انتخاب یک استایل متفاوت با پیراهن های مردانه ال سی من

یکی از مهمترین دلایلی که آقایان علاقه ی زیادی به پیراهن های مردانه دارند، راحتی و امکان استفاده آن با هر ست و استایلی است.

انتخاب یک استایل متفاوت با پیراهن های مردانه ال سی من

پیراهن مردانه را می توان به عنوان متداول‌ترین لباس در میان لباس های مردانه دانست و بسیار پر طرفدار است که تقریبا هیچ محدودیت سنی ندارد. پیراهن مردانه دارای مدل های مختلفی است که در رنگ ها و جنس های مختلف وجود دارد.. پیراهن‌های مردانه ال سی من به دلیل داشتن طرح‌ها و رنگ‌های متنوع ،تابستانی، زمستانی، بهاره و پاییزه، رسمی و غیر رسمی را می توانید در موقعیت های مختلف با خیال راحت بپوشید و هم به خاطر انعطاف پذیری ذاتی ای که این لباس برای شما به ارمغان می آورد تاثیر شگفت انگیز کاریزمایی ایجاد می کند و می‌تواند پاسخگوی انواع سلایق باشد.

انواع پیراهن‌های مردانه

1- پیراهن های رسمی مردانه

پیراهن های رسمی مردانه، پیراهن هایی هستند که بیشتر برای مراسم ها و جلسات رسمی استفاده می‌شوند. پیراهن های رسمی مردانه معمولا تک رنگ هستند و هیچ طرح خاصی روی آن‌ها نیست و در استایل‌های رسمی به خصوص با کت و شلوار، زیبایی خود را به خوبی نشان می دهد. یقه های مناسب آن ها به شما این امکان را می‌دهند که پیراهن را با کراوات و یا بدون آن استفاده کنید و استایل رسمی و مناسب خود را حفظ کنید. پیراهن هایی که معمولا رنگ سفید و مشکی پر طرفدارترین نوع پیراهن های رسمی و مجلسی محسوب می شوند.

2- پیراهن های مردانه اسپرت

پیراهن‌های مردانه اسپرت در دو نوع پیراهن آستین کوتاه و آستین بلند تولید می شود که کمی گشادتر از پیراهن‌های رسمی است و به آسانی با انواع شلوار جین ست می شود. در فصل تابستان، استفاده از پیراهن‌های اسپرت آستین کوتاه جایگزین بسیار خوبی برای تی شرت می تواند باشد. حتی اگر می خواهید به مکانی رسمی بروید بهتر است پیراهن را داخل شلوار قرار دهید و اما درموقعیت های غیررسمی می توانید پیراهن را روی شلوار نیز رها کنید .

پیراهن های طرحدار مردانه

پیراهن مردانه‌ طرحدار آیتمی است که در موقعیت‌های مناسب می‌تواند استایل شما را جذاب کند. تنوع در طرح و رنگ پارچه‌های لباس‌های طرحدار، سبب شده است تا هر شخص با هر سلیقه‌ای، حداقل یک لباس طرحدار در کمد لباس خود داشته باشد. پیراهن مردانه طرح دار در دسته لباس‌های غیررسمی قرار می گیرد. البته پیراهن‌های طرح‌دار با فرم‌های نیمه چسبان استایلی نیمه‌ رسمی برای شما به ارمغان می‌آورند. این دسته از پیراهن‌ها بهترین انتخاب برای استفاده روزمره محسوب می‌شوند.

پیراهن مردانه راه راه

در این میان پیراهن‌های راه‌راه محبوبیت بیشتری در میان آقایان دارند. اگر شما نیز به این مدل پیراهن‌ها علاقه دارید، باید با توجه به ظاهر و استایلتان یکی از آن‌ها را انتخاب کنید.

پیراهن‌های راه‌راه انتخاب مناسبی برای آقایانی است که استخوان بندی درشتی دارند. این طرح ها برای آقایان قد کوتاه نیز می تواند گزینه مناسبی باشد زیرا راه راه های به کار رفته در آن به قد بلندتر دیده شدن شخص کمک می کند.

