استاندار یزد: نان با کیفیت در اختیار مردم قرار داده شود

استاندار یزد گفت: آرد باید سالم و نان باید با کیفیت و در شان مردم باشد؛ که یکی از لازمه های تحقق این مهم نوسازی مجموعه کارخانجات سنتی فعال در حوزه آرد و توسعه و حمایت از کارخانه های مدرن و صنعتی است.

استاندار یزد: نان با کیفیت در اختیار مردم قرار داده شود

به گزارش خبرگزاری خبرآنلاین از یزد، مهران فاطمی در کارگروه ساماندهی گندم، آرد و نان استان از فعالیت های مجموعه اتحادیه نانوایان و همچنین نانوایان فعال در سطح استان قدردانی کرد و گفت: جامعه نانوایان جامعه ای با شرافت، زحمتکش و خدوم بوده و تعهد و همت آن ها شایسته تقدیر است.

وی یکی از وظایف دولت را نظارت بر اجرای درست امور دانست و بر تشدید نظارت تیم های بازرسی سازمان های صمت و جهاد کشاورزی، اداره کل تعزیرات حکومتی و اتحادیه نانوایان استان بر عملکرد نانوایان جهت تشخیص تخلفات و انحرافات احتمالی در اجرای طرح مردمی سازی و توزیع عادلانه یارانه ها تاکید کرد.

استاندار یزد یکی از سازوکارهای مورد پیگیری استان جهت کاهش تخلفات حوزه آرد و نان را کارتکس عنوان و خاطرنشان کرد: بر این اساس تحویل آرد به نانوایان مشروط به داشتن کارتکس است و باید برای نانوایان فاقد آن، کارتکس تهیه و در اختیار آن ها قرار گیرد.

فاطمی افزود: در این راستا باید جلسه توجیهی فوق العاده ای با حضور بازرسین برگزار و نحوه تشخیص تخلف و انحرافات احتمالی در روند توزیع آرد برای آن ها تشریح و تبیین شود.

وی با تاکید بر بررسی ویژه گزارش های مردمی واصله در این حوزه، اظهارداشت: مردم از ناظرین ما در سطح استان هستند لذا معرفی گسترده تر سامانه 124 سازمان صمت و سامانه 135 سازمان تعزیرات حکومتی جهت گزارش تخلفات این حوزه توسط مردم، باید در دستور کار قرار گیرد.

استاندار یزد در ادامه با بیان اینکه گندم، آرد و محصولات گندم خواه، پایه ی اصلی غذایی مردم را تشکیل می دهند، خاطرنشان کرد: آرد باید سالم و نان باید با کیفیت و در شان مردم باشد؛ که یکی از لازمه های تحقق این مهم نوسازی مجموعه کارخانجات سنتی فعال در حوزه آرد و توسعه و حمایت از کارخانه های مدرن و صنعتی است

قیمت بک لینک و رپورتاژ
نظرات خوانندگان نظر شما در مورد این مطلب؟
اولین فردی باشید که در مورد این مطلب نظر می دهید
ارسال نظر
پیشخوان