فرماندار: ۴۰ نانوایی یارانه‌ای‌پز به نانوایی‌های تبریز اضافه شد

فرماندار کلانشهر تبریز گفت: به منظور کاستن از طول صف نانوایی‌های سهمیه‌ای، ۴۰ نانوایی آزادپز به جمع یارانه‌ای پزهای این شهر اضافه شد.

فرماندار: 40 نانوایی یارانه‌ای‌پز به نانوایی‌های تبریز اضافه شد

به گزارش خبرآنلاین از تبریز، علی جعفری آذر در بازدید میدانی از نانوایی های شهر تبریز با بیان اینکه هیچ کمبودی از بابت آرد و نان نداریم و هیچ افزایش قیمتی هم در نرخ نان اعمال نشده است، خاطرنشان کرد: وجود صف های طولانی به خاطر تغییر قیمت گندم و تجدید نظر در برخی سهمیه نانوایی ها بوده که منجر به کمبود عرضه شده است.

فرماندار تبریز با بیان اینکه طی سه روز اخیر از مجموع 80 نانوایی آزاد پز، 40 نانوایی آرد یارانه ای دریافت کردند، افزود: سهمیه آرد 50 نانوایی را نیز افزایش دادیم و با بررسی های به عمل آمده هر جا نیاز باشد آرد یارانه ای می دهیم.

وی با بیان اینکه مردم نگران کمبود آرد و نان نباشند و با صبر و حوصله به اندازه مصرف شان نان خریداری کنند، گفت: مردم در صورت هرگونه تخلف در نانوایی ها مراتب را به سامانه 50004422 گزارش کنند.

به گزارش ایرنا در روزهای اخیر به دنبال اجرای طرح مردمی سازی یارانه ها و متاثر از جو روانی ناشی از نگرانی افزایش احتمالی قیمت و کمبود نان، صف های طولانی در مقابل نانوایی ها به وجود آمده بود که با تدبیر مسوولان، نانوایی های نوع اول و نوع دوم که هر دو از آردهای یارانه دار برخوردار هستند، تامین شدند تا عرضه آرد و پخت نان در تبریز به تدریج به روال عادی باز گردد.

48

قیمت بک لینک و رپورتاژ
نظرات خوانندگان نظر شما در مورد این مطلب؟
اولین فردی باشید که در مورد این مطلب نظر می دهید
ارسال نظر
پیشخوان