۱۲۲ بیمار مبتلا به کرونا در بیمارستانهای اصفهان بستری هستند

۱۲۲ بیمار مبتلا به کرونا در مراکز درمانی تحت پوشش دانشگاه علوم پزشکی اصفهان بستری هستند که ۲۳ بیمار در بخش مراقبت‌های ویژه تحت درمان قرار گرفته‌اند.

122 بیمار مبتلا به کرونا در بیمارستانهای اصفهان بستری هستند

به گزارش خبرآنلاین از اصفهان؛ بر اساس اعلام دانشگاه علوم پزشکی اصفهان از روز 22 اردیبهشت تا امروز 23 اردیبهشت تعداد 862 بیمار مشکوک به کرونا به مراکز درمانی تحت پوشش این دانشگاه مراجعه کرده‌اند که از این تعداد 85 بیمار مبتلا به کرونا در اصفهان شناسایی شده است و در این بازه زمانی 36 نفر در مراکز درمانی بستری شده‌اند.

همچنین 122 بیمار مبتلا به کرونا در مراکز درمانی تحت پوشش دانشگاه علوم پزشکی اصفهان بستری هستند که 23 بیمار در بخش مراقبت‌های ویژه تحت درمان قرار گرفته‌اند.

همچنین طی 24 ساعت اخیر نیز 36 بیمار بهبود یافته کرونا از مراکز درمانی تحت پوشش دانشگاه علوم پزشکی اصفهان ترخیص شده‌اند.

بر اساس اعلام این نهاد، طی 24 ساعت گذشته یک مورد فوتی گزارش شده که مبتلای قطعی به کرونا بوده است.

همچنین از ابتدای پاندمی کرونا تاکنون یک میلیون و 464 هزار و 939 بیمار قطعی و مشکوک کرونا به مراکز درمانی تحت پوشش دانشگاه علوم پزشکی اصفهان مراجعه کردند که از این تعداد 488 هزار و 921 نفر بیمار قطعی مبتلا به کرونا بوده‌اند.

از ابتدای آغاز این پاندمی 18 هزار و 381 بیمار مشکوک و قطعی مبتلا به کرونا در مراکز درمانی تحت پوشش دانشگاه علوم پزشکی اصفهان جان خود را از دست دادند که 11 هزار و 671 فوتی قطعی و 6 هزار و 710 نفر فوتی مشکوک به کرونا بوده‌اند.

139 هزار و 48 بیمار بهبود یافته کرونا از مراکز درمانی تحت پوشش دانشگاه علوم پزشکی اصفهان ترخیص شده‌اند.

قیمت بک لینک و رپورتاژ
نظرات خوانندگان نظر شما در مورد این مطلب؟
اولین فردی باشید که در مورد این مطلب نظر می دهید
ارسال نظر
پیشخوان