معرفی الکتروموتور زیمنس آلمان و ارسم چینی

الکتروموتور زیمنس توسط کمپانی بزرگ زیمنس آلمان طراحی و ساخته شده است و در سراسر دنیا نمایندگی دارد.

معرفی الکتروموتور زیمنس آلمان و ارسم چینی

الکتروموتور زیمنس siemens را تمامی صنعتگران به خوبی می شناسند. شرکت زیمنس بیش از 200 نمایندگی در سراسر دنیا دارد که اقدام به فروش و ارائه تمامی محصولات این شرکت می نمایند. زیمنس در کشور ایران نیز دارای دفتر نمایندگی رسمی فروش است که می توان تمامی محصولات این برند معتبر را از این نمایندگی خریداری نمود.

کیفیت بالای الکتروموتور زیمنس siemens باعث شده تا این برند به یکی از برند های معروف دنیا تبدیل شود. البته که عامل های دیگری در محبوبیت این شرکت نقش دارد که در ادامه به آنها خواهیم پرداخت. در ادامه این مقاله بیشتر سعی داریم تا علاوه بر معرفی الکتروموتور زیمنس، شما را با انواع الکتروموتور چینی و الکتروموتور ارسم Ercem آشنا نماییم.

آشنایی با الکتروموتور زیمنس siemens ساخت کشور آلمان

الکتروموتور زیمنس انواع مختلفی دارد. متریال ساخت هر کدام از الکتروموتورها با یکدیگر متفاوت است. هر کدام از انواع الکتروموتور را جهت کاربردی متفاوت طراحی و تولید می نمایند. موتورهای همه منظوره این شرکت نیز دارای متریال ساخت متفاوتی هستند که با توجه به نیاز کاربر ساخته می شوند.
مقاومت و توان بالا در ساختار الکتروموتور زیمنس باعث شده تا برند زیمنس در تولید الکتروموتور های همه منظوره حرف اول را در دنیا بزند. مقاومت بالای موتور های تولید شده به خاطر حفظ ساختار در برابر اثرات تنش و لرزش موتور است. زیمنس در ساخت و تولید انواع الکتروموتور همواره پیشگام بوده است.

معرفی انواع الکتروموتور زیمنس

همانطور که می دانید الکتروموتور زیمنس انواع مختلفی دارد که می توان با توجه به ساختار قطعات، آن را به دو قسمت کلی تقسیم کرد. در ادامه، این دو قسمت را معرفی می کنیم و به اختصار به تشریح هرکدام خواهیم پرداخت.

الکتروموتور زیمنس جی پی (GP) چدنی:

  • از نظر ساخت و ساز و مواد تشکیل دهنده شبیه به موتور های سنگین وزن هستند.
  • برای محیط های معمولی در نظر گرفته می شوند.
  • در دو نوع فلنجدار و پایه دار موجود هستند.

الکتروموتور زیمنس همه کاره:

  • موتورهای همه کاره با قاب آلومینیومی و ضخامت متفاوت طراحی و تولید می شوند.
  • به دلیل قاب آلومینیومی و طراحی متوسط قیمت کمتری دارند.
  • در دو نوع فلنجدار و پایه دار موجود هستند.
  • مورد مصرف عموم صنایع مختلف است.

خرید محصولات زیمنس از نمایندگی ایران چه مزایایی دارد؟

قطعا خرید محصولات زیمنس از نمایندگی ایران مزایایی دارد که در ادامه به آنها اشاره ای خواهیم نمود:
• تنوع بالای محصولات که باعث می شود راحت تر بتوان بهترین انتخاب را در خرید داشت.
• کیفیت ساخت بالای قطعات (در واقع همان محصول اصلی را با کیفیت استاندارد خریداری می نمایید.)
• دریافت گارانتی یکساله تعویض در صورت هرگونه ایراد فنی.
• خدمات پس از فروش مانند نصب رایگان و تعمیر در صورت به مشکل خوردن احتمالی دستگاه.
• امکان خرید حضوری و یا آنلاین.
• امکان پرداخت درب منزل.
• استفاده از خدمات مشاوره رایگان قبل از خرید.

الکتروموتور چینی

الکتروموتور چینی، رقیب ارزان قیمت الکتروموتورهای خارجی

الکتروموتور چینی یا همان موتور الکتریکی به عنوان قلب تپنده بسیاری از دستگاه ها و تجهیزات صنعتی و خانگی، محصولی حائز اهمیت به شمار می آید. کشور چین با به کارگیری نیروی انسانی فراوان، نسبت به تولید الکتروموتور های چینی اقدام نموده است. این کشور با سابقه ای بیش از 60 سال در تولید الکتروموتور چینی، از صادرکنندگان عمده موتور تک فاز و سه فاز به شمار می آید. قیمت الکتروموتور ساخت چین نسبت به قیمت نسبتا بالای الکتروموتورهای خارجی مناسب است. به همین دلیل واردات آن از واردات موتورهای خارجی پیشی گرفته است.

