارش از مشتری
  3. تحویل کالا به مشتری
  4. وصول مطالبات
  5. کنترل و دریافت اطلاعات از بازار

چرا باید از نرم افزار پخش و سفارش گیری استفاده کنیم؟

معرفی و بررسی نرم افزار پخش و سفارش گیری سپیدار

استفاده از نرم افزار پخش مویرگی، به سازمان‌ها کمک می‌کند فرایند زنجیره تأمین خود را مدیریت کند. برخی از سازمان‌ها از راه‌حل‌های سازمانی استفاده می‌کنند که عملکرد دو یا چند بخش را ترکیب می‌کند که مستقیماً بر موجودی کالا تأثیر می‌گذارد. عملکردهای مختلف در یک برنامه نرم افزاری پخش و سفارش گیری می‌تواند به مدیریت موجودی، پیش‌بینی موجودی، سفارش‌های خرید، حسابداری و مدیریت ارتباط با مشتری کمک کند.

شرکت‌هایی که موجودی را پخش، سفارش گیری و نگهداری می‌کنند ممکن است متوجه شوند که نرم افزار پخش و سفارش گیری برای پیگیری محصولاتشان ضروری است. ازآنجایی‌که پخش و سفارش گیری معمولاً مستلزم این است که محصولات در انبارها ذخیره و از مکانی به مکان دیگر منتقل شوند، برنامه نرم افزاری روشی خودکار برای مدیریت سطوح موجودی یکی از دلایل اصلی استفاده از نرم افزارهای پخش و سفارش گیری، ایجاد نوعی سیستم مدیریت انبار و موجودی است.

ویژگی‌ها و مزایای استفاده از پخش و سفارش گیری سپیدار چیست؟

استفاده از سیستم پخش مویرگی و سفارش گیری همچنین می‌تواند به پرسنل انبار در سازمان‌دهی مجدد فضا کمک کند تا فضایی برای افزودن محصولات جدید ایجاد کند یا با قرار دادن محصولات مشابه در نزدیکی یکدیگر، کارایی جمع‌کننده‌ها را بهبود بخشد.

نظارت بر سطح موجودی در زمان واقعی هر محصولی که در انبارهای شرکت ذخیره می‌شود یکی دیگر از وظایف مهم نرم افزار پخش و سفارش گیری است. مدیریت موجودی مشخص می‌کند که چه محصولاتی رو به اتمام هستند و باید دوباره سفارش داده شوند تا بتوانند تقاضا را برآورده کنند.

پیش‌بینی تقاضای محصول بر اساس تاریخچه سفارش مشتری یک عملیات خودکار است که نرم افزار می‌تواند پس از تعریف پارامترهای خاص آن را مدیریت کند. نرم افزار پخش و سفارش گیری سپیدار به‌اندازه کافی انعطاف‌پذیر است تا کارمندان بتوانند آن پارامترها را در صورت لزوم به‌صورت دستی تنظیم کنند، درصورتی‌که تقاضا از سطح عرضه خارج شود.

علاوه بر همه‌ی این موارد گفته‌شده، نرم افزار پخش و سفارش گیری می‌تواند به شما کمک کند که بتوانید مشتریان وفادار خود را حفظ کنید. وقتی‌که این اتفاق بیفتد و از طرفی دیگر شما بتوانید به بازارهای جدید دسترسی و نفوذ داشته باشید، توانایی‌های بیشتری را برای خدمت به مشتریان دارید. تمامی این عوامل می‌توانند به شما کمک‌کننده که در آینده سودآوری بیشتری داشته باشید.

سخن پایانی

در این مطلب در مورد نرم افزار پخش و سفارش گیری یا همان نرم افزار پخش مویرگی صحبت شد. فرایند فروش و پخش همراه با تعداد زیاد مشتریان، پراکندگی جغرافیایی آنان و حجم زیاد عملیات روزانه‌ ازجمله چالش‌هایی است که شرکت‌های پخش با آن مواجه هستند و برای پاسخ‌گویی مناسب و به‌موقع، نیازمند افزایش دقت و کارایی هستند. نرم افزار حسابداری پخش مویرگی به عنوان یکی از مهمترین انواع نرم افزار حسابداری، در اصل پاسخی یکپارچه سیستم پخش سپیدار، با برخورداری از امکانات اصلی ماژول فروش در کنار ماژول‌های انبار، دریافت و پرداخت و دفتر کل نیازمندی‌های این کسب‌وکارها را به‌خوبی پاسخ می‌دهد و با انعطاف‌پذیری بالا، امکان پاسخ‌گویی به پیچیدگی‌های فرایندهای فروش مویرگی را فراهم کرده است.

سپیدار سیستم با طراحی نرم افزار حسابداری شرکتی و نرم افزار حسابداری فروشگاهی به صورت اختصاصی برای کلیه کسب و کارهای مختلف قابل استفاده خواهد بود. برای کسب اطلاعات بیشتر و خرید نرم افزار مالی اختصاصی از شرکت سپیدار سیستم همین حالا به صفحه اصلی سایت سپیدار سیستم مراجعه کنید یا با شماره 02181022000 تماس بگیرید. کارشناسان ما آماده پاسخگویی به سؤالات شما عزیزان هستند.

شماره تماس فروش نرم افزار حسابداری سپیدار: 02181022222

ایمیل واحد فروش: sales@sepidarsystem.com

آدرس شرکت سپیدار آسیا: تهران – میدان ونک، خیابان عطار، پلاک 20

 

انتهای رپرتاژ آگهی/

قیمت بک لینک و رپورتاژ
نظرات خوانندگان نظر شما در مورد این مطلب؟
اولین فردی باشید که در مورد این مطلب نظر می دهید
ارسال نظر
پیشخوان