معاون وزیر جهاد: بازار داخل با اجرای طرح مردمی کردن یارانه ها به تعادل رسید

معاون توسعه بازرگانی وزیر جهاد کشاورزی گفت: اجرای طرح مردمی کردن یارانه ها موجب تعادل در بازار داخلی و بالا رفتن قیمت اجناس قاچاق در کشورهای همسایه شد.

معاون وزیر جهاد: بازار داخل با اجرای طرح مردمی کردن یارانه ها به تعادل رسید

به گزارش خبرگزاری خبرآنلاین به نقل از صدا و سیما، عباس عسگر زاده با بیان اینکه اجرای طرح مردمی کردن یارانه ها موجب تعادل در بازار داخلی و بالا رفتن قیمت اجناس قاچاق در کشورهای همسایه شد، افزود: حتی ضد انقلاب نیز انتظار داشتند تا اتفاق هایی در این باره بیفتد که شکر خدا هیچ کدام از آنها انجام نشد .

وی با اشاره به ایجاد تعادل در بازار مصرف ادامه داد:شک نکنید که تولیدات و ذخایر ما هم در محصولات پروتینی و محصولات گوشتی کامل است و پشتیبانی کامل تا 6 ماه آینده انجام می شود و قرار دادهای کالاهای مورد نیاز کشور بسته شده و کالا های مختلف مورد نیاز را وارد کرده ایم.

عسگر زاده با اشاره به کمپین نخرین گوشت مرغ و دیگر اجناس گفت : این موضوع شیطنت ضد انقلاب و برخی رسانه های خارج از کشور است تا با تحریک مردم به برنامه هدفمندی یارانه ها و تولید کشور ضربه بزنند .

وی با اشاره به تعدیل قیمت ها پس از مردمی سازی یارانه ها اظهار داشت: به تدریج که در بازار تعادل ایجاد شود ، قیمت ها نیز تعدیل می شود .

٢٢٣٢٢٣

قیمت بک لینک و رپورتاژ
نظرات خوانندگان نظر شما در مورد این مطلب؟
اولین فردی باشید که در مورد این مطلب نظر می دهید
ارسال نظر
پیشخوان