الکتروموتور چینی انواع مختلفی دارد که الکتروموتور ارسم و الکتروموتور گوانگلو از جمله مهم ترین و پر فروش ترین محصولات کشور چین به حساب می آید که در انتهای این مقاله به آن اشاره نموده ایم. الکتروموتور چینی جزء با کیفیت ترین و مناسب ترین موتور های الکتریکی حال حاضر دنیا محسوب می شوند. قیمت این محصول چینی علاوه بر قیمت روزانه دلار، به قطعات سازنده و برند شرکت سازنده بستگی دارد. آنچه که کاملا مشخص است قیمت مناسب آن نسبت به محصولات خارجی مانند الکتروموتور زیمنس است.

برندهای سازنده الکتروموتور چینی کدامند؟

کشور چین یک کشور صنعتی بزرگ محسوب می گردد که همین امر موجب شده تا کمپانی های صنعتی بسیاری در این کشور مشغول فعالیت باشند. در لیست زیر برندهای معتبر کشور چین را نام برده ایم که در طراحی و ساخت الکتروموتور چینی پیشگام و موفق بوده اند:

  • الکتروموتور ارسم ساخت کارخانه گوانگلو چین
  • الکتروموتور استریم
  • الکتروموتور چینی کایجیلی
  • الکتروموتور برند ایده آل
  • الکتروموتور برند بارلی
  • الکتروموتور پی ای ام

الکتروموتور ارسم Ercem

الکتروموتور ارسم Ercem ساخت شرکت گوانگلو چین

الکتروموتور ارسم Ercem ساخت شرکت گوانگلو چین یکی از با کیفیت ترین موتور های الکتریکی موجود در بازار صنعتی ایران است که به دلیل قیمت مناسب و کیفیت بالایی که دارد توانسته به یکی از پر فروش ترین محصولات صنعتی در ایران تبدیل شود.

الکتروموتور ارسم ساخت کشور چین و کمپانی خوشنام گوانگلو بوده و در مقایسه با سایر الکتروموتور های موجود در بازار از قیمت مناسب تری برخوردار است. الکتروموتور ساخته شده توسط شرکت ارسم در دو نوع: ( تک فاز آلومینیومی ) و ( سه فاز چدنی ) است. هر یک از این محصولات، دارای مشخصات فنی مخصوص منحصر به فردی است. در کنار کیفیت عالی الکتروموتور ارسم می توان به قیمت مناسب آن نیز اشاره کرد.

عواملی که در بالا اشاره نمودیم باعث محبوبیت الکتروموتور ارسم در بازار های اروپا و حاشیه خلیج فارس و البته ایران شده است. در ساخت این محصولات از استاندارد های جهانی پیروی شده است. کیفیت، قدرت و توان این موتور ها باعث شده تا مشتریان زیادی برای خرید آن مشتاق باشند.

نمایندگی رسمی الکتروموتور ارسم Ercem در ایران

شما می توانید برای خرید الکتروموتور ارسم Ercemساخت کمپانی گوانگلو به صورت حضوری و یا آنلاین محصول مورد نظر خود را از نمایندگی فروش محصولات ارسم خریداری نمایید. با خرید از نمایندگی الکتروموتور ارسم در کنار تنوع بالای محصولات مطمئن باشید که خریدی به صرفه از لحاظ اقتصادی و با کیفیت از لحاظ ساخت قطعات خواهید داشت. با امکان مقایسه محصولات و دریافت مشاوره از متخصصین این حوزه خریدی مناسب و درست به لحاظ کارآیی، کیفیت و قیمت را برایتان پیشنهاد می کنیم.

شرکت ارکان موتور ایرانیان نمایندگی الکتروموتور زیمنس در ایران

شرکت بازرگانی ارکان موتور ایرانیان https://arkanmotor.com با در اختیار داشتن نمایندگی دو شرکت معتبر آلمانی و چینی ( زیمنس و ارسم) سال ها است که مفتخر است توانسته با ارائه با کیفیت ترین محصولات صنعتی بازارهای جهانی همواره در کنار صنعتگران عزیز ایرانی باشد. شما می توانید در ارکان موتور انواع الکتروموتور زیمنس، الکتروموتور چینی و الکتروموتور ارسم را با صرف کمترین هزینه ممکن خریداری نمایید.

در سال های اخیر با توجه به خدمات ارائه شده توسط این نمایندگی به مشتریان توانسته ایم رضایت شما را به صورت کامل جلب نماییم. ارائه مشاوره فنی قبل از خرید و نصب دستگاه توسط متخصصین در این نمایندگی از جمله خدماتی است که به مشتریان خود ارائه می نماییم.

ضمنا تمامی محصولات ارائه شده توسط شرکت بازرگانی ارکان موتور دارای ضمانت نامه کتبی معتبر به همراه خدمات پس از فروش است.

قیمت بک لینک و رپورتاژ
نظرات خوانندگان نظر شما در مورد این مطلب؟
اولین فردی باشید که در مورد این مطلب نظر می دهید
ارسال نظر
پیشخوان