افزایش نرخ خدمات تاکسی‌های اینترنتی منتفی شد

با پیگیری‌های به عمل آمده از سوی سازمان حمایت و به جهت رعایت مصوبات ستاد تنظیم بازار؛ وجوه اضافه دریافتی از هر مسافر توسط شرکت‌های تاکسی اینترنتی، به آن‌ها مسترد می‌شود.

به گزارش «تابناک» به نقل از سازمان حمایت مصرف کنندگان و تولیدکنندگان، با توجه به گزارشات واصله مبنی بر افزایش نرخ خدمات تاکسی‌های اینترنتی در چند روز اخیر و تأکید معاون اول رییس جمهور مبنی بر لزوم بررسی موضوع، برابر بررسی‌های به عمل آمده مشخص شد یکی از شرکت‌های فعال در این زمینه که سهم عمده‌ای از بازار را در اختیار دارد، قیمت‌های مورد عمل را به میزان حدود ده (10) درصد افزایش داده است.

بر این اساس، پس از برگزاری جلسه توجیهی با مسئولین کلیه شرکت‌های حمل و نقل هوشمند اینترنتی، مقرر گردید قیمت‌ها به نرخ قبلی بازگشت داده شده و اضافه دریافتی به مصرف کنندگان مسترد گردد.

در این خصوص شرکت‌های مرتبط ضمن قبول موضوع و درک شرایط حال حاضر کشور و لزوم هماهنگی و همراهی با دولت، نرخ سفر‌های انجام شده در ناوگان خود را به زمان قبل از افزایش بازگردانده و متعهد شدند وجوه اضافه دریافتی از کاربران از تاریخ 17 لغایت 23 اردیبهشت ماه سال جاری را در قالب کد‌های تخفیف و یا اضافه کردن مبلغ به کیف الکترونیکی حساب کاربری مسافران مسترد کند.

قیمت بک لینک و رپورتاژ
نظرات خوانندگان نظر شما در مورد این مطلب؟
اولین فردی باشید که در مورد این مطلب نظر می دهید
ارسال نظر
پیشخوان