نخستین وبینار متاورس و بلاکچین برگزار می‌شود

این وبینار در روز شنبه ۳۱ اردیبهشت ۱۴۰۱ از ساعت ۱۵ لغایت ۲۰ و با حضور سخنرانان بزرگ و مهمی همچون پروفسور حمزه‌ای از اساتید دانشگاه میسوری آمریکا، پروفسور کریستین کاتالینی دانشمند حوزه بلاکچین، سعید، ولی خانی مشاور و منتور استارت آپ ها، دکتر نها نارولا از اعضای انجمن آینده جهانی بلاکچین و اساتید دانشگاه MIT آمریکا، جان کی دال موسس و مدیر یکی از بان ...

به گزارش «تابناک»، رئیس شورای سیاستگذاری کنفرانس خبرداد: نظر به استقبال چشمگیر از نخستین کنفرانس بین المللی متاورس و بلاکچین (با تمرکز بر ایجاد شبکه و کسب و کار بلاکچینی) و با عنایت به لزوم رعایت پروتکلهای بهداشتی به دلیل شیوع کرونا و محدودیت فضایی موجود در این خصوص، کنفرانس مذکور به صورت وبینار برگزار خواهد شد.

سعید ولی خانی گفت: این وبینار در روز شنبه 31 اردیبهشت 1401 از ساعت 15 لغایت 20 و با حضور سخنرانان بزرگ و مهمی همچون پروفسور حمزه‌ای از اساتید دانشگاه میسوری آمریکا، پروفسور کریستین کاتالینی دانشمند حوزه بلاکچین، سعید، ولی خانی مشاور و منتور استارت آپ ها، دکتر نها نارولا از اعضای انجمن آینده جهانی بلاکچین و اساتید دانشگاه MIT آمریکا، جان کی دال موسس و مدیر یکی از بانک‌های آمریکا و فعال در حوزه‌های مالی و سرمایه گذاری و ریسکی و نیما آریانژاد آینده پژوه و فعال بازار‌های مالی با تجارب تحصیل و فعالیت از سنگاپور برگزار خواهد شد.

رئیس سیاستگذار نخستین کنفرانس بین المللی کسب و کار، بلاکچین و متاورس گفت: از دیگر مزایای شرکت در این کنفرانس ارائه گواهی نامه معتبر خواهد بود.

 وی تأکید کرد: علاقمندان برای شرکت در این وبینار علاقمندان می توانند از طریق راه های زیر  اقدام کنند:

 https://369smartchain.com/event (برای شرکت در بخش حضوری و آنلاین و اطلاعات تکمیلی-سایت اصلی برگزار کننده)

 369/https://ginseminar.ir  (برای شرکت در بخش حضوری و آنلاین)

https://eseminar.tv/wb64650 (برای شرکت در بخش حضوری و آنلاین)

https://evnd.co/n33ww  (برای شرکت در بخش حضوری)

وی اضافه کرد: پشتیبانی و طرح سوالات از طریق واتس اپ و یا برای برقراری تماس با شماره تماس 09128060146 امکان پذیر است. همچنین برای دریافت جزئیات بیشتر به آدرس اینترنتی زیر مراجعه شود: https://369smartchain.com/event

گفتی است شرکت 369 یک گروه دانش بنیان است که اعضای اصلی آن را  مخترعان، اساتید دانشگاه های بزرگ ایران، آمریکا و ... تشکیل می دهند و این شرکت در حوزه های فناورانه سطح بالا مانند بلاکچین، هوش مصنوعی و واقعیت مجازی فعالیت دارد.

 

قیمت بک لینک و رپورتاژ
نظرات خوانندگان نظر شما در مورد این مطلب؟
اولین فردی باشید که در مورد این مطلب نظر می دهید
ارسال نظر
پیشخوان