انتخاب یک استایل متفاوت با پیراهن های مردانه ال سی من

پیراهن های مردانه چهار خانه

در میان انواع پیراهن های مردانه، پیراهن ‌های چهارخانه همیشه جذابیت خاصی داشته اند. اگرچه ممکن است این پیراهن‌ها بسیار ساده به نظر آیند؛ اما جزء لباس‌های ضروری هستند و از جمله مواردی هستند که بیشتر آقایان علاقه زیادی به پوشیدن آن دارند. دلیل آن هم این است که برخلاف پیراهن‌های ساده که مناسب جلسات و موقعیت های رسمی هستند، پیراهن‌های چهارخانه برای استفاده روزمره و اسپرت مناسب هستند. پیراهن های چهارخانه اکثرا رنگ های جذاب و دلنشینی دارند. پیراهن های چهارخانه به پیراهن چهارخانه ریز و درشت دسته تقسیم بندی می شوند. پیراهن چهارخانه مردانه به صورت خانه‌های درشت می‌تواند بهترین گزینه برای استایل نیمه رسمی یا همان تیپ اسپرت باشد. پیراهن چهارخونه با شلوار جین بهترین گزینه برای ست کردن می تواند باشد . پیراهن‌های چهارخانه آستین کوتاه گزینه‌ مناسبی برای فصل تابستان هستند. و همچنین شما می توانید پیراهن های چهار خانه را با کت و شلوار ست کنید؛ اما توجه کنید وقتی می‌خواهید پیراهن مردانه چهارخانه بپوشید، کت و شلواری که انتخاب می‌کنید طرح‌دار نباشد و ساده باشد. ترکیب کردن طرح‌های زیاد باعث شلوغ شدن استایل شما می‌شود و ظاهر شما را از حالت براق و جذاب خارج می‌کند.

لباس های چهارخانه از جمله لباس هایی هستند، که به صورت همه فصل مورد استفاده قرار می گیرند.

پیراهن های چهارخانه مردانه در رنگ بندی و مدل های مختلفی وجود دارند، این لباس های پرطرفدار برای استایل رسمی و روزمره، بسیار مناسب هستند. پیراهن چهارخانه مردانه را می توانید به راحتی با بارانی یا کت های زمستانی کوتاه یا بلند ترکیب کنید.

و در فصول گرم سال از پیراهن های چهارخانه نازک و خنک از جنس نخ پنبه و کتان و رنگ های روشن تر بهره می برند و در فصول سرد سال از جنس چهارخانه های پشمی و رنگ های تیره تر چهارخانه استفاده می کنند. بنابراین لباس های چهارخانه فصل خاصی ندارند و در تمامی فصول سال با توجه به جنس آن ها قابل استفاده هستند.

پیراهن چهارخانه مردانه علاوه بر این که طیف رنگی بسیار وسیع دارند، جنس آن ها نیز متنوع است. به طور مثال رنگ قرمز مشکی، سبز و کرم و ترکیباتی از قبیل سبز آبی و زرد آبی نیز مناسب برای ست کردن با استایل اسپرت هستند.

از جنس این نوع پیراهن ها می توان به موارد زیر اشاره کرد:

پیراهن چهارخانه مردانه نخی

پیراهن چهارخانه مردانه پشمی

پیراهن چهارخانه مردانه پنبه ای

پیراهن چهارخانه مردانه کتان

کلام آخر

ال سی من، سعی کرده تا با توجه به تعدد و تنوع بسیار بالا در مدل پیراهن های مردانه، سلیقه و ترندهای روز دنیا را در نظر گرفته و با توجه به این موضوعات، پیراهن های خود را در مدل ها، طرح ها و رنگ های مختلف تولید کند. شما می توانید برای استفاده از مشاوره های تخصصی و راهنمایی فروشندگان ال سی من، برای خرید مدل پیراهن متناسب خود، به فروشگاه های ما در سراسر کشور و یا به وب سایت www.lc-man.com مراجعه فرمایید

قیمت بک لینک و رپورتاژ
نظرات خوانندگان نظر شما در مورد این مطلب؟
اولین فردی باشید که در مورد این مطلب نظر می دهید
ارسال نظر
پیشخوان